Polska Izba Firm Szkoleniowych

Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych

jak kreować wizerunek profesjonalisty i prowadzić profesjonalne wystąpienia (szkolenie z wykorzystaniem kamery)

Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych to szkolenie dzięki któremu będziesz mógł się profesjonalnie przygotować do stawianych przed Tobą wyzwań zawodowych. Rozwiniesz kompetencje z zakresu świadomego kreowania wizerunku oraz komunikacji z audytorium. Poznasz zasady przygotowania się do wystąpienia oraz techniki radzenia sobie z tremą.

Zapisz się na szkolenie z zakresu sztuki autoprezentacji oraz wystąpień publicznych i poznaj tricki fachowców.

1100 zł netto*

 

*Cena promocyjna obowiązuje do 30.06.2019r.

Cena stała: 1290 zł netto od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Technikach efektywnego prowadzenia prezentacji i dopasowania się do audytorium.
  • Własnych mocnych stronach i obszarach do rozwoju.
  • Technikach  antystresowych.
  • Komunikacji niewerbalnej i jej roli w przekazywaniu komunikatu.
  • Sposobach na utrzymanie uwagi i zainteresowania słuchaczy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Ciekawego prezentowania zagadnień na forum.
  • Panowania nad stresem, emocjami.
  • Dopasowywania się do audytorium.
  • Budowania profesjonalnego wizerunku własnej osoby.
  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach związanych z wystąpieniami.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Zarządzaniem stresem.

Adresaci Szkolenia

  • Osoby zainteresowane tematem sztuki autoprezentacji oraz sztuki wystąpień publicznych.
  • Osoby prowadzące na co dzień prezentacje przed klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Osoby prowadzące spotkania biznesowe.
  • Osoby planujące pracować jako trener.
  • Kadra menedżerska zarządzająca pracownikami i zespołami.
  • Osoby zarządzające projektami.
  • Specjaliści i pracownicy, którzy na co dzień nie prowadzą prezentacji, ale niektóre ich funkcje zawodowe mogą wymagać opanowanie sztuki autoprezentacji lub/i przeprowadzenia prezentacji.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

 

Dofinansowanie

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

 

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

 

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program Szkolenia

SZTUKA AUTOPREZENTACJI ORAZ WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH. Jak kreować wizerunek profesjonalisty i prowadzić profesjonalne wystąpienia (szkolenie z wykorzystaniem kamery).

DZIEŃ I

09:30 – 09:45 Rozpoczęcie, ustalenie celów i potrzeb uczestników.

09: 45 – 11:10 WPROWADZENIE

  • Analiza sytuacji wyjściowej uczestników szkolenia.
  • Ćwiczenie z kamerą.
  • Omówienie wystąpień.

11:10 – 11:25 Przerwa

11:25 – 13:00 Moduł I. AUTOPREZENTACJA

  • Kreowanie wizerunku
  • Style przemawiania
  • Pewność siebie w roli występującego/prezentera
  • Stosowna komunikacja niewerbalna (mowa ciała)
  • Elementy savoir-vivre
  • Poprawna emisja głosu

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15:00 Moduł II. PRZYGOTOWANIE DO (AUTO)PREZENTACJI

  • Przygotowanie autoprezentacji oraz wystąpień publicznych.
  • Zasady budowania struktury.
    (Przygotowanie, cele, korzyści, PW Z/P, EPU, wstęp, temat centralny, argumentacja do trzech czynników, dyskusja, podsumowanie, parafraza, wnioski, plan działania)
  • Zasady budowania jasnych komunikatów.
  • Zarządzanie czasem.
  • Korzystanie z narzędzi do prowadzenia prezentacji, m.in. pomocy wizualnych.

15:00 – 15:15 Przerwa

15:15 – 16:10 Moduł III. AUDYTORIUM

  • Potrzeby audytorium.
  • Techniki podtrzymania uwagi słuchaczy i dyskusji z grupą.
  • Ćwiczenia przed audytorium.

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia, omówienie wniosków z pierwszego dnia szkolenia.

 

DZIEŃ II

09:00 – 09:15 Rozpoczęcie i omówienie pierwszego dnia szkolenia.

09:30 – 10:40 Moduł IV. TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM, TREMĄ I EMOCJAMI

10:45 – 11:00 Przerwa

11:00 – 12:30 Moduł V. TRUDNE SYTUACJE

  • Najczęstsze błędy – jak im przeciwdziałać.
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas prezentacji.
  • Techniki radzenia sobie z oporem rozmówców.

12:30 – 13:10 Przerwa na obiad

13:10 – 14:30 Moduł VI. PRAKTYKA

  • Wystąpienia uczestników na bazie przygotowanych tematów.
  • Ćwiczenie z kamerą.

14:30 – 14:45 Przerwa

14:45 – 15:40 PODSUMOWANIE

  • Omówienie nagrań – porównanie pierwszego i drugiego nagrania.
  • Sporządzenie osobistej check – listy (baza do indywidualnych aspektów do przećwiczenia, opartych o feedback otrzymany podczas ćwiczenia praktycznego feedbackiem).

15:40 – 16:00 Podsumowanie, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury, w której znajdziesz również ćwiczenie, które wykonasz na szkoleniu: wystąpienia publiczne i autoprezentacja

Najczęściej zgłaszane potrzeby ze strony uczestników szkolenia z zakresu autoprezentacji i sztuki wystąpień publicznych:

„Aby umieć rozmawiać z ludźmi z biznesu; aby mieć pełną salę na wykładach; Aby przekazywać prezentacje po swojemu; Wyćwiczyć umiejętność reakcji na brak zainteresowania słuchających i negatywnie nastawionych osób; W jaki sposób przekazywać informacje, żeby komunikat był jasny i krótki; Ograniczenie stresu podczas wystąpień; Zwiększenie poczucia pewności siebie; Ułatwienie komunikacji; Jak udawać pasję, kiedy nie czuje się pasji; Jak wyglądać jako ekspert podczas wystąpień publicznych; Jak mówić, żeby ludzie pragnęli ze mną współpracować; Jak mieć całkowitą kontrolę nad sytuacją; Jak mieć właściwą postawę; Jakie są techniki skutecznej prezentacji, Jak porzucić negatywne nawyki; Jak ćwiczyć umiejętność konwersacji; Jak poprawnie formułować myśl i wypowiedź; Jak wybrnąć z ciężkich pytań, na które nie znam odpowiedzi podczas wystąpień publicznych”

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Trener:
Iwona Firmanty

Iwona Firmanty

Zobacz profil trenera...
Katarzyna Bąkowicz

Katarzyna Bąkowicz

Katarzyna BąkowiczW biznesie współpracuje z kadrami zarządzającymi oraz zespołami pracowników, szkoląc z komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz prezentacji, budując wizerunek organizacji (PR, CSR), wpierając liderów indywidualnymi procesami rozwojowymi. Pomaga w planowaniu kariery zawodowej i osiąganiu sukcesu.

Media zna „od podszewki”.

Rekrutuje i przygotowuje do pracy mikrofonowej dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, konsultuje aktorów i wokalistów (dykcja, emisja głosu). Prowadzi i produkuje programy, współtworzyła jedną ze stacji radiowych, pełniąc w niej funkcję dyrektora programowego.

Wykorzystuje wiedzę i doświadczenie opracowując strategie wizerunkowe i prowadząc konsultacje medialne. Przygotowuje osoby ze sfery publicznej do wystąpień, prezentacji oraz kontaktów z dziennikarzami.

Drogę zawodową rozpoczęła jeszcze w czasie studiów w 2002 roku, prowadząc indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne oraz warsztaty.

Współpracowała z placówkami oświatowymi, medycznymi oraz biznesowymi, co poszerzyło jej doświadczenie i kompetencje zawodowe. Zaowocowało to własnym modelem pracy, opartym na zmaksymalizowanym dostosowaniu do Klienta, jego potrzeb i oczekiwań.

Skuteczność osiąga poprzez różnorodność stosowanych narzędzi: coaching, mentoring, trening i szkolenie. A wszystko to połączone w nieszablonowej formie zestawionej z etyką i poufnością pracy.

Książka Katarzyna Bąkowicz

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Emisja głosu;
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne;
  • Komunikacja biznesowa;
  • Komunikacja medialna;
  • Personal branding.

KWALIFIKACJE:

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – logopedia.
  • Uniwersytet Gdański – emisja głosu.
  • APP Warszawa – psychoterapia.
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie– coaching.
  • Uniwersytet Warszawski – dziennikarstwo (przewód doktorski).

WYBRANI KLIENCI:

TVN, TVP, POLSAT, Polskie Radio, Enea, Energa, Microsoft, White&Case, Agencja Mienia Wojskowego, K2, Henkel, SGH, Politechnika Warszawska i inni.

Zobacz profil trenera...
Renata Wrona

Renata Wrona

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010. obecnie na Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Jako trenerka i coach prowadzi wiele szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych life & business coachingowych, w tym specjalnie dedykowanych dla kobiet, wzmacniających i rozwijających ich potencjał osobisty. Dzięki jej sesjom klienci osiągają spełnienie w życiu zawodowym i szczęście w życiu osobistym.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • Public relations i relacje z mediami,
  • Kreowanie wizerunku firmy, produktu/usługi, marki osobistej,
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Savoir vivre i netykieta w biznesie,
  • Profesjonalny sekretariat,
  • Asertywność,
  • Motywowanie siebie do zmiany, wyznaczanie celów,
  • Szkolenia i coaching dla kobiet,
  • Zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.

KWALIFIKACJE:

Wyższa Szkoła Handlu i Prawa – Wydział Zarządzanie i Marketing,
Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – Specjalista Public Relations,
Collegium Civitas – Studia Podyplomowe – Trener/Coach,
Centrum Life Coachingu – tytuł Coach,
Certyfikat International Coach Federation.

WYBRANI KLIENCI:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska; DANWOOD S.A.; HORTEX Holding S.A.; BONDUELLE Polska Sp. z o.o.; MAXON, Dolcan; Prestige PM Sp. z o.o.; EGB Firma Doradczo-Konsultingowa; Grupa PRK & ADS; Fundacja VERBA; Areszt Śledczy w Warszawie; Podlaskie Centrum Coachingu; Matplaneta; Instytut GEBO; Stowarzyszenie Kongres Kobiet; Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. i inni.

Zobacz profil trenera...
Ewa Hartman

Ewa Hartman

Wykładowca akademicki, trener, były pracownik Komisji Europejskiej w Brukseli, profesjonalny szkoleniowiec, doktor prawa uniwersytetu w Bournemouth w Wielkiej Brytanii. Certyfikowany trener metody Points Of You oraz unikatowej metody HeartMathÔ. Prowadzi liczne szkolenia, wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Wspiera świadomych przedsiębiorców, ekspertów i doradców w budowaniu ich marek osobistych oraz rozwoju kompetencji, aby tworzyli swoje przedsięwzięcia w oparciu o wiarygodność.

Prowadzi warsztaty dla wyższej kadry menedżerskiej z zakresu Resilence AdvantageÔ. Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników ze sposobami zarządzania własną energią, dzięki którym wysoka skuteczność, jak i towarzysząca jej motywacja i satysfakcja stają się faktem. Do przeprowadzenia tego warsztatu uprawnieni są wyłącznie certyfikowani trenerzy metody HeartMath Resilence AdvantageÔ (HearthMath Institute w Chicago).

Jej droga zawodowa wiodła przez wiele krajów i kultur. Prowadziła liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Jest pomysłodawcą i kierownikiem nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ w Warszawie, oraz członkiem Stowarzyszenia Network PL zrzeszającego pracowników organizacji międzynarodowych (Bruksela). Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality. Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

SPECJALIZACJA W HUMAN SKILLS:

  • Budowanie marki osobistej,
  • Zarządzanie swoją energią (Resilence AdvantageÔ),
  • Zaawansowane wystąpienia publiczne i prezentacje,
  • Coherent Communication,
  • Neuro-przywództwo,
  • Szkolenia dla kobiet.

KWALIFIKACJE:

Certyfikowany trener narzędzia HearthMath™,
Certyfikowany konsultant narzędzia Points Of You™,
Doktor prawa Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

WYBRANI KLIENCI:

Procter & Gamble Operations Polska, AVIVA, PGNIG Termika, Polpharma, Apteki Zdrowit, Wydawnictwo Nowa Era, LeloyMerlin, PKO Ubezpieczenia, Akademia Law Busieness Quality, Bioderma, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego we Wrocławiu, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej w Warszawie, Ambasada Polski przy Unii Europejskiej w Brukseli. Festiwale rozwojowe m. innymi: dla Akademii Kobiet Sukcesu czy dla Festiwalu Progressteron, KONTEKST sp. z o.o. sp.k.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Szkolenie z zakresu Sztuka wystąpień publicznych oraz autoprezentacji firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Grupa Żywiec S.A.; Narodowy Bank Polski; Zentiva; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Polskie Towarzystwo; Uczelnia Łazarskiego; Mazowiecka Spółka Gazownictwa S.z o.o.; Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o.; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Starostwo Powiatowe w Płocku; PSA Finance Polska Sp. z o.o.; Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.; Biżuteria YES; Akzo Nobel Car Refinisches Polska Sp. z o.o.; Svantek Sp. z o.o.; Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; Gemalto Spółka z o.o.; Interpolska S.A.; Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Otis Sp. z o.o., Immofinanz Service Poland Sp. z o.o.; Zespół Szkól w Ostrówku;  KK POL Kuczyńscy sp.j; Mitsubshi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.); Nordea Bank ABP S.A.; Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Kapsh Telematic Services Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Totatalizator Sportowy Sp. z o.o., Sudzucker Polska S.A., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

 

Orsted Polska Sp. z o.o."Po szkoleniu wiem, jak powstrzymać tremę. Wszystkie treści były bardzo interesujące, zwłaszcza to w jaki sposób operować głosem by przyciągnąć uwagę słuchaczy. Świetny pomysł z wykorzystaniem kamery na szkoleniu.  Wiele się dowiedziałem o mowie ciała – swojej jak i audytorium. Ćwiczenia praktyczne były świetnym sposobem na urozmaicenie warsztatu. Kluczowy trening podstawowych technik wystąpień publicznych i autoprezentacji.  Charyzma i wiedza Iwony Firmanty. Metody prezentacji. Zarządzanie audytorium."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność