Innowacje w sposobach komunikacji w firmie – bezpłatne webinarium

komunikacja w firmie

Zastanawiasz się dlaczego czasem bywa tak, że Twoje wiadomości nie wzbudzają zainteresowania? Być może giną w szumie informacyjnym i trzeba je odpowiednio opakować?

Podstawą skuteczności pracy większości z nas jest …komunikacja. Najlepiej aby była jasna, szybka, wielostronna, no i oczywiście angażująca. Możesz korzystać z wielu form: z telefonu, tradycyjnych maili, a może z sieci społecznościowej – wewnętrznej lub zewnętrznej, mmsów lub nawet ekranów w korytarzach.

Poznaj innowacyjne sposoby przekazywania informacji. Weź udział w naszym webinarium, w którym dowiesz się jak uatrakcyjnić komunikację w firmie, która zaangażuje Twoich odbiorców.

Webinarium poprowadzi Tomek Biernacki nasz ekspert ds. edukacji online, trener rozwoju, marketer, nauczyciel, wieloletni pracownik korporacyjny, certyfikowany trener Stylów Myślenia FRIS® i Adobe®.

Cele i Korzyści

Adresaci webinarium:

  • Pracownicy działów personalnych/ Human Resources
  • Pracownicy działów Public Relations
  • Pracownicy działów Marketingu
  • Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
  • Wszystkie osoby zainteresowane rozwojem własnej komunikacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Technikach zaciekawiania, angażowania i aktywizacji odbiorców komunikatu z wykorzystaniem modelu AIDA.
  • Cyfrowych i analogowych formatach przekazu np. mem, infografika, komiks.
  • Programach i aplikacjach do tworzenia formatów komunikatów korzystając np. Prezi, Spark, Mentimeter.

Terminy

02.09.2021r.
13:00 – 14:00

Program Szkolenia

  • Co mam do przekazania? Przykładowe typy informacji w komunikacji wewnętrznej.
  • Dlaczego pracownicy nie czytają maili, czyli czym się różni angażujący komunikat od spamu?
  • Od zwrócenia uważności do wywołania reakcji. Tworzenie komunikatu wg modelu AIDA.
  • Paleta możliwości. Tekst, obraz, ruch, dźwięk, dotyk, czyli formaty cyfrowe i analogowe.
  • DIY – skrzynka narzędziowa eksperta ds. komunikacji. Użyteczne programy i aplikacje.

Eksperci

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas