Polska Izba Firm Szkoleniowych

Personal Branding w organizacji

jak budować własną markę, PR osobisty oraz wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji

Marka kojarzy Ci się wyłącznie z firmami oraz produktami? W takim razie pora zmienić Twoje myślenie! Słyszałeś o budowaniu osobistej marki? Jeśli nie, nic straconego. Human Skills to zespół specjalistów, którzy wyjaśnią Ci, dlaczego warto – a nawet trzeba – budować swój wizerunek i kreować własną karierę. Pomożemy Ci znaleźć sposób na to, by Twoje nazwisko zaczęło kojarzyć się z profesjonalizmem, kompetencjami, autorytetem w Twojej dziedzinie oraz niezawodnością i zaufaniem.
Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Kto może kreować osobistą markę? Każdy, kto chce zwiększyć pewność siebie oraz swoją efektywność zarówno zawodową, jak i osobistą. Nie jest to łatwe zadanie i wymaga opracowania przemyślanej strategii. Pomogą Ci w tym trenerzy Human Skills podczas 2-dniowego szkolenia. Musisz jednak pamiętać, że personal branding będzie wymagać od Ciebie dużego nakładu pracy oraz konsekwencji. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej!

1200 zł

netto (+VAT) od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Zasad przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunkuzgodnego z własną marką.
  • Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR(m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadachdress-codu i savoir-vire.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

Adresaci szkolenia - osoby chcące:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA: PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI. Jak budować własną markę, PR osobisty oraz wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji.

Trener zastrzega możliwość zmiany kolejności realizacji poszczególnych modułów.

Czas przerw zostanie dopasowany do pracy grupy.

DZIEŃ I:

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

10:00 – 11:00 PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE OSOBISTEJ MARKI wprowadzenie

Budowanie własnej marki – czym jest

  • Dlaczego budowanie własnego PR-u w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki?
  • Dlaczego jest ważna spójność między tym co robimy a co komunikujemy w naszym otoczeniu? Komunikacja werbalna i niewerbalna.

Budowanie własnej marki – motywacja

  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 13:00 PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE OSOBISTEJ MARKI samoświadomość

Budowanie własnej marki – narzędzia do działania

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Jak uwiarygadniać swoją markę – Twoje osobiste RTB.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.
  • Jaki wpływ na nasz osobisty personal branding mają nasze cele prywatne i zawodowe? Arkusz model GROW.
  • Co już masz a czego nie masz? Arkusz siatki celów.
  • Jak budować własną markę w organizacji, w której obecnie pracujemy? Analiza SWOT z zakresie budowania własnego PRu w organizacji wraz z określeniem sił hamujących i sił wspierających.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE OSOBISTEJ MARKI Twój PR

Budowanie własnej marki – autoprezentacja

  • Dlaczego w komunikowaniu własnej marki warto zaczynać, od dlaczego. Metodologia Simona Sinka why/how/what.
  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie. Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
  • Jak stosować zasadę wzajemności i budować sieć Twoich ambasadorów? Sześć reguł wg. R.B.Cialdiniego  

15:10 – 15:20 Przerwa

15:20 – 16:10 PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE OSOBISTEJ strategia działania

Budowanie własnej marki – Twój osobisty sukces

  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

16:10 – 16:30 Podsumowanie.

DZIEŃ II

09:00 – 11:30 Moduł I PERSONAL BRANDING W ORGANIZACJI

Omówienie zadania domowego i wniosków z pierwszego dnia szkolenia.

NETYKIETA – SZTUKA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

  • Savoir-vivre w sieci.
    • Omówienie zasad netykiety.
    • Sztuka pisania maili – zasady, analiza przypadków.

TWÓJ WIZERUNEK W MIEJSCU PRACY – Jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 13:00 Moduł II WIZERUNEK W ORGANIZACJI – Dlaczego należy dbać o własną autopromocję? (w trakcie modułu uczestnicy otrzymają indywidualne wskazówki dotyczące budowania własnego wizerunku)

  • Pierwsze wrażenie i umiejętność zaprezentowania się.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Zasady dress code w biznesie i administracji publicznej.
  • Dlaczego ważne są kolory ubrań, które wybieramy na poszczególne okazje? Symbolika poszczególnych barw.
  • Wizerunkowe faux pas – najczęstsze błędy w ubiorze.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 16:00 Moduł III PERSONAL BRANDING W SIECI

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku?
  • Pierwsze wrażenie i Twój wizerunek w social media. (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak radzić sobie z kryzysem marki osobistej w sieci?
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).

PERSONAL BRANDING – ELEVATOR PITCH

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników).

16:00- 16: 30 Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

 

Ważne:

  • Uczestnicy po zakończeniu szkolenia mają możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem.
    Uczestnicy po realizacji szkolenia otrzymują prezent w postaci 20% na wybrane szkolenie.

Zapraszamy do lektury: KREUJ WIZERUNEK PROFESJONALISTY I BUDUJ SWOJĄ MARKĘ WEWNĄTRZ ORGANIZACJI

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trenerzy dedykowani do prowadzenia szkolenia z zakresu budowania własnej marki w organizacji:
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Zobacz profil trenera...
Małgorzata Karczewska - Abramowicz

Małgorzata Karczewska

Trener/Psycholog/ Trener umiejętności osobistych, psycholog, asesor. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwijające umiejętności osobiste oraz indywidualne konsultacje z zakresu pracy nad wizerunkiem. Współtworzy i koordynuje projekt dedykowany kobietom pragnącym pracować nad rozwojem osobistym i psychologią wyglądu – Sensualna Kobieta Biznesu. Uczestniczy w projektach Assessment/Development Center pełniąc funkcję asesora. Wybrani Klienci Trenera: Mc Donald’s Polska, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urząd ds. Cudzoziemców, TUI Poland Sp. z o.o., Telbridge Sp. z o. o., Grupa Pracuj Solutions, 4MAT Agencja Reklamowo – Promocyjna, i inne.

Zobacz profil trenera...
Renata Wrona

Renata Wrona

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • Public relations i relacje z mediami,
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie,
  • Profesjonalny sekretariat,
  • Asertywność,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów,
  • Szkolenia i coaching dla kobiet,
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.

KWALIFIKACJE:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa – Wydział Zarządzanie i Marketing,
Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – Specjalista Public Relations,
Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach,
Centrum Life Coachingu – tytuł Coach,
Certyfikat International Coach Federation.

WYBRANI KLIENCI:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet; Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. i inni.

Zobacz profil trenera...
Ewa Hartman

Ewa Hartman

Wykładowca akademicki, trener, były pracownik Komisji Europejskiej w Brukseli, profesjonalny szkoleniowiec, doktor prawa uniwersytetu w Bournemouth w Wielkiej Brytanii. Certyfikowany trener metody Points Of You oraz unikatowej metody HeartMathÔ. Prowadzi liczne szkolenia, wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Wspiera świadomych przedsiębiorców, ekspertów i doradców w budowaniu ich marek osobistych oraz rozwoju kompetencji, aby tworzyli swoje przedsięwzięcia w oparciu o wiarygodność.

Prowadzi warsztaty dla wyższej kadry menedżerskiej z zakresu Resilence AdvantageÔ. Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników ze sposobami zarządzania własną energią, dzięki którym wysoka skuteczność, jak i towarzysząca jej motywacja i satysfakcja stają się faktem. Do przeprowadzenia tego warsztatu uprawnieni są wyłącznie certyfikowani trenerzy metody HeartMath Resilence AdvantageÔ (HearthMath Institute w Chicago).

Jej droga zawodowa wiodła przez wiele krajów i kultur. Prowadziła liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Jest pomysłodawcą i kierownikiem nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Budowanie marki osobistej,
  • Zarządzanie swoją energią (Resilence AdvantageÔ),
  • Zaawansowane wystąpienia publiczne i prezentacje,
  • Coherent Communication,
  • Neuro-przywództwo,
  • Szkolenia dla kobiet.

KWALIFIKACJE:

Certyfikowany trener narzędzia HearthMath™,
Certyfikowany konsultant narzędzia Points Of You™,
Doktor prawa Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

WYBRANI KLIENCI:

Procter & Gamble Operations Polska, AVIVA, PGNIG Termika, Polpharma, Apteki Zdrowit, Wydawnictwo Nowa Era, LeloyMerlin, PKO Ubezpieczenia, Akademia Law Busieness Quality, Bioderma, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego we Wrocławiu, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej w Warszawie, Ambasada Polski przy Unii Europejskiej w Brukseli. Festiwale rozwojowe m. innymi: dla Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron, KONTEKST sp. z o.o. sp.k.

Zobacz profil trenera...
Dorota Szcześniak - Kosiorek

Dorota Szcześniak-Kosiorek

Trener wizerunku i etykiety

 

Wykształcenie Trenera:
Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej oraz Studiów Podyplomowych „Public Relations – Skuteczne kreowanie wize­runku”.
Ukończyła liczne specjalistyczne kursy z zakresu Train The Trainer, kreowania wizerunku osób, protokołu dyplomatycznego i etykiety, w tym cykl praktycznych warsztatów w Akademii Stylu i Etykiety w Warszawie oraz na Uniwersytecie Warszawskim.

Doświadczenie Trenera:
Posiada ponad kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w komunikacji biznesowej, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Pracowała jako Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie MC Laser oraz Przedstawiciel Medyczny w Orion Corporation.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych.
Jako ekspert jest zapraszana do programów telewizyjnych (m.in. TVN, TV Biznes, Polsat) oraz radiowych (m.in. Polskie Radio PR1, Trójka, Euro Radio, Radio dla Ciebie, Eska Rock).
Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku i etykiety (m.in. Polska The Times, Uroda, Olivia, portfel.pl, portaldlasekretarek.pl, wp.pl, onet.pl).
Wykłada również w Warszawskiej Akademii Wizerunku oraz Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania.

Specjalizacje Trenera:
Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu etykiety w biznesie, sztuki dyplomacji, obsługi klienta, savoir-vivre’u, etykiety ubioru, dress code’u, autoprezentacji, budowaniu własnej marki oraz doradza w zakresie wizerunku uwzględniając kolorystyczny typ urody, sylwetkę, osobowość oraz pozycję zawodową i branżę uczestników.
Ekspert z zakresu etykiety biznesu, profesjonalnego wizerunku, biznesowej komunikacji oraz autoprezentacji. Doradca wizerunku, wykładowca.

Styl pracy Trenera:
Ceniona za indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku oraz dostosowywanie indywidualnych wskazówek wizerunkowych do typu urody i sylwetki, osobowości, pozycji zawodowej, branży i charakteru pracy.

Wybrani Klienci Trenera:
PKO BP S.A., PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, BZ WBK AIB Asset Management, PwC Polska, Kraft Food Polska, Philip Morris Polska, Gaspol S.A., Danone, Grupa Żywiec S.A, 3M Poland, Raben Polska, Samsung Elektronics Polska, Orange, DHL Express, Indesit Company Polska, PKF Audyt, Kimball Electronics Poland, Iglotex, ZPBE- Energopomiar, PKP, Polwax, NeoMedia, Teradata Polska, Yes Biżuteria, Amplico Services, Ressinex, Poczta Polska, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Instytut Pamięci Narodowej, Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej etc.
Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Szkolenie z zakresu Personal Branding - jak budować własną markę i wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników Telewizji Polskiej, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K.; Immofinanz Polska; Opera Królewska; Kapsch; Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o.

„Bardzo potrzebne szkolenie, polecam każdej osobie. Iwona sprawnie przedstawia zasady budowania profesjonalnego wizerunku. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że na tyle elementów należy zwracać uwagę. Na pewno skorzystam z każdej rady. Wszystko wydaje się takie łatwe, ale dzięki ćwiczeniom u Iwony już wiem, że to nie jest takie łatwe. Poznałem narzędzia i mam plan działania jak budować swoją pozycję w firmie."

"Najbardziej przydatna treść szkolenia dotycząca mówienia o swoich osiągnięciach z zaznaczeniem wartości dla przyszłego pracodawcy;  Rozmowa o sobie i o swoich osiągnięciach;  Evelator speech, dress code."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność