Polska Izba Firm Szkoleniowych

JAK ZROBIĆ DOBRE WRAŻENIE

Kreowanie profesjonalnego wizerunku w biznesie - szkolenie dla kobiet i dla mężczyzn - dress code, savoir-vivre, lekcja stylu

Przemyślany i dobrze kreowany wizerunek może się przyczynić do rozwoju kariery. Zachowanie, gesty, wygląd, głos oraz wypowiadane słowa i wygląd – świadomie lub nie świadomie budują nasz wizerunek. Umiejętność świadomego oddziaływania na otoczenie może się okazać kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego oraz znacznie wpłynąć na jakość naszego życia.
Szkolenie Kreowanie wizerunku w biznesie jest skierowane do menedżerów, kierowników, przedstawicieli handlowych oraz innych osób uczestniczących w spotkaniach negocjacyjnych oraz reprezentujących firmę w innych sytuacjach biznesowych.

586,50 zł netto*

 

*Cena promocyjna obowiązuje do 31.12.2019r..

Cena stała: 690 zł netto od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte z zakresu kreowania wizerunku w grupie od 4 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Zasadach savoir-vivre w biznesie.
  • Zasadach dress codu.
  • Zasadach budowania dobrego wizerunku w biznesie.
  • Zasadach netykiety.
  • Zarządzaniu swoim wizerunkiem.
  • Swoich mocnych i słabych stronach związanych z zagadnieniem.
  • Zasadach unikania najczęstszych gaf.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Komunikacji interpersonalnej z zachowaniem dobrych manier.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.
  • Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Kreowaniem wizerunku z zachowaniem zasad savoir-vivre.
  • Budowaniu relacji biznesowych.
  • Autoprezentacją.

Adresaci Szkolenia

  • Prezesi, członkowie zarządów, kadra menedżerska.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Asystenci i sekretarki.
  • Osoby prowadzące firmę.
  • Osoby, które prowadzą prezentacje i spotkania biznesowe.
  • Specjaliści, którzy współpracują z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Osoby organizujące spotkania firmowe.
  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu kreowania wizerunku, savoir-vivre i etykiety biznesowej.
  • Osoby zainteresowane odbyciem lekcji stylu.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

 

Dofinansowanie

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

 

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

 

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA: Jak zrobić dobre wrażenie? Kreowanie profesjonalnego wizerunku w biznesie – szkolenie dla kobiet i dla mężczyzn – dress code, savoir-vivre, lekcja stylu

09:30-09:45 Rozpoczęcie szkolenia, omówienie potrzeb uczestników z zakresu kreowania wizerunku oraz ustalenia kontraktu.

09:45-11:00 Moduł I. KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE. Wprowadzenie. Podstawy etykiety biznesowej.

  • Profesjonalne budowanie relacji w biznesie.
  • Savoir-vivre w biznesie – kluczowe zasady oraz niuanse.
  • Prawo pierwszego wrażenia – jak nim zarządzić i co co uważać.
  • Sztuka konwersacji czyli o czym warto rozmawiać a jakich tematów nie poruszać.

Moduł II. KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE. Etykieta w biznesie.

  • Autoprezentacja, wystąpienia publiczne czyli jak mówić o sobie i jak się prezentować.
  • Podawanie dłoni, całowanie dłoni, przedstawianie się i tytułowanie – co można a czego nie wypada.
  • Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, kontakt wzrokowy, faux pas w komunikacji werbalnej i niewerbalnej).
  • Zasada precedencji – zasada starszeństwa, zasada wyższej rangi (kto pierwszy w różnych miejscach np. w samochodzie, w restauracji i sytuacjach).
  • Zasady wzajemności, tolerancji, uszanowania prywatności, dyskrecji i punktualności.
  • Reguła prawej strony.
  • Reguły zajmowania miejsc.
  • Zasady wymieniania wizytówek – na końcu czy na początku. Notatki na wizytówkach.
  • Hierarchia miejsc w samochodzie – kiedy siadamy z przodu a kiedy po przekątnej.
  • Netykieta. Korespondencja listowa i e-mailowa – kiedy piszemy „witam”, kiedy „dzień dobry” a kiedy „dobry wieczór.
  • Jak nie popełniać faux pas – omówienie najczęstszych gaf.
  • Telefon– jak nim zarządzać – od miejsca, gdzie go kłaść, po tapetę, obudowę, dzwonki itp.
  • Skróty za zaproszeniach – co oznaczają i co należy zrobić.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 12:30 Moduł III. KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE. Profesjonalny wizerunek.

  • Pierwsze wrażenie czyli o co warto zadbać.
  • Przedstawianie się i przedstawianie innych – kiedy kto kogo.
  • Small talk (formy kurtuazyjne w rozmowie i tytułowanie) czyli jak przygotować się do rozmowy o pogodzie.
  • Sztuka aktywnego słuchania i potakiwania – jak słuchać uważnie i czy warto cytować rozmówcę.
  • Złodzieje profesjonalnego wizerunku czyli co nam nie służy.
  • Zasady komponowania ubioru do pracy – elementy stroju dodające prestiżu.
  • Znaczenie koloru w stroju biznesowym – kiedy warto nosić kolory dyplomacji a kiedy warto ubrać wyróżniający nas z tłumy element garderoby.
  • Profesjonalny wizerunek kobiety w biznesie– kluczowe zasady (rozmiary, wzory, kolory, zapach).
  • Profesjonalny wizerunek mężczyzny w biznesie- kluczowe zasady (rozmiary, wzory, kolory, zapach).
  • Dodatki i ich rola w biznesie – okulary, zegarek, pióro itp.
  • Makijaż i fryzura do pracy- co nam służy a co osłabia wizerunek.
  • Biznesowy dress code (dopasowanie stroju do okoliczności i pory dnia i pory roku).

12:30 – 13:10 Przerwa na obiad

13:10 – 16:10 Moduł IV. KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE. Przyjęcia i etykieta stołu, czyli savoir- vivre przy stole.

  • Rodzaje oficjalnych spotkań biznesowych- szkolenia, bankiety, wyjazdy integracyjne- jak się do nich przygotować.
  • Wręczanie prezentów i kwiatów – jakie wybrać, jaki budżet przeznaczyć, komu wręczyć.
  • Role gospodarza i organizatora spotkania – obowiązki, przywileje.
  • Biznes lunch i nie tylko.Kto, co i w jaki sposób zamawia i płaci w restauracji? – jakie potrawy wybierać.
  • Zasady zachowania przy stole (mowa sztućców, sposób jedzenia, miejsca na torbę i torebkę).
  • Najczęstsze faux-pas przy stole.

16:10 – 16:30 Podsumowanie, opracowanie osobistej check-listy z zakresu kreowania wizerunku w biznesie.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trenerzy dedykowani do prowadzenia szkolenia z zakresu kreowania wizerunku w biznesie:
Renata Wrona

Renata Wrona

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • Public relations i relacje z mediami,
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie,
  • Profesjonalny sekretariat,
  • Asertywność,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów,
  • Szkolenia i coaching dla kobiet,
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.

KWALIFIKACJE:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa – Wydział Zarządzanie i Marketing,
Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – Specjalista Public Relations,
Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach,
Centrum Life Coachingu – tytuł Coach,
Certyfikat International Coach Federation.

WYBRANI KLIENCI:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet; Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. i inni.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Szkolenie z zakresu Etykieta i savoir-vivre firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper - Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o.

„Praktyczne wskazówki dotyczące elegancji oraz ocena zachowań. Nauczyłam się odpowiednio dobierać szkło do alkoholu oraz  postępować z wizytówkami w trakcie biznesowego spotkania. Wiem jaka jest postawa dżentelmeńska w kwestii równouprawnienia. Ważne było:jak usadzać gości w aucie, podczas kolacji służbowej, jak zachować się przy stole, kwestie związane z ubiorem, organizacja spotkań, przyjmowanie klienta międzynarodowego."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność