Arkadiusz

Dyrektor HR, sprzedaży i marketingu. Manager. Negocjator. Mówca motywacyjny. Coach. Terapeuta.

PROFIL TRENERA:

12 lat doświadczenia menedżerskiego. 22 000 godzin wykładowych. 15 000 przeszkolonych ludzi. Od 2002 roku najmłodszy dyrektor sprzedaży i marketingu VOLVOCARS POLAND. Później dyrektor w sprzedaży IT SOFT Ltd., dyrektor bezpieczeństwa w IMPEL S.A, dyrektor HR i rozwoju w MURAPOL S.A., ekspert przywództwa w BERNDSON Ltd., dyrektor zarządzający w BERGWAY BUSINESS TRAININGS Ltd. oraz BERGWAY ESTATES Ltd, senior consultant w ERNST&YOUNG. 

W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się m.in. budowaniem interdyscyplinarnych zespołów, tworzeniem produktów, zarządzaniem zespołami menedżerskimi, opracowywaniem programów i prowadzeniem szkoleń dla pracowników, tworzeniem polityki inwestycyjnej, budowaniem działów HR, tworzeniem nowych kanałów dystrybucji.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Przywództwo
  • HR
  • Sprzedaż
  • Negocjacje zaawansowane
  • Zwiększanie zyskowności
  • Coaching
  • Wystąpienia publiczne i kontakt z mediami

KWALIFIKACJE:

  • MBA – National Louis University Chicago.
  • Magister Andragogiki – UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY.
  • Dziennikarz – UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI.
  • Business Consultant and Management Coach – MATRIK International Association of Consultants.

WYBRANI KLIENCI TRENERA: Ernst & Young, Samsung, ACCA Polska, Porsche Inter Auto Polska, Motorola Polska, Orlen S.A., Flota, Grupa Lotos S.A., DEKRA Polska sp. z o.o., Capgemini Polska Sp. z o.o., BNP Paribas Bank Polska S.A., Amway Polska, Alior Bank SA, UBS, Scania AB PZL, Mielec (Polskie Zakłady Lotnicze), Ministerstwo Sprawiedliwości, Energa, Delphi, Sieć Badawcza Łukasiewicz – INSTYTUT LOTNICTWA, Dentons Business Services EMEA sp. z o.o., Harman Automotive.

WYBRANE OPINIE PO SZKOLENIACH:

"Bardzo dobrze przygotowany trener, wzbudza zaufanie, że się zna na temacie."

"Wg mnie super zarządzanie procesem grupowym, mam wrażenie dojrzałości i doświadczenia."

"Duża dawka wiedzy, super kontakt z grupą, radzenie sobie z "trudnymi" uczestnikami. Materiały super przydatne do podsumowania wiedzy."

"Dostosowanie intonacji i głosu do energii w grupie, dużo materiałów dobrych jakościowo."

"Przydatne treści szkolenia: Przykłady technik perswazji, zwrócenie uwagi na ważność tego, jak się prezentuję = mowa ciała, modele wywierania wpływu. Praktyczne ćwiczenia, przedstawione konkretne przykłady."