Polska Izba Firm Szkoleniowych

Komunikacja interpersonalna w biznesie

jak słuchać i być wysłuchanym, jak unikać nieporozumień, jak komunikować się z trudnym rozmówcą?

Komunikacja interpersonalna jest jednym z najważniejszych procesów  w życiu każdego człowieka. Decyduje również o sukcesach w każdej firmie. Komunikacja znacząco wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkiemotywację i satysfakcję pracowników, atmosferę oraz zadowolenie klientów w życiu zawodowym. To umiejętność komunikacji interpersonalnej zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w ich rozwój, usprawniając  porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

Uczestnik szkolenia pozna zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej, przećwiczy techniki doboru słów odpowiednio pod preferencje odbiorcy komunikatu, zrozumie jak dopasować mowę ciała i ton głosu do przekazywanych treści, a także otrzyma wiele cennych wskazówek by komunikacja interpersonalna stała się fundamentem sukcesu.

590 zł netto*

 

 

*Cena promocyjna obowiązuje do 30.06.2019r.

Cena stała: 690 zł netto od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

 

  • Szkolenie jednodniowe z zakresu komunikacji interpersonalnej dostępne w jednym z wybranych terminów.
  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie coachingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych.
  • Poznanie technik zadawania efektywnych pytań.
  • Świadome posługiwanie się mową ciała.
  • Poszerzenie wiedzy w zakresie technik i metod komunikacji.
  • Formułowanie i dobieranie właściwego rodzaju przekazu do naszego odbiorcy.
  • Świadomą budowę dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi.
  • Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek komunikacyjnych.
  • Poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Mówienia tak, aby zostać usłyszanym.
  • Komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami.
  • Dostosowania się do swojego rozmówcy  w celu budowanej lepszej relacji.
  • Wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.

Uczestnicy nabędą kompetencje związane z:

  • Strategiczną komunikacją ustną oraz pisemną.
  • Osobistą skutecznością.
  • Efektywnością zawodową.
  • Budowaniem relacji w życiu zawodowym i prywatnym.

Adresaci Szkolenia

  • Osoby zarządzające zespołami.
  • Osoby współpracujące z zespołem.
  • Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

 

Dofinansowanie

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

 

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

 

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program Szkolenia

Program szkolenia: Komunikacja interpersonalna w biznesie-jak słuchać i być wysłuchanym, jak unikać nieporozumień, jak komunikować się z trudnym rozmówcą?

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestników.

10:00 – 11:00 Moduł I Komunikacja interpersonalna w biznesie jako źródło sukcesów w budowaniu relacji.

  • Czy można się nie komunikować?
  • Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji.
  • Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi.
  • Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne.

Moduł II Komunikacja interpersonalna w biznesie-autoprezentacja jako komunikat.

  • Wiarygodność zawodowa – budowanie wizerunku profesjonalisty.
  • Rola wizerunku w życiu zawodowym.
  • Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku – budowanie zawodowego autorytetu.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10-13:00 Moduł III Komunikacja interpersonalna w biznesie- siła komunikacji werbalnej

  • Anatomia wypowiedzi.
  • Mówienie.
  • Zadawanie dobrych pytań.
  • Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie.
  • Zniekształcenia w komunikacji werbalnej.
  • Wykorzystanie języka wpływu i perswazji.

Moduł IV Komunikacja interpersonalna w biznesie- aktywne słuchanie

  • Znaczenie słuchania.
  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania – pytania coachingowe.
  • Słuchać i słyszeć.
  • Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
  • Technika parafrazy.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10  Moduł V Komunikacja interpersonalna w biznesie- rola asertywnej komunikacji w kontaktach interpersonalnych

  • Czym jest asertywność.
  • Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA.
  • Pojęcie transakcji i stanów „ego” – jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi.

Moduł VI Komunikacja interpersonalna w biznesie – rola informacji zwrotnej w komunikacji interpersonalnej.

  • Co to jest informacja zwrotna.
  • Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej.
  • Krytykowanie z szacunkiem, czy to możliwe?
  • Pochwały – jak to działa na innych.

15:10 – 15:20 Przerwa

15:20 – 16:10 Moduł VII Komunikacja interpersonalna w biznesie – komunikacja niewerbalna.

  • Elementy komunikacji niewerbalnej.
  • Ton głosu postawa ciała i gesty, mimika.
  • Kontakt wzrokowy, uścisk dłoni.
  • Przestrzeń osobistej komunikacji.
  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego.

16:10 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów:
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Zobacz profil trenera...
Renata Wrona

Renata Wrona

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • Public relations i relacje z mediami,
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie,
  • Profesjonalny sekretariat,
  • Asertywność,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów,
  • Szkolenia i coaching dla kobiet,
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.

KWALIFIKACJE:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa – Wydział Zarządzanie i Marketing,
Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – Specjalista Public Relations,
Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach,
Centrum Life Coachingu – tytuł Coach,
Certyfikat International Coach Federation.

WYBRANI KLIENCI:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet; Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. i inni.

Zobacz profil trenera...
Agnieszka Gałkowska

Agnieszka Olejnik

PROFIL TRENERA:

EKSPERT ZZL / KONSULTANT W PROJEKTACH HR/ COACH WIZERUNKU ZAWODOWEGO/ HR BUSINESS PARTNER/ DYPLOMOWANY TRENER BIZNES

  • Kilkunastoletnie doświadczenie w dziedzinie ZZL: rekrutacja i selekcja pracowników, systemy ocen, systemy motywacyjne, systemy rozwojowe i szkolenia, coaching, AC/DC – planowanie rozwoju zespołów, employer branding, adaptacja pracowników.
  • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska wszystkich szczebli (5 tysięcy zrealizowanych projektów min. dla coffeeheaven, Lafarge Polska, Metsa Tissue, real,- Blycolin Polska, Corona Sok i Mus).
  • Doświadczenie w wykorzystywaniu w rekrutacji i selekcji takich narzędzi jak: social media, grywalizacja, współczesne systemy poleceń (crowdsourcing).
  • Zarządzanie zespołem pracowników do 10 osób (pracownicy HR i trenerzy wewnętrzni).
  • Współautor internetowej platformy oferującej nowoczesne narzędzia i rozwiązania rekrutacyjne.
  • Autor, kierownik projektu i trener merytoryczny Szkoły Liderów coffeeheaven i Szkoły Menedżerów 5asec (sieć pralni).
  • Trener biznesu: szkolenia, wykłady, kursy w dziedzinie szkoleń miękkich, biznesowych i HR (10 tysięcy godzin szkoleniowych).

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Rekrutacja i selekcja.
  • Zarządzanie szkoleniami w firmie w oparciu o działania mające na celu ich efektywność biznesową.
  • Zarządzanie Systemami Ocen Okresowych.
  • Systemy motywacyjne, rozwój talentów w organizacji.
  • Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie o specjalności trener biznesu, coach kariery.
  • Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – magister metodyki nauczania, filolog.
  • Uczestnik Standardu Partnerstwa Biznesowego w Rozwoju Ludzi (Standard HRD BP).

WYBRANI KLIENCI:

HOCHLAND POLSKA SP. Z O. O., ZOTT POLSKA SP. Z O. O., ROSSMANN SDP SP. Z O.O., PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE, ZEROCHAOS SP. Z O.O., NORDGLASS SP. Z O.O., HOCHTIEF POLSKA SP Z O.O., CHI POLSKA, EBS POLSKA, ZUS JASŁO, MINISTERSTWO FINANSÓW, PIJALNIE WEDEL POLSKA, BLYCOLIN POLSKA, RESTAURACJE HERITAGE SHOP & WINE, LAFARGE POLSKA, ZPUE POLSKA i inni.

Zobacz profil trenera...
Anna Gucwa

Anna Gucwa


Funkcje zawodowe: Trener, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12- letni praktyk biznesu

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej  Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Specjalizacja: realizacja projektów związanych z doskonaleniem kompetencji kierowniczych.

Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Specjalizacja koncentruje się wokół kompetencji menedżerskich, wsparcia menedżerów w pełnieniu ich roli oraz realizacji celów.

Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami miękkimi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc.

Doświadczenie zawodowe: Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.

Styl pracy: Pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe, jakimi są gry szkoleniowe. W pracy z Klientem aktywnie wykorzystuje metody coachingowe. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Wybrani Klienci: AKZO NOBEL CAR REFINISHES POLSKA SP. Z O.O,  ASTOR, AMPLUS, ASTER SP. Z O.O, AVIKO SP. Z O.O., BIBBY FINANCIAL SERVICES SP. Z O.O., BP INSTAL, CROWLEY DATA POLAND, ENERGA, EKO CYKL, FROSTA, GEMALTO, ING, NTERIA, INTERRISK, KREDYT LEASE S.A, LAVA GROUP S.C., LIDEX SP. Z O.O., MOORE STEPHENS POLSKA, MPWIK, NIKON, NBP, PANDA, PARADYŻ, PGNIG, PNO, POLFA WARSZAWA S.A., PWN,REHAB ENTERPRISES LIMITED SP. Z O.O,

ROSTI, SELVITA, SKOK, TAXPRESS, TRAVEL EXPRESS SP. Z O.O., UDT, WYDAWNICTWO C.H. BECK, ZETKAMA S. A., ZUS.

Zobacz profil trenera...
Maciej Ścibor

Maciej Ścibor

Trener umiejętności miękkich / Psychoterapeuta

Trener umiejętności interpersonalnych i społecznych oraz psychoterapeuta psychodynamiczny. Realizuje projekty szkoleniowe dla firm, instytucji oraz szkół wyższych. W swojej pracy wykorzystuje techniki pracy grupowej, metody nauczania interaktywnego, dyskusje i analizy realnych zadań zawodowych. Posiada doświadczenie we współtworzeniu programów edukacyjnych, diagnozy, rekrutacji i rozwoju personelu zarówno dla menedżerów wyższego szczebla, specjalistów (handlowców) oraz personelu podstawowego.Trener z wieloletnim doświadczeniem na Sali szkoleniowej. Ma za sobą 8 000 godzin spędzonych z uczestnikami podczas warsztatów.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik radzenia sobie ze stresem, zarzadzania emocjami, technik sprzedaży, obsługi Klienta, asertywności, skutecznych prezentacji oraz komunikacji interpersonalnej. Pracuje z Klientami nad efektywnym zorganizowaniem czasu oraz motywacją do pracy nad sobą, a także budowaniem pewności siebie w relacjach interpersonalnych. Pracując z ludźmi, koncentruje się na szukaniu ich zasobów i rozwiązań.

Dodatkowo prowadzi również zajęcia dla kadry kierowniczej z zakresu motywowania i delegowania zadań, budowania współpracy zespołowej, oraz skutecznej oceny pracowniczej.                 W swojej pracy trenerskiej stara się wydobyć jak największy potencjał z każdego uczestnika szkolenia. Stawia na profesjonalizm oraz swobodę kontaktu w pracy z drugim człowiekiem.

Wybrani Klienci Trenera:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Bank Zachodni WBK, Poczta Polska, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Eurozet, QXL grupa Allegro, Wincanton, Santander Consumer Bank, Lucas Bank, Farutex, Eurobook i inni.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej w biznesie firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A.

"Bardzo ciekawie przedstawiona analiza transakcyjna Berna i dobre przygotowanie trenera pod względem merytorycznym. Praktyczne ćwiczenia, atmosfera, dobra energia oraz realizowany program i przygotowanie trenerki."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność