Polska Izba Firm Szkoleniowych

Zarządzanie stresem

jak radzić sobie ze stresem w pracy i łagodzić jego skutki

Stres jest naturalną reakcją na bodziec. Znaczącą rolę w reakcji na sytuację odgrywa nasz sposób interpretacji tego zdarzenia. Interpretacja może bowiem warunkować to, czy dany stres jest dla nas negatywny, czy też motywujący. Trzymając się destrukcyjnych sposobów interpretacji, nie dbając o redukcję stresu w życiu, relaks, zwiększasz zagrożenia dla Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego oraz spadku efektywności, co w efekcie może obniżać jakość Twojego życia.

Zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu, podczas którego poznasz techniki zarządzania stresem.

590 zł

netto (+VAT) od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

 

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie coachingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Mechanizmach związanych ze stresem.
  • Własnych źródłach stresu i stylu reagowania na stres.
  • Rozpoznawaniu specyficznych dla siebie stresujących wydarzeń i ich potencjalnego wpływu na zdrowie.
  • Profilaktyce stresu oraz metodach redukujących stres i jego skutki.
  • Swoim wewnętrznym potencjale.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Identyfikacji oznak stresu, w tym irracjonalnych myśli, które przyczyniają się do pojawiania się stresu i negatywnych emocji.
  • Neutralizacji stresorów za pomocą technik dostosowanych do własnych preferencji.
  • Korzystania z technik relaksacyjnych (redukcja i profilaktyka stresu), m.in. poprzez ćwiczenia oddechowe, uwalniające napięcie.
  • Zwiększenia swojej efektywności zawodowej i osobistej.
  • Świadomej obserwacji swojego ciała, rozpoznawania sygnałów stresu.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Zarządzaniem stresem.
  • Efektywnością zawodową.
  • Samoświadomością.

Adresaci Szkolenia

  • Osoby narażone na stres w życiu zawodowym i osobistym.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik radzenia sobie ze stresem.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

ZARZĄDZANIE STRESEM. Jak radzić sobie ze stresem w pracy i łagodzić jego skutki.

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenie, ustalenie celów i potrzeb uczestników.

10:00 – 11:00 WPROWADZENIE

  • Geneza stresu z życiu.
  • Dystres i eustres – rola stresu.
  • Trzy fazy stresu.
  • Wpływ osobowości na rekcje na stres.
  • Przyczyny stresu w życiu zawodowym. Test.
  • Reakcje organizmu na stres – psychosomatyczne, emocjonalne i poznawcze.
  • Test objawów psychosomatycznych.
  • Lista Holmesa i Rahe’a.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 13:00 TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM – psychika

  • Reframing – przeramowanie myśli.
  • Siła autosugestii.
  • Słuchanie własnych uczuć.
  • Technika poznawcze „zaszczepienie się” (przygotowanie do sytuacji stresującej).
  • Metoda 3×5.
  • Metody odliczania.
  • Rola snu.
  • Wizualizacja prowadzona – przeciwdziałanie bezsenności.
  • Muzykoterapia – odprężająca technika radzenia sobie ze stresem.
  • Aromaterapia – pachnąca technika radzenia sobie ze stresem.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 TECHNIKI RADZENIE SOBIE ZE STRESEM – ciało

  • Odżywianie– zdrowa dieta.
  • Rola używek.
  • Kontakt z ciałem. Techniki uważności na reakcje naszego ciała.
  • Zasady odreagowania napięcia.
  • Relaksacja poprzez oddech – głębokie oddychania i medytacja swobodnego oddechu.
  • Metoda Feldenkraisa.

15:10 – 15:20 Przerwa

15:20 – 16:10 TECHNIKI RADZENIE SOBIE ZE STRESEM – ciało

  • Techniki ściskania i rozciągania.
  • Technika interaktywna.
  • Trening autogenny Schultza.
  • Relaksacja progresywna Jacobsona.
  • Masaż relaksacyjny – dlaczego warto z niego korzystać.
  • Sposoby na przemęczenie.

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania.

Przeczytaj kilka wskazówek związanych z zarządzaniem stresem: Blog Human Skills

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Trenerzy

Szkolenie poprowadzi jeden z poniższych trenerów:

Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills
Trener biznesu

Wykształcenie Trenera:
Psycholog.
Socjolog kompetencji społecznych.
Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.

Doświadczenie Trenera:
Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie, które zdobywała w działach HR, sprzedaży i obsługi klienta.
Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej.
Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills.
Pomysłodawca i główny wdrożeniowiec cieszącego się dużym zainteresowaniem projektu motywacyjno – szkoleniowego skierowanego bezpośrednio i w zamyśle do kobiet pod nazwą Sensualna Kobieta Biznesu. Główne punkty projektu skoncentrowane są wokół budowania pewności siebie oraz kreowanie wizerunku dla kobiet w biznesie.
Autorka artykułów z nurtu psychologii. Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”. Współautorka książki „Po szczęście do pracy”.
Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Specjalizacje Trenera:
Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej.
Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności, wystąpień publicznych, autoprezentacji, budowania własnej marki.
Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów ACDC i realizacji szkoleń w organizacji.
Szkoli z zakresu bycia skutecznym i asertywnym liderem. Wspiera organizacje w budowaniu współpracy zespołowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coaching Community.
Prowadzi projekty rozwojowe dla kobiet.

Styl pracy Trenera:
Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale również za nakierunkowany na efekt styl pracy, bogatą skrzynkę narzędziową oraz przedstawianie zjawisk psychologicznych prowokatywnie i z humorem.

Wybrani Klienci Trenera:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Narodowy Bank Polski; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Renata Wrona

Renata Wrona

Trener Human Skills: Renata Wrona

Trenerka biznesu i rozwoju osobistego.

 

Wykształcenie Trenera:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa  – Wydział Zarządzanie i Marketing;

Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe  –  Specjalista Public Relations;

Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach;

Centrum Life Coachingu  – tytuł Coach;

Certyfikat International Coach Federation.

 

Doświadczenie Trenera:

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010.

Autorka książki/poradnika z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

 

Specjalizacje Trenera:

Certyfikowana Life & Business Coach ICF; Dyplomowana Specjalistka ds. Marketingu; Dyplomowana Specjalistka PR; Specjalistka ds. wystąpień publicznych i budowania marki.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, budowanie marki osobistej, komunikacja interpersonalna, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

 

Styl pracy Trenera:

Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych  do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę.

W swojej pracy stosuje także pracę z obrazem, wykorzystując metodę  Points of You, która pobudza wyobraźnię uczestników i mobilizuje ich do kreatywnego spojrzenia na swoje możliwości.

 

Wybrani Klienci Trenera:

CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet itp.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...
Agnieszka Gałkowska

Agnieszka Gałkowska

PROFIL TRENERA:

EKSPERT ZZL / KONSULTANT W PROJEKTACH HR/ COACH WIZERUNKU ZAWODOWEGO/ HR BUSINESS PARTNER/ DYPLOMOWANY TRENER BIZNES

  • Kilkunastoletnie doświadczenie w dziedzinie ZZL: rekrutacja i selekcja pracowników, systemy ocen, systemy motywacyjne, systemy rozwojowe i szkolenia, coaching, AC/DC – planowanie rozwoju zespołów, employer branding, adaptacja pracowników.
  • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska wszystkich szczebli (5 tysięcy zrealizowanych projektów min. dla coffeeheaven, Lafarge Polska, Metsa Tissue, real,- Blycolin Polska, Corona Sok i Mus).
  • Doświadczenie w wykorzystywaniu w rekrutacji i selekcji takich narzędzi jak: social media, grywalizacja, współczesne systemy poleceń (crowdsourcing).
  • Zarządzanie zespołem pracowników do 10 osób (pracownicy HR i trenerzy wewnętrzni).
  • Współautor internetowej platformy oferującej nowoczesne narzędzia i rozwiązania rekrutacyjne.
  • Autor, kierownik projektu i trener merytoryczny Szkoły Liderów coffeeheaven i Szkoły Menedżerów 5asec (sieć pralni).
  • Trener biznesu: szkolenia, wykłady, kursy w dziedzinie szkoleń miękkich, biznesowych i HR (10 tysięcy godzin szkoleniowych).

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Rekrutacja i selekcja.
  • Zarządzanie szkoleniami w firmie w oparciu o działania mające na celu ich efektywność biznesową.
  • Zarządzanie Systemami Ocen Okresowych.
  • Systemy motywacyjne, rozwój talentów w organizacji.
  • Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie o specjalności trener biznesu, coach kariery.
  • Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – magister metodyki nauczania, filolog.
  • Uczestnik Standardu Partnerstwa Biznesowego w Rozwoju Ludzi (Standard HRD BP).

WYBRANI KLIENCI:

HOCHLAND POLSKA SP. Z O. O., ZOTT POLSKA SP. Z O. O., ROSSMANN SDP SP. Z O.O., PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE, ZEROCHAOS SP. Z O.O., NORDGLASS SP. Z O.O., HOCHTIEF POLSKA SP Z O.O., CHI POLSKA, EBS POLSKA, ZUS JASŁO, MINISTERSTWO FINANSÓW, PIJALNIE WEDEL POLSKA, BLYCOLIN POLSKA, RESTAURACJE HERITAGE SHOP & WINE, LAFARGE POLSKA, ZPUE POLSKA i inni.

Zobacz profil trenera...
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty

Trener/ Psycholog/ Psychoterapeutka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Z pasji i wykształcenia zajmuje się pomocą psychologiczną oraz doradztwem psychospołecznym.

Zarządza placówką medyczną oraz dla przyjemności szkoli z tematów związanych z komunikacją interpersonalną, emisją głosu, poprawną wymową, budowaniem efektywnych zespołów, profesjonalną obsługą trudnego klienta, rozwiązywaniem konfliktów, wypaleniem zawodowym, technikami radzenia sobie ze stresem, technikami kreatywnego rozwiązywania konfliktów.

W dbaniu o jakość i kulturę języka polskiego wspiera Urszulę wieloletnie doświadczenie pedagogiczne oraz polonistyczne.

Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi w ramach projektów unijnych.  Prowadzi szkolenia oraz sesje indywidualne. Od lat współpracuje z większymi firmami z całego kraju.

Odnosi wiele satysfakcjonujących sukcesów w pracy z osobami potrzebującymi wsparcia z zakresie polepszenia jakości swojego życia.

W swojej pracy bazuje na mocnych podstawach wiedzy medycznej, wrodzonych cechach osobowości oraz praktyce.

Zobacz profil trenera...
Maciej Ścibor

Maciej Ścibor

Trener umiejętności miękkich / Psychoterapeuta

Trener umiejętności interpersonalnych i społecznych oraz psychoterapeuta psychodynamiczny. Realizuje projekty szkoleniowe dla firm, instytucji oraz szkół wyższych. W swojej pracy wykorzystuje techniki pracy grupowej, metody nauczania interaktywnego, dyskusje i analizy realnych zadań zawodowych. Posiada doświadczenie we współtworzeniu programów edukacyjnych, diagnozy, rekrutacji i rozwoju personelu zarówno dla menedżerów wyższego szczebla, specjalistów (handlowców) oraz personelu podstawowego.Trener z wieloletnim doświadczeniem na Sali szkoleniowej. Ma za sobą 8 000 godzin spędzonych z uczestnikami podczas warsztatów.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik radzenia sobie ze stresem, zarzadzania emocjami, technik sprzedaży, obsługi Klienta, asertywności, skutecznych prezentacji oraz komunikacji interpersonalnej. Pracuje z Klientami nad efektywnym zorganizowaniem czasu oraz motywacją do pracy nad sobą, a także budowaniem pewności siebie w relacjach interpersonalnych. Pracując z ludźmi, koncentruje się na szukaniu ich zasobów i rozwiązań.

Dodatkowo prowadzi również zajęcia dla kadry kierowniczej z zakresu motywowania i delegowania zadań, budowania współpracy zespołowej, oraz skutecznej oceny pracowniczej.                 W swojej pracy trenerskiej stara się wydobyć jak największy potencjał z każdego uczestnika szkolenia. Stawia na profesjonalizm oraz swobodę kontaktu w pracy z drugim człowiekiem.

Wybrani Klienci Trenera:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Bank Zachodni WBK, Poczta Polska, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Eurozet, QXL grupa Allegro, Wincanton, Santander Consumer Bank, Lucas Bank, Farutex, Eurobook i inni.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Narodowy Bank Polski, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwo Skarbu Państwa, Urząd Marszałkowski  Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Bank BPH S.A. Grupa GE Capital, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Halcrow Group Sp. z o.o. Oddział w Polsce, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Agencja Rynku Rolnego, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Vistex Poland - CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A.,Narodowy Fundusz Zdrowia - Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; Narodowy Fundusz Zdrowia.

"W przyjaznej atmosferze mogłam podzielić się sytuacjami, które wywołują u mnie stres zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej. Zrozumiała siebie – poznanie tego, co tak naprawdę mnie stresuje i z czego wynika moje napięcie, to było dla mnie bardzo ważne. Przeanalizowałam moje reakcje emocjonalne i poznałam skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem. Pokazanie technik radzenia sobie w określonych sytuacjach.Całe szkolenie i wszystkie treści szkolenia były bardzo ciekawe. Pozytywne motywowanie siebie. Praca na emocjach i techniki radzenie sobie. Poczucie świadomości, że ruch jest tak ważny. Informacje związane z dbaniem o ciało w kontekście stresu. Ocena własnego stresu, własnych problemów. Ważne były techniki implozji."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność