Polska Izba Firm Szkoleniowych

Etykieta i wizerunek kobiety w biznesie

warsztat o samoakceptacji, pewności siebie, zasadach savoir vivre'u w biznesie, autoprezentacji i budowaniu swojej marki w biznesie.

Kobiety mają kompetencje do tego, aby zmieniać zimny świat biznesu i tworzyć nową jakość, która obejmuje uważność, troskliwość, intuicję i wyczucie estetyki. Choć dysponują wszystkimi składnikami sukcesu – zdolnością do ciężkiej pracy, koncentracją na celach, umiejętnością współpracowania i budowanie zespołu, dbałością o relacje – czasem brakuje im podstawowych cech: samoakceptacji, pewności siebie, znajomości zasad savoir vivre’u w biznesie, umiejętności autoprezentacji i troski o konsekwentne budowanie swojej marki.

890 zł

netto (+VAT) od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestniczki nabędą wiedzę o:

  • Manierach obowiązujących w świecie biznesu i nie tylko.
  • Sposobach wzmocnienia swojego wizerunku, poczucia kompetencji oraz pewności siebie.
  • Efektywnej komunikacji międzykulturowej i specyfiki obsługi klientów międzynarodowych.
  • Zasadach biznesowej elegancji i biznesowej etykiety – Business Protocol.

Uczestniczki nabędą umiejętności:

  • Prawidłowej komunikacji, z uwzględnieniem znaczenia komunikacji niewerbalnej. 
  • Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.

Uczestniczki pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją.
  • Budowaniem relacji biznesowych.

Szkolenie dedykowane kobietom, które:

  • Pracują w administracji publicznej oraz biznesie.
  • Są nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
  • Należą do kadra kierowniczej, są menedżerkami, bądź przedstawicielkami handlowymi.
  • Są zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
  • Są zainteresowane zagadnieniem etykiety i wizerunku oraz rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

ETYKIETA I WIZERUNEK KOBIETY W BIZNESIE. Warsztat o samoakceptacji, pewności siebie, zasadach savoir vivre’u w biznesie, autoprezentacji i budowaniu swojej marki w biznesie.

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

10:00 – 11:00 Moduł I. Rola wizerunku kobiety w biznesie

  • Siła pierwszego wrażenia
  • Kiedy i jak podawać rękę
  • Analiza kolorystyczna. Kolory duszy a kolory w biznesie
  • Nie szata zdobi człowieka, ale…
  • Bielizna w biznesie
  • Fryzura, makijaż i manicure na każdą okazję
  • Dodatki, które podkreślą twoją osobowość

11:00 – 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II. Etykieta kobiety w biznesie

  • Dlaczego etykieta w biznesie jest ważna
  • Zachowanie i postawa
  • Liderka, która angażuje
  • Empatia w zarządzaniu
  • Precedencja
  • Netykieta

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 16:00 Moduł III. Komunikacja kobiety w biznesie

  • Buduj relacje i doskonal swoją komunikację
  • Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych
  • Jak rozmawiać podczas oficjalnych spotkań
  • Zarządzaj sobą i swoją karierą

16:00 – 16:30 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trener:
Renata Wrona
Empty section. Edit page to add content here.

Renata Wrona

Trener Human Skills: Renata Wrona

Trenerka biznesu i rozwoju osobistego.

 

Wykształcenie Trenera:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa  – Wydział Zarządzanie i Marketing;

Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe  –  Specjalista Public Relations;

Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach;

Centrum Life Coachingu  – tytuł Coach;

Certyfikat International Coach Federation.

 

Doświadczenie Trenera:

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010.

Autorka książki/poradnika z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

 

Specjalizacje Trenera:

Certyfikowana Life & Business Coach ICF; Dyplomowana Specjalistka ds. Marketingu; Dyplomowana Specjalistka PR; Specjalistka ds. wystąpień publicznych i budowania marki.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, budowanie marki osobistej, komunikacja interpersonalna, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

 

Styl pracy Trenera:

Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych  do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę.

W swojej pracy stosuje także pracę z obrazem, wykorzystując metodę  Points of You, która pobudza wyobraźnię uczestników i mobilizuje ich do kreatywnego spojrzenia na swoje możliwości.

 

Wybrani Klienci Trenera:

CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet itp.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Wybrani Klienci Trenera:

CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet itp.

Zaczerpnięte z internetu przykładowe opinie o książce Trenerki ("Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek"), na podstawie której powstał jej program szkolenia: 

"Książka Renaty Wrony jest godna uwagi. Warto się z nią zapoznać zarówno jeśli już działamy we własnym biznesie, jak i wówczas, gdy dopiero o nim myślimy. "

"Dla wielu kobiet książka może być świetną pozycją, aby rozpocząć nową drogę. Drogę, której celem jest zbudowanie – albo odbudowanie – pewności siebie, a w efekcie zmiana swojego wizerunku. A ten może być kluczowym elementem sukcesów zarówno osobistych jak i zawodowych. W tym aspekcie książka jest ciekawa. Bo rozkłada na czynniki pierwsze wizerunek, jego składniki i opisuje na co warto zwrócić uwagę."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność