Polska Izba Firm Szkoleniowych

Współpraca zespołowa

jak budować współodpowiedzialność i atmosferę współpracy w zespole

Dobrze zorganizowany zespół osiągnie każdy cel. Niezbędny jest jednak lider, który poprowadzi grupę, rozdzieli obowiązki, czy zadba o właściwą komunikację. Co najważniejsze, zdolności przywódcze i umiejętność zarządzania ludźmi nie są czymś wrodzonym! Dzięki odpowiedniemu treningowi oraz narzędziom można je skutecznie rozwinąć.

Przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie, w trakcie którego nauczycie się budować dobrą współpracę zespołową zarówno w trwałych strukturach, jak i przy pracy nad jednorazowymi projektami. Nauczycie się kształtować skuteczną grupę i organizować jej pracę, a także unikać typowych błędów menedżerskich, które mogą negatywnie wpływać zarówno na wydajność zespołu, jak i komunikację, czy wzajemne zaufanie.

Poznanie czym jest współpraca zespołowa, jakie są zasady jej budowania, czy naprawy, a także znajomość zasad rządzących relacjami międzyludzkimi to klucz do sukcesu – Twojego jako menedżera, Twojej grupy, czy wreszcie –  całej firmy. Zapisz się na nasze szkolenie i odkryj w sobie lidera!

841,40 zł

Cena netto (+VAT) od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Narzędziach mających na celu polepszenie współpracy zespołu, m.in. arkusz lidera.
  • Najczęstszych błędach w zakresie współpracy zespołowej.
  • Sposobach budowania atmosfery współpracy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich w zakresie współpracy zespołu.
  • Zwiększania współpracy w zespole.
  • Budowaniem relacji interpersonalnych.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Tworzeniem potencjału kadrowego.
  • Rozwiązywaniem problemów w zespole.

Adresaci Szkolenia

  • Osoby zainteresowane budowaniem współpracy zespołowej.
  • Osoby zainteresowane naprawieniem współpracy zespołowej.
  • Osoby odpowiedzialne za budowanie efektywnych i odpowiedzialnych zespołów.
  • Osoby zainteresowane tematyką i rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad z renomowanej restauracji Stara Kamienica.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA. Jak budować współodpowiedzialność w zespole i atmosferę współpracy.

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie celów oraz potrzeb uczestników.

10:00 – 11:30 MODUŁ I. Wprowadzenie do tematu współpracy zespołowej

  • Zarządzanie zespołem – kluczowe wyzwania. Analiza SWOT, określenie celów.
  • Zasady współpracy w zespole – dobre i złe praktyki. Najczęstsze błędy menedżerskie w zakresie zarządzania zespołem. Analiza sytuacji, określenie własnych celów.

11:30 – 11:45 Przerwa

11:45 – 13:00 MODUŁ II. Dobre praktyki w zakresie współpracy zespołowej

  • Fazy budowania zespołu wg. Tuckmana – określenie fazy, w jakiej jest zespół oraz ćwiczenie indywidualne.
  • Typologia zachowań w zespole– typologia Extended DISC, sporządzanie mapy zespołu.
  • Model Belbina- role w zespole.

13: 00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15:00 Moduł III. Budowanie współpracy

  • Zasady budowania współodpowiedzialności w zespole. Ćwiczenie indywidualne i analiza.
  • Działania wzmacniające współpracę zespołową. Ćwiczenie indywidualne i analiza.
  • Zasady i techniki budowania atmosfery współpracy w zespole – co może przełożony, co może dział personalny, co może sam zespół. Współpraca pod kątem organizacji spotkań statusowych, spotkań firmowych, nieformalnych spotkań po pracą, wyjazdów integracyjnych itp (omówienie konkretnych sytuacji).

15:00-15:15 Przerwa

15:15 – 16:20 Moduł IV Współpraca zespołowa – trudne sytuacje.

  • Zasady współpracy z trudnymi współpracownikami – arkusz lidera, ćwiczenie grupowe, omówienie.
  • Omówienie banku trudnych sytuacji uczestników wraz z wypracowaniem technik działania – ćwiczenie indywidulane.

16:20 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu współpracy zespołowej.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trenerzy prowadzący szkolenie w wybranym terminie:
Anna Gucwa

Anna Gucwa


Funkcje zawodowe: Trener, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12- letni praktyk biznesu

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej  Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Specjalizacja: realizacja projektów związanych z doskonaleniem kompetencji kierowniczych.

Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Specjalizacja koncentruje się wokół kompetencji menedżerskich, wsparcia menedżerów w pełnieniu ich roli oraz realizacji celów.

Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami miękkimi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc.

Doświadczenie zawodowe: Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.

Styl pracy: Pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe, jakimi są gry szkoleniowe. W pracy z Klientem aktywnie wykorzystuje metody coachingowe. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Wybrani Klienci: AKZO NOBEL CAR REFINISHES POLSKA SP. Z O.O,  ASTOR, AMPLUS, ASTER SP. Z O.O, AVIKO SP. Z O.O., BIBBY FINANCIAL SERVICES SP. Z O.O., BP INSTAL, CROWLEY DATA POLAND, ENERGA, EKO CYKL, FROSTA, GEMALTO, ING, NTERIA, INTERRISK, KREDYT LEASE S.A, LAVA GROUP S.C., LIDEX SP. Z O.O., MOORE STEPHENS POLSKA, MPWIK, NIKON, NBP, PANDA, PARADYŻ, PGNIG, PNO, POLFA WARSZAWA S.A., PWN,REHAB ENTERPRISES LIMITED SP. Z O.O,

ROSTI, SELVITA, SKOK, TAXPRESS, TRAVEL EXPRESS SP. Z O.O., UDT, WYDAWNICTWO C.H. BECK, ZETKAMA S. A., ZUS.

Zobacz profil trenera...
Ewa Hartman

Ewa Hartman

Trener Human Skills: dr Ewa Hartman

Wykształcenie Trenera:

Doktor prawa Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

Doświadczenie Trenera:

Od ponad piętnastu lat wykłada, od pięciu lat w obszarze rozwoju osobistego.

Prowadziła liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, w kraju i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii). Jest byłym pracownikiem Komisji Europejskiej w Brukseli. Po kilku latach pracy w zawodzie prawnika przeniosła się do Wielkiej Brytanii, gdzie obroniła doktorat z obszaru własności intelektualnej – prawa oznaczeń geograficznych. Następnie wiedzę naukową wykorzystywała w praktyce, pracując w tym obszarze w generalnej Dyrekcji ds. Rolnictwa w Komisji Europejskiej. Rejestracja takich specjałów jak między innymi: Jagnięciny Podhalańskiej, herbaty Darjeeling, chmielu Spalt Spalter, przegrzebków z Isle of Man jako Chronionych Nazw Pochodzenia, czy Chronionych Oznaczeń Geograficznych to efekt jej pracy. Od 4 lat jest mentorem w Szkole Trenerów Rozwoju Osobistego we Wrocławiu gdzie uczy kompetencji miękkich. Powołała do życia i prowadzi studia podyplomowe  „Neuro-Przywództwo” na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, które przygotowują do pracy w strukturach unijnych. Jest członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques, gdzie porusza tematykę marki osobistej, wizerunku, mentalności globalnej i wystąpień publicznych. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

Specjalizacje Trenera:

Prowadzi szkolenia dla biznesu, administracji publicznej oraz podczas festiwali rozwojowych. Specjalizuje się w tematach z zakresu budowania marki osobistej, personal branding, sztuki wystąpień publicznych, autoprezentacji, asertywności, zarządzania emocjami, szkoleń dla kobiet. Zajmuje się również specyfiką procedury rekrutacji do Instytucji Unii Europejskiej.

Styl pracy Trenera:

Niezwykle profesjonalny, konkretny, rzeczowy ekspert z bogatym doświadczeniem i ogromną charyzmą.

 Wybrani Klienci Trenera:

Procter & Gamble, Akademia Law Busieness Quality, Bioderma, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego we Wrocławiu, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej w Warszawie, Ambasada Polski przy Unii Europejskiej w Brukseli. Festiwale rozwojowe m. innymi: dla Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills
Trener biznesu

Wykształcenie Trenera:
Psycholog.
Socjolog kompetencji społecznych.
Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.

Doświadczenie Trenera:
Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie, które zdobywała w działach HR, sprzedaży i obsługi klienta.
Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej.
Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills.
Pomysłodawca i główny wdrożeniowiec cieszącego się dużym zainteresowaniem projektu motywacyjno – szkoleniowego skierowanego bezpośrednio i w zamyśle do kobiet pod nazwą Sensualna Kobieta Biznesu. Główne punkty projektu skoncentrowane są wokół budowania pewności siebie oraz kreowanie wizerunku dla kobiet w biznesie.
Autorka artykułów z nurtu psychologii. Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”. Współautorka książki „Po szczęście do pracy”.
Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Specjalizacje Trenera:
Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej.
Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności, wystąpień publicznych, autoprezentacji, budowania własnej marki.
Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów ACDC i realizacji szkoleń w organizacji.
Szkoli z zakresu bycia skutecznym i asertywnym liderem. Wspiera organizacje w budowaniu współpracy zespołowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coaching Community.
Prowadzi projekty rozwojowe dla kobiet.

Styl pracy Trenera:
Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale również za nakierunkowany na efekt styl pracy, bogatą skrzynkę narzędziową oraz przedstawianie zjawisk psychologicznych prowokatywnie i z humorem.

Wybrani Klienci Trenera:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Narodowy Bank Polski; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Wojciech Zezula

Wojciech Zezula

Trener, Coach, Doradca i Inwestor

PROFIL TRENERA:

Konsultant z ponad 25-letnim doświadczeniem biznesowym. Ukończył Instytut Cybernetyki Technicznej Politechniki Wrocławskiej i początkowo pracował naukowo, następnie prowadził własne projekty informatyczne.

W latach dziewięćdziesiątych w IBM był odpowiedzialny za sprzedaż kompleksowych rozwiązań informatycznych dla przemysłu oraz kierowanie projektami wdrożeniowymi. Od 1997 jest aktywnym trenerem i konsultantem oraz menedżerem zarządzającym firmami doradczo-szkoleniowymi. Nawiązał współpracę z wieloma klientami korporacyjnymi, dla których realizował kompleksowe projekty szkoleniowe i coachingowe zorientowane na rozwój kompetencji ich kadr menedżerskich i handlowych. W latach 1997-2004 pełnił obowiązki dyrektora oraz członka zarządu Kalkstein Corporate Training, kierując pracą kilkunastu konsultantów i trenerów.

Od 2005 jest prezesem zarządu firmy doradczej Business Potential Discovery (BPD.pl), w której realizuje projekty wspierające menedżerów we wdrożeniu nowoczesnych metod zarządzania. W ramach usługi Interim Management pełnił w 2011 roku obowiązki dyrektora operacyjnego w spółce informatycznej notowanej na GPW. Jest doradcą w obszarach zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i zespołami, sprzedaży, negocjacji i prezentacji.

Od 2013 roku na stałe współpracuje z Human Skills w roli trenera biznesu.

Pracuje jako wolontariusz kompetencji dla start-up’ów i studentów SGH.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Zarządzanie zespołem wirtualnym (rozproszonym)
  • Komunikacja i współpraca w zespole projektowym
  • Przywództwo – warsztaty strategiczne
  • Warsztaty umiejętności menedżerskich
  • Ośrodek Oceny i Rozwoju

KWALIFIKACJE:

  • IBM Hundred Percent Club, IBM EMEA (dwukrotnie)
  • TACK Training International Certificates, London
  • Kalkstein Corporate Training Certificates, Warszawa
  • Insights Discovery Licensed Practitioner (2002-2020)
  • Ponad 1000 przeprowadzonych dni szkoleniowych
  • Ponad 500 przeprowadzonych sesji coachingowych
  • Autor gier szkoleniowych (sprzedaż B2B, współpraca w zespole i pomiędzy zespołami)
  • Autor kilkudziesięciu zwalidowanych ćwiczeń Metody AC/DC (w wersjach warsztatowych i zdigitalizowanych)
  • Wystąpienia na konferencjach HR (Konferencja Kadry, Stowarzyszenie Prezesi Wolontariusze 2011)

WYBRANI KLIENCI:

ABB, Agora, Ammono, ARCUS, AVNET (obecnie Tech Data), Applica, Atlas Copco, Bayer, Bipromet, BMM, CDN Partner, CERI, Controlling Systems, Datacom (obecnie Integrated Solutions, Orange Group), Dell, Deloitte, DSR, EJOT, Finder, FM Bank (obecnie NEST Bank), Fujitsu, Gamfi, Handelsbanken, Honda, IBM, IFS, Infor IT, Iron Mountain, IT Vision, IT.Integro, JAMAR, JADE (Atos Group), JiP Software, Klinger, Komplus, LST-NET, Metro, Microsoft, Mindbox, NCBR, NEUCA, Nokia, ORLEN, Passus, Philips, Polkomtel, Roche, Rockwell Automation, Rodenstock, Sage, Saint-Gobain, SiDLY, Sodexo, Sony, Start People (obecnie Randstad), TELZAS, Tomascon, TOPSIL, Volvo, WaPro (obecnie Asseco), XPLUS

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Polecane szkolenia:

Opinie o szkoleniu

Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Den Hartogh Polska Sp. z o.o., I.M.C. Engineering Poland Sp. z o. o., Bee Polska Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., APN Promise S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., AISEC, Play Sp. z o.o., MAHLE Behr Ostrów Wlkp.Sp.z o.o.


"Wiem już jak odpowiednio przygotować się do rozmowy z pracownikiem/szefem. Wszystkie treści były bardzo przydatne i inspirujące, na pewno wykorzystam uzyskane wskazówki. Poznałam różne techniki, które pozwolą mi skutecznie zarządzać zespołem.   Ćwiczenia w postaci scenek -na żywym organizmie. Role w zespole. Ocena kompetencji i stylów"

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność