Polska Izba Firm Szkoleniowych

Emisja głosu w biznesie

Trening emisji głosu i poprawnej wymowy

Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami.

Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.

Możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a także dowiedzieć się, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem.

Czy mogę polubić emisję mojego głosu? Czy mogę być bardziej przekonujący? Czy mogę zmienić swoją barwę głosu? Jak zapanować nad tremą związaną z publicznymi wystąpieniami? Jak uniknąć drżenia głosu i wygłosić stanowczą przemowę, której chce się słuchać z przyjemnością? Jak trafić ze swoimi postulatami do rozmówcy czy też zespołu? Jak wyeliminować złe nawyki podczas mówienia? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na szkoleniu emisja głosu w biznesie.

Warsztat teoretyczno – praktyczny pomaga zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu osobistym. Daje konkretne rozwiązania i wskazówki do tego, jak dbać o emisję głosu, aby wzmacniać swoją pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz skutecznie prezentować.

680 zł netto*

 

*Cena promocyjna obowiązuje do 30.06.2019r.

Cena stała: 790 zł netto od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie „Trening emisja głosu i wymowy w biznesie” realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
  • Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
  • Zasadach działania głosu.
  • Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Panowania nad swoją komunikacją.
  • Wpływania na odbiorcę.
  • Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
  • Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacja ustną.
  • Prawidłową emisją głosu.
  • Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.

Adresaci Szkolenia

  • Wszyscy, których praca jest oparta na komunikacji oraz tych, którzy chcą nauczyć się efektywnie porozumiewać i wywierać wpływ swoim głosem.
  • Osób prowadzących prezentacje biznesowe.
  • Menadżerowie, osoby zarządzające zespołami i projektami.
  • Pracownicy call center.
  • Specjaliści obsługi klienta.
  • Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, ankieterzy.
  • Dziennikarze, prezenterzy telewizyjni,
  • Trenerzy, nauczyciele, psycholodzy.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

 

Dofinansowanie

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

 

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

 

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program Szkolenia

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.

 

10:00 – 11:00 Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.

 

  • Mowa jako główne narzędzie.
  • Działanie mózgu w pracy głosem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Analiza audytorium.

11:00- 11:15 Przerwa

 

11:15 – 13:00 Moduł II. Emisja głosu w biznesie.Warunki skutecznej emisji głosu. 

 

  • Budowanie świadomości mówcy.
  • Postawa i gesty.
  • Oddech i jego znaczenie.
  • Trening oddechowy.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

 

13:40 – 15:10 Moduł III. Emisja głosu w biznesie. Głos – praktyka.

 

  • Ćwiczenia impostacji.
  • Melodia, prozodia i akcent.
  • Znaczenie pauzy.
  • Tekst mówiony i czytany.

15:10 – 15:25 Przerwa

 

15:25 – 16:10 Moduł IV. Emisja głosu w biznesie. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.

 

  • Prezentacja i autoprezentacja.
  • Trudne pytania.
  • Stres i trema.

 

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trenerzy dedykowani do prowadzenia szkolenia z zakresu treningu emisji głosu i poprawnej wymowy:
Katarzyna Bąkowicz

Katarzyna Bąkowicz

Katarzyna BąkowiczW biznesie współpracuje z kadrami zarządzającymi oraz zespołami pracowników, szkoląc z komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz prezentacji, budując wizerunek organizacji (PR, CSR), wpierając liderów indywidualnymi procesami rozwojowymi. Pomaga w planowaniu kariery zawodowej i osiąganiu sukcesu.

Media zna „od podszewki”.

Rekrutuje i przygotowuje do pracy mikrofonowej dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, konsultuje aktorów i wokalistów (dykcja, emisja głosu). Prowadzi i produkuje programy, współtworzyła jedną ze stacji radiowych, pełniąc w niej funkcję dyrektora programowego.

Wykorzystuje wiedzę i doświadczenie opracowując strategie wizerunkowe i prowadząc konsultacje medialne. Przygotowuje osoby ze sfery publicznej do wystąpień, prezentacji oraz kontaktów z dziennikarzami.

Drogę zawodową rozpoczęła jeszcze w czasie studiów w 2002 roku, prowadząc indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne oraz warsztaty.

Współpracowała z placówkami oświatowymi, medycznymi oraz biznesowymi, co poszerzyło jej doświadczenie i kompetencje zawodowe. Zaowocowało to własnym modelem pracy, opartym na zmaksymalizowanym dostosowaniu do Klienta, jego potrzeb i oczekiwań.

Skuteczność osiąga poprzez różnorodność stosowanych narzędzi: coaching, mentoring, trening i szkolenie. A wszystko to połączone w nieszablonowej formie zestawionej z etyką i poufnością pracy.

Książka Katarzyna Bąkowicz

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Emisja głosu;
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne;
  • Komunikacja biznesowa;
  • Komunikacja medialna;
  • Personal branding.

KWALIFIKACJE:

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – logopedia.
  • Uniwersytet Gdański – emisja głosu.
  • APP Warszawa – psychoterapia.
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie– coaching.
  • Uniwersytet Warszawski – dziennikarstwo (przewód doktorski).

WYBRANI KLIENCI:

TVN, TVP, POLSAT, Polskie Radio, Enea, Energa, Microsoft, White&Case, Agencja Mienia Wojskowego, K2, Henkel, SGH, Politechnika Warszawska i inni.

Zobacz profil trenera...
Maciej Ścibor

Maciej Ścibor

Trener umiejętności miękkich / Psychoterapeuta

Trener umiejętności interpersonalnych i społecznych oraz psychoterapeuta psychodynamiczny. Realizuje projekty szkoleniowe dla firm, instytucji oraz szkół wyższych. W swojej pracy wykorzystuje techniki pracy grupowej, metody nauczania interaktywnego, dyskusje i analizy realnych zadań zawodowych. Posiada doświadczenie we współtworzeniu programów edukacyjnych, diagnozy, rekrutacji i rozwoju personelu zarówno dla menedżerów wyższego szczebla, specjalistów (handlowców) oraz personelu podstawowego.Trener z wieloletnim doświadczeniem na Sali szkoleniowej. Ma za sobą 8 000 godzin spędzonych z uczestnikami podczas warsztatów.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik radzenia sobie ze stresem, zarzadzania emocjami, technik sprzedaży, obsługi Klienta, asertywności, skutecznych prezentacji oraz komunikacji interpersonalnej. Pracuje z Klientami nad efektywnym zorganizowaniem czasu oraz motywacją do pracy nad sobą, a także budowaniem pewności siebie w relacjach interpersonalnych. Pracując z ludźmi, koncentruje się na szukaniu ich zasobów i rozwiązań.

Dodatkowo prowadzi również zajęcia dla kadry kierowniczej z zakresu motywowania i delegowania zadań, budowania współpracy zespołowej, oraz skutecznej oceny pracowniczej.                 W swojej pracy trenerskiej stara się wydobyć jak największy potencjał z każdego uczestnika szkolenia. Stawia na profesjonalizm oraz swobodę kontaktu w pracy z drugim człowiekiem.

Wybrani Klienci Trenera:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Bank Zachodni WBK, Poczta Polska, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Eurozet, QXL grupa Allegro, Wincanton, Santander Consumer Bank, Lucas Bank, Farutex, Eurobook i inni.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Szkolenie z zakresu Trening emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o.; Ericsson Sp. z o.o.; SABIC Poland Sp. z o.o.; Politechnika Warszawska Wydział Transportu; Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Deloitte Advisory Sp. z o.o., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Najbardziej przydatne treści szkolenia: "Ćwiczenia do rozgrzania głosu; ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia barwy głosu, ćwiczenia mówienia z dykcją, wyjaśnienia zasad pracy nad siłą i emisją głosu. Szkoleniowcy mają bardzo dobre notowania. Praca z oddechem".

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność