Polska Izba Firm Szkoleniowych

Asertywność w biznesie

Jak być asertywnym, pewnym siebie i bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia?

Asertywność to wyrażanie własnego zdania oraz emocji, budowanie swojej osobowości w sposób nieagresywny oraz szanujący zdanie innych. Asertywność to prawo i jednocześnie obowiązek wykonywany po to, by nie utracić własnej tożsamości i godności. Asertywność to wolność i umiejętność bycia sobą, wyrażania opinii bez obawy o reakcje, żądania czy oczekiwania otoczenia. Być asertywnym to być uczciwym wobec siebie i innych – tego oczekujemy od ludzi, żeby nasze relacje nie były w żaden sposób szkodliwe i toksyczne.

590 zł netto

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.netto (+VAT) od osoby

 

 

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie coachingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju z zakresu efektywności i asertywności.
  • Technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów.
  • Zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia.
  • Zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia.
  • Korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz obrony swoich granic.
  • Świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych.
  • Świadomego budowania swojej siły i stanowczości.
  • Dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Asertywnością i pewnością siebie.
  • Komunikacją ustną i pisemną.

Adresaci treningu asertywności:

  • Osoby zainteresowane treningiem asertywności.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i zwiększeniem własnej efektywności osobistej.
  • Osoby zainteresowane budowaniem własnej marki.
  • Osoby pracujące przy obsłudze klienta i chcące zwiększyć efektywność w zakresie reakcji na trudne sytuacje.
  • Osoby zainteresowane rozwojem komunikacji ustnej oraz pisemnej z uwzględnieniem savoir vivre oraz technik perswazji.
  • Osoby zarządzające zespołem bądź szykujące się do awansu.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE. Jak być asertywnym, pewnym siebie i bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia. 

TRENING ASERTYWNOŚCI. Szkolenie realizowane warsztatowo.

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestnikow.

10:00 – 11:00 Czym jest asertywność.

  • Czym jest asertywność?
  • Skutki braku asertywności i korzyści z bycia asertywnym na co dzień.
  • Agresja, uległość, asertywność – mechanizmy zachowań.
  • Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające asertywność.
  • Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w biznesie.

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy.

  • Analiza transakcyjna Berne’a
  • Role: wybawca/prześladowca/ofiara. Jak wyjść z danej roli?
  • Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej.
  • Jak budować asertywne komunikaty?
  • Jak skutecznie używać technik asertywności

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami

  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
  • Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
  • Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
  • Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy?

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 16:10 Jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami

  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami?
  • Jak asertywnie prosić, egzekwować i odmawiać?
  • Jak komunikować się z trudnymi rozmówcami w sposób asertywny?
  • Jak w asertywny sposób udzielać i przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy?
  • Jak reagować na manipulacje ze strony otoczenia?
  • Jak reagować na postawę roszczeniową, lekceważenie, poniżanie, niestosowne żarty?
  • Jak asertywnie wyznaczać innym granice?

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu asertywności oraz sporządzenie osobistej check – listy.

 

 

Zapraszamy do lektury wpisu na blogu o asertywności: Czym jest asertywność?

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Trenerzy

Szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów

Renata Wrona

Renata Wrona

Trener Human Skills: Renata Wrona

Trenerka biznesu i rozwoju osobistego.

 

Wykształcenie Trenera:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa  – Wydział Zarządzanie i Marketing;

Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe  –  Specjalista Public Relations;

Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach;

Centrum Life Coachingu  – tytuł Coach;

Certyfikat International Coach Federation.

 

Doświadczenie Trenera:

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010.

Autorka książki/poradnika z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

 

Specjalizacje Trenera:

Certyfikowana Life & Business Coach ICF; Dyplomowana Specjalistka ds. Marketingu; Dyplomowana Specjalistka PR; Specjalistka ds. wystąpień publicznych i budowania marki.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, budowanie marki osobistej, komunikacja interpersonalna, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

 

Styl pracy Trenera:

Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych  do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę.

W swojej pracy stosuje także pracę z obrazem, wykorzystując metodę  Points of You, która pobudza wyobraźnię uczestników i mobilizuje ich do kreatywnego spojrzenia na swoje możliwości.

 

Wybrani Klienci Trenera:

CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet itp.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills
Trener biznesu

Wykształcenie Trenera:
Psycholog.
Socjolog kompetencji społecznych.
Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.

Doświadczenie Trenera:
Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie, które zdobywała w działach HR, sprzedaży i obsługi klienta.
Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej.
Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills.
Pomysłodawca i główny wdrożeniowiec cieszącego się dużym zainteresowaniem projektu motywacyjno – szkoleniowego skierowanego bezpośrednio i w zamyśle do kobiet pod nazwą Sensualna Kobieta Biznesu. Główne punkty projektu skoncentrowane są wokół budowania pewności siebie oraz kreowanie wizerunku dla kobiet w biznesie.
Autorka artykułów z nurtu psychologii. Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”. Współautorka książki „Po szczęście do pracy”.
Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Specjalizacje Trenera:
Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej.
Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności, wystąpień publicznych, autoprezentacji, budowania własnej marki.
Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów ACDC i realizacji szkoleń w organizacji.
Szkoli z zakresu bycia skutecznym i asertywnym liderem. Wspiera organizacje w budowaniu współpracy zespołowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coaching Community.
Prowadzi projekty rozwojowe dla kobiet.

Styl pracy Trenera:
Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale również za nakierunkowany na efekt styl pracy, bogatą skrzynkę narzędziową oraz przedstawianie zjawisk psychologicznych prowokatywnie i z humorem.

Wybrani Klienci Trenera:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Narodowy Bank Polski; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty

Trener/ Psycholog/ Psychoterapeutka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Z pasji i wykształcenia zajmuje się pomocą psychologiczną oraz doradztwem psychospołecznym.

Zarządza placówką medyczną oraz dla przyjemności szkoli z tematów związanych z komunikacją interpersonalną, emisją głosu, poprawną wymową, budowaniem efektywnych zespołów, profesjonalną obsługą trudnego klienta, rozwiązywaniem konfliktów, wypaleniem zawodowym, technikami radzenia sobie ze stresem, technikami kreatywnego rozwiązywania konfliktów.

W dbaniu o jakość i kulturę języka polskiego wspiera Urszulę wieloletnie doświadczenie pedagogiczne oraz polonistyczne.

Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi w ramach projektów unijnych.  Prowadzi szkolenia oraz sesje indywidualne. Od lat współpracuje z większymi firmami z całego kraju.

Odnosi wiele satysfakcjonujących sukcesów w pracy z osobami potrzebującymi wsparcia z zakresie polepszenia jakości swojego życia.

W swojej pracy bazuje na mocnych podstawach wiedzy medycznej, wrodzonych cechach osobowości oraz praktyce.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Powyższe szkolenie z zakresu asertywności w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: Robert Bosch Sp. z.o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z.o.o., Lionbridge Poland Sp. z.o.o., Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Grupa Pracuj S.A., Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, GTV Poland Sp. z.o.o. spółka komandytowa, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Brixx Sp. z.o.o., Nikon Polska Sp. z.o.o., Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o; GEBERIT OZORKÓW Sp. o.o.; windhunter_serwis spółka z o.o.; Bank BGŻ BPN Paribas S.A.; Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o.; C&C PARTNERS Sp. z o.o.

"Świetnie omówione techniki asertywne. Teoria poparta przykładami z życia codziennego. Bardzo przydatne szkolenie dla każdego. Odkryłam, że asertywność jest potrzebna i nie jest przejawem arogancji. Cenne było dla mnie poznanie technik radzenie sobie asertywnie z atakami klientów. Trening rewelacyjnie przygotowany pod względem merytorycznym oraz organizacyjnym. Ważne techniki odmowy asertywności. Technika FUKO, odmowy, parafrazy. Ciekawa asertywna mowa ciała. Metody stosowane w asertywności. Praktyczne wskazówki do wykorzystania."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność