5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży. Obejrzyj nagranie z webinaru.
Obejrzyj nagranie z Bezpłatnego Webinaru „5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży”, który prowadził Trener Wojciech Woźniak. Nagranie znajdziesz na dole tej strony.
Wiele ludzi wzbogaciło się sprzedając magiczne mikstury i udziały w piramidzie finansowej, ale niewielu wzbogaciło się mówiąc ludziom, jak nie dać sobie wcisnąć takich rzeczy. Richard H. Thaler, Zachowania niepoprawne. Tworzenie ekonomii behawioralnej.
Sprzedajesz świetny produkt a klienci – nie wiedzieć czemu – i tak częściej wybierają Twojego gorszego konkurenta? Najczęściej kupują opcję najtańszą, a nie tę, na której masz największą marżę? Zawsze chętnie zostawią negatywną opinię w Internecie przy najdrobniejszym niedociągnięciu, ale rzadko kiedy są skłonni napisać pozytywną recenzję, gdy stanąłeś dla nich na głowie? Na wszystkie te problemy – i niezliczone mnóstwo innych – zaradzi ekonomia behawioralna, gałąź ekonomii która w ostatnich piętnastu latach robi oszałamiającą karierę nie tylko w środowiskach uniwersyteckich, ale przede wszystkim wśród praktyków sprzedaży, marketingu czy usług publicznych.
Ekonomia behawioralna – co to takiego?
Całe pokolenia ekonomistów klasycznych zgodnie twierdziły, że w jednakowym stopniu cieszysz się, gdy znajdziesz na ulicy 100 zł, co martwisz, gdy 100 zł zgubisz. Tymczasem dla przeciętnego, statystycznego człowieka oczywiste jest, że o wiele bardziej zmartwi go zgubienie 100 zł niż ucieszy znalezienie banknotu stuzłotowego.
Dlaczego tak się dzieje?
Część ekonomistów, zwanych „ekonomistami behawioralnymi” wytłumaczy Ci nawet, dlaczego tak się dzieje. Ekonomia behawioralna wyjaśnia pozornie nieracjonalne komponenty osądów i decyzji ekonomicznych. Zamiast opisywać nierealistyczny model homo oeconomicus, bierze na warsztat żywych ludzi, takich Ty czy my. I dochodzi do przełomowych wniosków, z których sporą część można z powodzeniem wykorzystać w świecie sprzedaży. A dzieje się tak, ponieważ to żywi ludzie a nie mityczny homo oeconomicus kupuje Twoje produkty czy usługi 😉
Obejrzyj nagranie z webinaru i dowiedz się, jak wykorzystać 5 trików ekonomii behawioralnej do zwiększenia sprzedaży w swojej firmie.
Wskocz na następny poziom umiejętności sprzedażowych i dowiedz się, jak twórczo wykorzystać najnowsze zdobycze dynamicznie rozwijającej się dziedziny nauk ekonomicznych: ekonomii behawioralnej.
Do obejrzenia video zapraszamy Cię szczególnie gorąco, jeżeli:
- Pracujesz w dziale sprzedaży lub marketingu i szukasz inspirujących pomysłów na zwiększenie sprzedaży i rentowności.
- Jesteś przedsiębiorcą sprzedającym swoje produkty lub usługi online offline i zależy ci na tym, by zyskać większy pływ na decyzje zakupowe klientów.
- Chcesz wzmocnić swoje umiejętności perswazyjne w komunikacji, w szczególności w sprzedaży i marketingu.
- Nie masz czasu czytać kilkusetstronicowych książek, a zainteresował Cię temat i chcesz w 60 minut zdobyć pigułę wiedzy na temat praktycznych zastosowań ekonomii behawioralnej.
Poznaj i wykorzystaj 5 trików ekonomii behawioralnej. Obserwuj, jak dzięki nim klienci częściej kupują to, co Ty chcesz im zaproponować!
Zarejestruj się na webinarium lub zapytaj o bezpłatną wycenę tego tematu w formie szkolenia zamkniętego >>
Zobacz, co o webinarze mówią jego Uczestnicy!
Niezawodni i profesjonalni. Dużo przydatnej wiedzy przekazywanej bezpłatnie w postaci webinarów – często korzystam i zawsze jestem zadowolona. Trenerzy opierają się na przykładach z życia, mają ciekawe i przykuwające prezentacje. Wychodzę zainspirowana z takich spotkań.
IZABELA
Brałam udział w webinarze „5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej”. Dziekuję za przedstawienie ciekawego tematu oraz na koniec polecenie literatury. Webinar był prowadzony dynamicznie w oparciu o konkretne przykłady. Bardzo polecam HS : webinary i szkolenia.
MAGDALENA
Świetny merytorycznie Webinar na temat 5 trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży. Genialny prowadzący Pan Wojciech – mega osobowość i doświadczenie, stąd szereg przykładów. Jestem pod wrażeniem jak przekazano temat. Serdecznie polecam to jak i inne webinary firmy zarówno te bezpłatne, ale przede wszystkim płatne, które rozwiją znacznie temat 🙂
MAGDALENA
Ekonomia behawioralna – mój pierwszy webinar z Human Skills. Polecam i czekam na kolejne. Sama zapisałam się już na szkolenie stacjonarne.
ANNA
Bardzo przydatne szkolenie, działające na zasadzie zarzucenia przynęty- ja czuję niedosyt wiedzy po nim- prowadzący REWELACJA!
ANNA
Jesteście niezawodni. Przekazujecie pigułkę wiedzy w fajny sposób – bardzo ciekawa prezentacja.
IZABELA
Bardzo ciekawe szkolenie, fajne triki do stosowania podczas sprzedaży. W bardzo ciekawy sposób przekazana wiedza, super prelegent.
MARTYNA
Świetny webinar! Świetny wykładowca. Przejrzyście, prosto i zrozumiale 🙂
PATRYCJA
Cele i Korzyści
Obejrzyj nagranie z Bezpłatnego Webinaru „5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży”. Poznaj korzyści:
- Poznasz błyskotliwe koncepcje ekonomii behawioralnej, takie jak luka informacyjna, domyślna opcja czy kotwiczenie.
- Nauczysz się, jak kierować uwagą kupującego, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż.
- Dowiesz się, jak prezentować cenę i układać listy asortymentowe zgodnie z zasadami maksymalizowania profitu.
- Nauczysz się technik sprzedaży nieznanych szerszej publiczności, a stosowanych przez najlepsze firmy i najskuteczniejszych handlowców.
Dzięki temu:
- Wzmocnisz warstwę perswazyjną swojej komunikacji sprzedażowej.
- Zaczniesz tworzyć przykuwające uwagę prezentacje i oferty handlowe.
- Zyskasz większy wpływ na decyzje, które podejmuje klient.
- Zwiększysz rentowność częściej sprzedając to, na czym Tobie najbardziej zależy.
Prowadzący webinar:
Trener musi znać i rozumieć biznes. Trener bez doświadczenia w biznesie jest jak pilot, który latał tylko na symulatorze.
Wojciech Woźniak
- Trener zaawansowanych technik sprzedaży, negocjacji i komunikacji interpersonalnej.
- Konsultant w zakresie strategii sprzedaży i marketingu oraz strategii cyfrowej organizacji.
- Praktyk biznesu z doświadczeniem w pięciu branżach.
- Aktywny przedsiębiorca branży nowoczesnych technologii.
- Pasjonat psychologii społecznej, ekonomii behawioralnej, kognitywistyki i … dalekich podróży.
Wojciech ma dwudziestoletnie doświadczenie jako dyrektor sprzedaży, logistyki i marketingu w największych firmach branż FMCG i farmaceutycznej. Swoją przygodę ze sprzedażą zaczął jeszcze na studiach sprzedając reklamy radiowe i usługi poligraficzne. Przez następne dwadzieścia lat zarządzał sprzedażą u dystrybutora koncernu Procter&Gamble oraz w największych firmach dystrybucyjnych branży farmaceutycznej: Lubfarm S.A. i Polska Grua Farmaceutyczna.
Szkoleniami zajmuje się już od 17 lat, początkowo szkoląc zespoły firm, w których pracował a od 2018 roku prowadząc szkolenia i warsztaty dla firm zewnętrznych. Przeprowadził łącznie podań 1200 dni szkoleń i warsztatów sprzedażowych, negocjacyjnych, komunikacyjnych i menedżerskich.
Wśród firm, dla których Wojciech prowadził projekty szkoleniowe są między innymi: RMF Group ∙ Bridgestone ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Keywords Studios ∙ Drosed ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ TJX Europe (TK-Max) ∙ MSWiA ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Wropak ∙ Naovacode ∙ Polonis Druk ∙ Tok-Frez ∙ AiFO ∙ Herbapol Wrocław ∙ ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne ∙ Zasada Bikes
Terminy
Program Szkolenia
Obejrzyj nagranie z Bezpłatnego Webinaru „5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży”, które trwa 60 minut. Ta godzina może okazać się najcenniejszą godziną w Twojej karierze sprzedażowej, bez względy na to, czy pracujesz dla siebie czy w dużej firmie.
Program webinarium:
Wprowadzenie: Twój klient to człowiek z krwi i kości a nie homo oeconomicus.
Moduł I: „Obierasz ziemniaki w ten sposób? Robisz to źle!” – wykorzystanie koncepcji luki informacyjnej w sprzedaży:
- Gdzie spotykasz lukę informacyjną? Wszędzie!
- Luka informacyjna w praktyce sprzedażowej część 1: Zakładanie haków na uwagę w komunikatach sprzedażowych.
- Luka informacyjna w praktyce sprzedażowej część 2: Przewagi motywacji „od” nad motywacją „do” w prezentacjach sprzedażowych.
Moduł II: Lombard w Las Vegas – wykorzystanie kotwiczenia w sprzedaży:
- Jak działa kotwiczenie – ucz się od mistrzów.
- Kotwiczenie w praktyce sprzedażowej część 1: Odpowiednie ułożenie produktów na liście asortymentowej lub ofercie w sklepie.
- Kotwiczenie w praktyce sprzedażowej część 2: Propozycja nadmiarowa w negocjacjach sprzedażowych.
Moduł III: „Dlaczego wszyscy wybierają to, co wszyscy?” – domyślna opcja i architektura wyboru w świecie sprzedaży:
- Co to jest „libertariański paternalizm” i co ma wspólnego ze sprzedażą?
- Architektura wyboru w praktyce sprzedażowej: Technika sprzedaży „3 pudełka” i „perswazyjna tabela rabatowa”.
Podsumowanie – książki warte milion dolarów.
Pytania uczestników.
Eksperci
Informacje Organizacyjne
Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas