Aby odnieść sukces w życiu zawodowym trzeba być świadomym obowiązujących zasad etykiety i protokołu dyplomatycznego. Szkolenie stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie dyplomacji. Dzięki szkoleniu Uczestnicy poznają normy oficjalnych relacji (spotkań i innych form kontaktu), z uwzględnieniem kontaktów międzynarodowych. Świadomość znaczenia właściwego zachowania w różnych sytuacjach pozwoli na przełożenie zdobytej wiedzy i umiejętności na budowanie prestiżu organizacji i wzmocnienie autorytetu wśród współpracowników.
Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:
Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
09:30 – 09:45 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.
09:45 – 10:30 Moduł I. SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE Z ELEMENTAMI WIZERUNKU
10:30 – 10:40 Przerwa
10:40 – 13:00 Moduły II – III
Moduł II. PRZYJĘCIA I ETYKIETA STOŁU
Moduł III. PROFESJONALNY WIZERUNEK
13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa
13:40 – 16:00 Moduły IV-VI
Moduł VI. PROTOKÓŁ I ETYKIETA W BIZNESIE
Moduł V. RÓŻNICE KULTUROWE
Moduł VI. KORESPONDENCJA DYPLOMATYCZNA
16:00 – 16:30 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.
Trener:
Wykształcenie Trenera:
Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej oraz Studiów Podyplomowych „Public Relations – Skuteczne kreowanie wizerunku”.
Ukończyła liczne specjalistyczne kursy z zakresu Train The Trainer, kreowania wizerunku osób, protokołu dyplomatycznego i etykiety, w tym cykl praktycznych warsztatów w Akademii Stylu i Etykiety w Warszawie oraz na Uniwersytecie Warszawskim.
Doświadczenie Trenera:
Posiada ponad kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w komunikacji biznesowej, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Pracowała jako Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie MC Laser oraz Przedstawiciel Medyczny w Orion Corporation.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych.
Jako ekspert jest zapraszana do programów telewizyjnych (m.in. TVN, TV Biznes, Polsat) oraz radiowych (m.in. Polskie Radio PR1, Trójka, Euro Radio, Radio dla Ciebie, Eska Rock).
Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku i etykiety (m.in. Polska The Times, Uroda, Olivia, portfel.pl, portaldlasekretarek.pl, wp.pl, onet.pl).
Wykłada również w Warszawskiej Akademii Wizerunku oraz Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania.
Specjalizacje Trenera:
Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu etykiety w biznesie, sztuki dyplomacji, obsługi klienta, savoir-vivre’u, etykiety ubioru, dress code’u, autoprezentacji, budowaniu własnej marki oraz doradza w zakresie wizerunku uwzględniając kolorystyczny typ urody, sylwetkę, osobowość oraz pozycję zawodową i branżę uczestników.
Ekspert z zakresu etykiety biznesu, profesjonalnego wizerunku, biznesowej komunikacji oraz autoprezentacji. Doradca wizerunku, wykładowca.
Styl pracy Trenera:
Ceniona za indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku oraz dostosowywanie indywidualnych wskazówek wizerunkowych do typu urody i sylwetki, osobowości, pozycji zawodowej, branży i charakteru pracy.
Wybrani Klienci Trenera:
PKO BP S.A., PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, BZ WBK AIB Asset Management, PwC Polska, Kraft Food Polska, Philip Morris Polska, Gaspol S.A., Danone, Grupa Żywiec S.A, 3M Poland, Raben Polska, Samsung Elektronics Polska, Orange, DHL Express, Indesit Company Polska, PKF Audyt, Kimball Electronics Poland, Iglotex, ZPBE- Energopomiar, PKP, Polwax, NeoMedia, Teradata Polska, Yes Biżuteria, Amplico Services, Ressinex, Poczta Polska, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Instytut Pamięci Narodowej, Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej etc.
Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.
Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!