Polska Izba Firm Szkoleniowych

ASYSTENTKI / SEKRETARKI

Profesjonalny wizerunek i efektywność zawodowa na stanowisku asystentki/sekretarki

W pracy asystentki wizerunek odgrywa znaczącą rolę. Niemniej na profesjonalny wizerunek składa się kilka umiejętności  bez których trudno mówić o wysokiej jakości pracy na stanowisku asystentki. Wśród nich znajduje się: umiejętność komunikacji , asertywność, zarządzanie zadaniami. Podczas szkolenia poznasz zasady budowania wizerunku, zasady efektywnej pracy, zasady savoir-vivre w biznesie.

590 zł

netto (+VAT) od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestniczki nabędą wiedzę o:

  • Znaczeniu roli asystentki i recepcjonistki
  • Technikach skutecznej organizacji pracy biura na stanowisku asystentki / recepcjonistki
  • Znaczeniu stosowania etykiety biznesu na stanowisku asystentki /recepcjonistki
  • Zasadach budowania wizerunku profesjonalistki na stanowisku asystentki /recepcjonistki

Uczestniczki nabędą umiejętności:

  • Określania niezbędnych kompetencji stanowiskowych na stanowisku asystentki /recepcjonistki
  • Asertywnej komunikacji asystentki /recepcjonistki
  • Profesjonalnej obsługi Klienta
  • Budowania profesjonalnego wizerunku pracodawcy.

Uczestniczki pogłębią kompetencje związane z:

  • Profesjonalnej obsługi Klienta
  • Budowania profesjonalnego wizerunku
  • Efektywną komunikacją

Szkolenie dedykowane kobietom, które:

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

Program Szkolenia

PROFESJONALNY WIZERUNEK I EFEKTYWNOŚĆ ZAWODOWA NA STANOWISKU ASYSTENTKI / SEKRETARKI

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie asertywności.
10:00 – 11:00 WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

  • Rola etykiety we współczesnych realiach biznesowych.
  • Rola pierwszego wrażenia w relacjach międzyludzkich.
  • Asystentka/ recepcjonistka – najlepszą wizytówką firmy (wizerunek, komunikacja).
  • Mowa ciała. Gesty i mimika.
  • Precedencja – zasada pierwszeństwa – odmienność hierarchii towarzyskiej i biznesowej.
  • Zachowanie podczas służbowych spotkań (kultura dyskusji, wypowiedzi, język rozmówcy, wizytówki).
  • Zdobywanie precyzyjnych informacji o potrzebach Klientów oraz współpracowników.
  • Rozmowy telefoniczne – telefoniczny savoir–vivre.
  • Korespondencja pisemna i Netykieta – zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej i zachowania w sieci.
  • Profesjonalizm i dyskrecja.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 13:00  ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYMI

  • Zasady prowadzenia rozmów z różnymi typami Klientów (omówienie oraz ćwiczenie indywidualne).
  • Zasady asertywnej komunikacji z przełożonym, z podwładnym, ze współpracownikami.
  • Zasady radzenia sobie ze stresem oraz z emocjami w trudnych sytuacjach (omówienie oraz ćwiczenie indywidualne).

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 ZASADY EFEKTYWNEJ PRACY W DANEJ FIRMIE NA STANOWISKU ASYSTENTKA /RECEPCJONISTKA

  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Koncentracja i ustalanie priorytetów zadań.
  • Jak nie dać się zdekoncentrować.
  • Współpraca.
  • Radzenie sobie ze stresem.

15:10 – 15:20 Przerwa
15:20 – 16:10  PROFESJONALNY WIZERUNEK W ŚRODOWISKU ZAWODOWYM NASTANOWISKU 

 ASYSTENTKA /RECEPCJONISTKA

  • Zasady dress code ze wszelkimi drażliwymi kwestiami (dobre i złe przykłady).
  • Wizerunek a stanowisko w pracy – garderoba biznesowa.
  • Fryzura i makijaż.
  • Zasady autoprezentacji na stanowisku asystentki / recepcjonistki – rola mowy ciała, tonu oraz doboru słów w kontekście budowanie wizerunku profesjonalnego pracownika (omówienie i ćwiczenie grupowe).

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trener:
Renata Wrona
Empty section. Edit page to add content here.

Renata Wrona

Trener Human Skills: Renata Wrona

Trenerka biznesu i rozwoju osobistego.

 

Wykształcenie Trenera:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa  – Wydział Zarządzanie i Marketing;

Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe  –  Specjalista Public Relations;

Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach;

Centrum Life Coachingu  – tytuł Coach;

Certyfikat International Coach Federation.

 

Doświadczenie Trenera:

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010.

Autorka książki/poradnika z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

 

Specjalizacje Trenera:

Certyfikowana Life & Business Coach ICF; Dyplomowana Specjalistka ds. Marketingu; Dyplomowana Specjalistka PR; Specjalistka ds. wystąpień publicznych i budowania marki.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, budowanie marki osobistej, komunikacja interpersonalna, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

 

Styl pracy Trenera:

Jej szkolenia cenione są nie tylko za najwyższą jakość merytoryczną, ale także za wprowadzanie narzędzi coachingowych  do pracy z tematem prowadzonych szkoleń, wzbudzając u uczestników motywację do zmiany. Cecha szczególna podawana przez uczestników uczestniczących w warsztatach to wyjątkowe połączenie pozytywnego nastawienia z asertywnością i empatią. Dba o to, aby podczas jej szkolenia, uczestnik miał pełne poczucie bezpieczeństwa i komfortową, przyjazną atmosferę.

W swojej pracy stosuje także pracę z obrazem, wykorzystując metodę  Points of You, która pobudza wyobraźnię uczestników i mobilizuje ich do kreatywnego spojrzenia na swoje możliwości.

 

Wybrani Klienci Trenera:

CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet itp.

Referencje Trenera udostępniamy na życzenie.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność