Polska Izba Firm Szkoleniowych

Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie

jak stosować zaawansowane techniki negocjacyjne w handlu i budować przewagę konkurencyjną

W trakcie dwóch dni szkolenia wyposażymy Cię w narzędzia niezbędne do odpowiedniego przygotowywania oraz prowadzenia negocjacji zakupowych oraz kupieckich. Zapoznamy Cię z technikami ułatwiającymi osiągnięcie wyznaczonego celu, bez szkody dla relacji na linii klient – firma, a także wskażemy, jak należy przygotowywać oraz analizować oferty.

Decydując się na nasze warsztaty z zaawansowanych negocjacji zakupowych oraz kupieckich poznasz skuteczne techniki prowadzenia rozmów i poprawisz swój styl ich prowadzenia. Już na starcie bądź zawsze krok przed drugą stroną!

1280 zł netto*

 

*Cena promocyjna obowiązuje do 30.06.2019r.

Cena stała: 1490 zł netto od osoby

Zwolnienie z VAT – jeżeli szkolenie będzie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych.

  • Realizujemy szkolenia otwarte w grupie od 4 do 14 osób.
  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia zamkniętego oraz w formie konsultacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach na zwiększenie szansy osiągnięcia sukcesu negocjacyjnego przy jasno określonym celu.
  • Zaawansowanych technikach i zasadach negocjacji zakupowych.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Planowania, przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych (ćwiczenia praktyczne).
  • Dostosowywania technik pod kontekst sytuacyjny.
  • Oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Negocjacjami.
  • Rozwiązywaniem problemów związanych z zagadnieniem.
  • Komunikacją interpersonalną.

Adresaci Szkolenia

  • Specjaliści ds. marketingu.
  • Szefowie zespołów handlowych.
  • Pracownicy działu sprzedaży i zakupów.
  • Osoby na co dzień zajmujące się negocjacjami z klientami.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

Cena Zawiera

  1. Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Przerwy kawowe (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad.
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  6. Możliwość odbycia konsultacji on-line z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.

Zgłoszenie kolejnej osoby z jednej firmy daje upust:

  1. 5% za zgłoszenie drugiej osoby;
  2. 10% za zgłoszenie trzeciej osoby;
  3. 15% za zgłoszenie czwartej osoby;
  4. w przypadku zgłoszenia większej ilości osób Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

 

Dofinansowanie

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

 

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

 

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program Szkolenia

NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE. Jak stosować zaawansowane techniki negocjacyjne w handlu i budować przewagę konkurencyjną.

I DZIEŃ

09:30 – 10:00  Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

10:00 –  12:30 NEGOCJACJE  ZAKUPOWE I KUPIECKIE– WPROWADZENIE

  1. Definicje i pojęcia podstawowe.
  2. Różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty).
  3. Rola kreatywności w rozwiązywaniu problemów negocjacyjnych.

Moduł I. SPECYFIKA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Formułowanie zapytania.
  2. Jak definiować jakość.
  3. Strefa porozumienia w negocjacjach cenowych.
  4. Ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa.
  5. Ustępstwa dostawcy i nabywcy.
  6. Negocjacje handlowe z punktu widzenia nabywcy (umiejętność analizy i oceny oferty).
  7. Konstruowanie BATNA poprzez rozpoznanie oferty.

Moduł II. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Określenie oczekiwań i korzyści.
  2. Opracowanie i analiza scenariuszy rozmów.
  3. Rozpoznanie rynku, dostawców, oferentów.
  4. Opracowanie argumentów.
  5. Przygotowanie/rozpoznanie oferty cenowej.
  6. Analiza i wybór oferty handlowej.
  7. Czy istnieje konkurencja pomiędzy nabywcami?

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 16:00  Moduł III. PRZEBIEG NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Rozpoczęcie negocjacji.
  2. Prezentacja ofert.
  3. Negocjacje właściwe.
  4. Schematy działań w negocjacjach .
  5. Zakończenie i podpisanie umowy.

Moduł IV. SPECYFIKA NEGOCJACJI Z PUNKTU WIDZENIA NABYWCY

  1. Typy sprzedawców – negocjatorów i sposoby postępowania z nimi.
  2. Trudny partner negocjacyjny.
  3. Kierunki szkolenia sprzedawców w umiejętnościach sprzedażowych i negocjacyjnych. Techniki przydatne nabywcy w trakcie negocjacji zakupu.
  4. Przejmowanie inicjatywy w negocjacjach.
  5. Taktyki przydatne dla nabywcy w trakcie negocjacji zakupu.

Moduł V. OCENA PARTNERA NEGOCJACYJNEGO

  1. Źródła wiedzy  o partnerze negocjacyjnym.
  2. Przewidywanie motywów zachowań i  celów negocjacyjnych partnera.
  3. Odkrywanie słabych stron partnera.
  4. Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  5. Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  6. Wybrane elementy  osobowości  negocjatora, motywy zachowań partnera.
  7. Podłoże zachowań ryzykownych partnera, ryzyko a osobowość.
  8. Rola wizerunku negocjatora.

16:00 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia szkolenia.

 

II DZIEŃ

09:00 – 09:30  Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

09:30 –  12:30 Moduł VI. UWARUNKOWANIA W NEGOCJACJACH

  1. Miejsce.
  2. Czas.
  3. Informacje.
  4. Uwarunkowania międzykulturowe.

Moduł VII. STYLE PROWADZENIA NEGOCJACJI

  1. Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  2. Styl efektywny.
  3. Strategie negocjacyjne.
  4. Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł VIII. ROZPOZNAWANIE MANIPULACJI W NEGOCJACJACH

  1. Manipulacje samooceną.
  2. Manipulacje emocjami.
  3. Manipulacje czasem.
  4. Rozpoznawanie manipulacji i chwytów socjotechnicznych stosowanych przez sprzedawców.
  5. Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 15:45 Moduł IX. ZESPÓŁ NEGOCJACYJNY

  1. Cechy dobrego negocjatora – diagnoza własnego stylu negocjowania.
  2. Dobór zespołu i podział ról.
  3. Współpraca z doradcami.

Moduł X. KSZTAŁTOWANIE ODPORNOŚCI  NA ODDZIAŁYWANIE DRUGIEJ STRONY

  1. Autodiagnostyka – określenie swoich mocnych i słabych stron.
  2. Doskonalenie cech i umiejętności budujących odporność na wpływy i silę w relacjach z innymi ludźmi.
  3. Dostosowanie argumentów i sposobów działania do osobowości i charakteru partnera.
  4. Rola asertywności w relacjach ze sprzedawcami.

Moduł XI. ZAKOŃCZENIE NEGOCJACJI

  1. Zawarcie umowy.
  2. Warunki płatności i dostawy.
  3. Kontrakt zasady formułowania.
  4. Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Trener: Marek Naumiuk

Marek Naumiuk

Marek Naumiuk

Certyfikowany Menedżer Zarządzania Zmianą (TUV NORD)/Trener/Praktyk biznesu/ Ekspert z zakresu zarządzania zmianą w organizacji, negocjacji, budowania zespołów, sprzedaży, obsługi klienta, prowadzenia rekrutacji, komunikacji, przywództwa, windykacji, coachingu. Współtworzył jedenz pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Certyfikowany Menedżer Zarządzania Zmianą (TUV NORD). Wybrani Klienci:PZU, Alior Bank, NFZ, Poczta Polska, Służba Celna, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Swedwood, Vobis, Ochnik, Marks & Spencer, i inne.

Zobacz profil trenera...

Chcesz dowiedzieć się jak rozwijać wybraną przez Ciebie kompetencję?

Zapisz się na szkolenie


Opinie o szkoleniu

Powyższe szkolenie z zakresu negocjacji zakupowych i kupieckich firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Deutsche Bank Polska S.A., TÜV Nord Polska Sp. z o.o., Alfa Bond Kohlhauer Sp. z o.o., Promedica Care Sp. z o.o., Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o., Wydawnictwo Czelej Sp. z o.o., Amica Wronki S.A., Wirthwein Polska Sp. z o.o.


"Bardzo dobrze współpracowało mi się z trenerem. Dowiedziałem się od niego wielu nowych rzeczy. Podobały mi się ćwiczenia na szkoleniu, mogłam od razu sprawdzić to, czego się nauczyłam."

Kontakt

Możesz wysłać nam wiadomość i odpowiemy na nią jak najszybciej.

Pytania, wątpliwości? Chętnie Ci pomożemy!

Naciśnij ENTER aby wysłać

Chcesz otrzymywać powiadomienia o rabatach na szkolenia, nowych produktach i usługach?

Zapisz się do newslettera!

Dbamy o Twoją prywatność