Polska Izba Firm Szkoleniowych

Zarządzanie zespołem

jak budować wizerunek szefa, skutecznie się komunikować, zarządzać potencjałem pracowników, budować współpracę zespołową i radzić sobie z wyzwaniami menedżerskimi

Kto chce rządzić ludźmi, nie powinien ich gnać przed sobą, lecz sprawić, by podążali za nim.
                                                                                                                                                                             – Monteskiusz

Zarządzanie ludźmi nie należy do najprostszych obowiązków, lecz nie jest to rzecz niewykonalna. Zarządzania ludźmi oraz zarządzania zespołem, który Ci ludzie tworzą, można się nauczyć. Dzięki nauce różnych technik oraz zdobyciu narzędzi pozwalających na zarządzanie zespołem uczestnik szkolenia wkroczy na drogę wiodącą do sukcesów swojego zespołu, a także firmy.

Szkolenie pozwoli lepiej zrozumieć mechanikę działania zespołu, a także umożliwi zdobycie umiejętności charakterystycznych dla dobrego i cenionego przywódcy. Podczas szkolenia uczestnik zrozumie, w jaki sposób należy motywować zespół, a także jak rozwiązywać trudne sytuacje.

1436,50 zł

Cena netto (+VAT) od osoby.

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Specyfice zarządzania zespołem, z uwzględnieniem wiedzy psychologicznej.
  • Praktycznych technikach, narzędziach, które usprawniają zarządzanie zespołem.
  • Rodzajach (kolorach) osobowości zgodnie z typologią Gustawa Junga.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Zwiększające skuteczność zarządzania zespołem.
  • Adekwatnego reagowania na trudne sytuacje w zakresie zarządzania zespołem.
  • Praktycznego wykorzystania poznanych technik i narzędzi.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Umiejętnościami przywódczymi.
  • Delegowaniem zadań.
  • Organizacją pracy zespołu.
  • Rozwiązywaniem problemów w zespole.

Adresaci Szkolenia

  • Menedżerowie.
  • Osoby awansowane na stanowisko kierownika zespołu.
  • Osoby zarządzające zespołem.
  • Osoby otwarte na własny rozwój osobisty i zawodowy.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad z renomowanej restauracji Stara Kamienica.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Jak budować wizerunek szefa, skutecznie się komunikować, zarządzać potencjałem pracowników, budować współpracę zespołową i radzić sobie z wyzwaniami menedżerskimi.


DZIEŃ I

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia i doprecyzowanie potrzeb Uczestników.

10:00-11:45  MODUŁ I. WIZERUNEK SZEFA

  • Automotywacja szefa do zarządzania zespołem. Świadomość celów zawodowych zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy – arkusz lidera, ćwiczenie indywidualne.
  • Świadomość własnych kompetencji i obszarów do rozwoju – arkusz oceny kompetencji, ćwiczenie indywidualne.

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 MODUŁ II. WIZERUNEK SZEFA (nagrania)

  • Budowanie autorytetu szefa – arkusz expose wraz z wystąpieniem na forum wraz z omówieniem.
  • Budowanie wizerunku szefa – kluczowe aspekty. Omówienie dobrych praktyk z uwzględnieniem mowy ciała, tonu głosu oraz tagowania wypowiedzi.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 14:20 MODUŁ III. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W OPARCIU O TYPOLOGIĘ EXTENDED DISC (część pierwsza)

  • Typologia kolorów osobowości – test, omówienie oraz sporządzenie mapy zespołu.
  • Efektywna komunikacja z podwładnymi – zasady dotarcia do interesu i kodu wartości rozmówcy – gra w kolory w podgrupach.

14:20 – 14:35 Przerwa kawowa

14:40 – 16:00 MODUŁ IV. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W OPARCIU O TYPOLOGIĘ EXTENDED DISC (część druga)

  • Bariery w komunikacji  – omówienie kluczowych aspektów, praca na przykładach Uczestników.

16:00-16:30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia, podsumowanie.

DZIEŃ II 

09:00 – 09:40 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie wniosków z pierwszego dnia szkolenia.

09:40 – 11:20  MODUŁ V. WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA

  • Zasady budowania atmosfery i współpracy w zespole. Omówienie kluczowych aspektów oraz praca na przykładach Uczestników (lub przykładach przygotowanych przez trenera).

11:20 – 11:35 Przerwa kawowa

11:35 – 13:00  MODUŁ VI. ARKUSZE LIDERA

  • Motywowanie pracowników – omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.
  • Delegowanie zadań– omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.
  • Feedback i rozmowy korygujące– omówienie zasad, praca w grupach/scenki na forum.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 -14:30  MODUŁ VII. WYZWANIA SZEFA (część pierwsza)

  • Komunikowanie wprowadzanych zmian w organizacji – zasady przygotowania się na reakcje ze strony pracowników i wstęp do pracy z oporem. Ćwiczenia indywidulne, grupowe.

14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

14:45 – 15:30 MODUŁ VIII. WYZWANIA SZEFA (część druga)

  • Zarządzanie konfliktem – wstęp do zasad minimalizacji konfliktów w zespole.
  • Zasady współpracy z trudnymi współpracownikami – omówienie kluczowych aspektów, praca na przykładach Uczestników (lub przykładach przygotowanych przez trenera).

15:30 – 16:00 Podsumowanie szkolenia. Wypracowanie check – listy szkoleniowej z zakresu zarządzania zespołem.

 

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Trenerzy dedykowani do tego prowadzenia tego szkolenia:

Anna Gucwa

Anna Gucwa


Funkcje zawodowe: Trener, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12- letni praktyk biznesu

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej  Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Specjalizacja: realizacja projektów związanych z doskonaleniem kompetencji kierowniczych.

Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Specjalizacja koncentruje się wokół kompetencji menedżerskich, wsparcia menedżerów w pełnieniu ich roli oraz realizacji celów.

Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami miękkimi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc.

Doświadczenie zawodowe: Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.

Styl pracy: Pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe, jakimi są gry szkoleniowe. W pracy z Klientem aktywnie wykorzystuje metody coachingowe. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Wybrani Klienci: AKZO NOBEL CAR REFINISHES POLSKA SP. Z O.O,  ASTOR, AMPLUS, ASTER SP. Z O.O, AVIKO SP. Z O.O., BIBBY FINANCIAL SERVICES SP. Z O.O., BP INSTAL, CROWLEY DATA POLAND, ENERGA, EKO CYKL, FROSTA, GEMALTO, ING, NTERIA, INTERRISK, KREDYT LEASE S.A, LAVA GROUP S.C., LIDEX SP. Z O.O., MOORE STEPHENS POLSKA, MPWIK, NIKON, NBP, PANDA, PARADYŻ, PGNIG, PNO, POLFA WARSZAWA S.A., PWN,REHAB ENTERPRISES LIMITED SP. Z O.O,

ROSTI, SELVITA, SKOK, TAXPRESS, TRAVEL EXPRESS SP. Z O.O., UDT, WYDAWNICTWO C.H. BECK, ZETKAMA S. A., ZUS.

Zobacz profil trenera...
Marek Naumiuk

Marek Naumiuk

Certyfikowany Menedżer Zarządzania Zmianą (TUV NORD)/Trener/Praktyk biznesu/ Ekspert z zakresu zarządzania zmianą w organizacji, negocjacji, budowania zespołów, sprzedaży, obsługi klienta, prowadzenia rekrutacji, komunikacji, przywództwa, windykacji, coachingu. Współtworzył jedenz pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Certyfikowany Menedżer Zarządzania Zmianą (TUV NORD). Wybrani Klienci:PZU, Alior Bank, NFZ, Poczta Polska, Służba Celna, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Swedwood, Vobis, Ochnik, Marks & Spencer, i inne.

Zobacz profil trenera...
Wojciech Zezula

Wojciech Zezula

Trener, Coach, Doradca i Inwestor

PROFIL TRENERA:

Konsultant z ponad 25-letnim doświadczeniem biznesowym. Ukończył Instytut Cybernetyki Technicznej Politechniki Wrocławskiej i początkowo pracował naukowo, następnie prowadził własne projekty informatyczne.

W latach dziewięćdziesiątych w IBM był odpowiedzialny za sprzedaż kompleksowych rozwiązań informatycznych dla przemysłu oraz kierowanie projektami wdrożeniowymi. Od 1997 jest aktywnym trenerem i konsultantem oraz menedżerem zarządzającym firmami doradczo-szkoleniowymi. Nawiązał współpracę z wieloma klientami korporacyjnymi, dla których realizował kompleksowe projekty szkoleniowe i coachingowe zorientowane na rozwój kompetencji ich kadr menedżerskich i handlowych. W latach 1997-2004 pełnił obowiązki dyrektora oraz członka zarządu Kalkstein Corporate Training, kierując pracą kilkunastu konsultantów i trenerów.

Od 2005 jest prezesem zarządu firmy doradczej Business Potential Discovery (BPD.pl), w której realizuje projekty wspierające menedżerów we wdrożeniu nowoczesnych metod zarządzania. W ramach usługi Interim Management pełnił w 2011 roku obowiązki dyrektora operacyjnego w spółce informatycznej notowanej na GPW. Jest doradcą w obszarach zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i zespołami, sprzedaży, negocjacji i prezentacji.

Od 2013 roku na stałe współpracuje z Human Skills w roli trenera biznesu.

Pracuje jako wolontariusz kompetencji dla start-up’ów i studentów SGH.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Zarządzanie zespołem wirtualnym (rozproszonym)
  • Komunikacja i współpraca w zespole projektowym
  • Przywództwo – warsztaty strategiczne
  • Warsztaty umiejętności menedżerskich
  • Ośrodek Oceny i Rozwoju

KWALIFIKACJE:

  • IBM Hundred Percent Club, IBM EMEA (dwukrotnie)
  • TACK Training International Certificates, London
  • Kalkstein Corporate Training Certificates, Warszawa
  • Insights Discovery Licensed Practitioner (2002-2020)
  • Ponad 1000 przeprowadzonych dni szkoleniowych
  • Ponad 500 przeprowadzonych sesji coachingowych
  • Autor gier szkoleniowych (sprzedaż B2B, współpraca w zespole i pomiędzy zespołami)
  • Autor kilkudziesięciu zwalidowanych ćwiczeń Metody AC/DC (w wersjach warsztatowych i zdigitalizowanych)
  • Wystąpienia na konferencjach HR (Konferencja Kadry, Stowarzyszenie Prezesi Wolontariusze 2011)

WYBRANI KLIENCI:

ABB, Agora, Ammono, ARCUS, AVNET (obecnie Tech Data), Applica, Atlas Copco, Bayer, Bipromet, BMM, CDN Partner, CERI, Controlling Systems, Datacom (obecnie Integrated Solutions, Orange Group), Dell, Deloitte, DSR, EJOT, Finder, FM Bank (obecnie NEST Bank), Fujitsu, Gamfi, Handelsbanken, Honda, IBM, IFS, Infor IT, Iron Mountain, IT Vision, IT.Integro, JAMAR, JADE (Atos Group), JiP Software, Klinger, Komplus, LST-NET, Metro, Microsoft, Mindbox, NCBR, NEUCA, Nokia, ORLEN, Passus, Philips, Polkomtel, Roche, Rockwell Automation, Rodenstock, Sage, Saint-Gobain, SiDLY, Sodexo, Sony, Start People (obecnie Randstad), TELZAS, Tomascon, TOPSIL, Volvo, WaPro (obecnie Asseco), XPLUS

Zobacz profil trenera...
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills
Trener biznesu

Wykształcenie Trenera:
Psycholog.
Socjolog kompetencji społecznych.
Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.

Doświadczenie Trenera:
Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie, które zdobywała w działach HR, sprzedaży i obsługi klienta.
Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej.
Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills.
Pomysłodawca i główny wdrożeniowiec cieszącego się dużym zainteresowaniem projektu motywacyjno – szkoleniowego skierowanego bezpośrednio i w zamyśle do kobiet pod nazwą Sensualna Kobieta Biznesu. Główne punkty projektu skoncentrowane są wokół budowania pewności siebie oraz kreowanie wizerunku dla kobiet w biznesie.
Autorka artykułów z nurtu psychologii. Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”. Współautorka książki „Po szczęście do pracy”.
Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Specjalizacje Trenera:
Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej.
Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności, wystąpień publicznych, autoprezentacji, budowania własnej marki.
Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów ACDC i realizacji szkoleń w organizacji.
Szkoli z zakresu bycia skutecznym i asertywnym liderem. Wspiera organizacje w budowaniu współpracy zespołowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coaching Community.
Prowadzi projekty rozwojowe dla kobiet.

Styl pracy Trenera:
Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale również za nakierunkowany na efekt styl pracy, bogatą skrzynkę narzędziową oraz przedstawianie zjawisk psychologicznych prowokatywnie i z humorem.

Wybrani Klienci Trenera:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Narodowy Bank Polski; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Polecane szkolenia:

Opinie o szkoleniu

Wybrani Klienci Trenera:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Narodowy Bank Polski; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o.

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność