Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? Obejrzyj webinar.
Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?” poprowadziła Aneta Ropek, Trenerka Zarządzania i Sprzedaży w Human Skills. Nagranie dostępne na dole strony.
Jako lider sprzedaży na swoich barkach niesiesz więcej niż tylko wyniki – to Ty kształtujesz, inspirujesz i motywujesz ludzi, którzy te wyniki dostarczają organizacji. Sprzedaż nie zależy przecież wyłącznie od produktów, ale także od umiejętności i zaangażowania zespołu handlowego, na które menedżer sprzedaży ma decydujący wpływ.
Zapraszamy Cię do obejrzenia bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?”, w którym pokażemy Ci, jak świadomie uczestniczyć w procesie budowania adekwatnych kompetencji niezbędnych w Twoim zespole. Nasz webinar skoncentrowany jest na możliwych opcjach w rozwijaniu umiejętności zespołu sprzedażowego z uwzględnieniem wybranych, dostępnych narzędzi na rynku.
Dla kogo ten webinar będzie idealny:
- Program webinaru jest doskonałym rozwiązaniem dla liderów sprzedaży i działów HR w drodze do podnoszenia wyników sprzedażowych poprzez strategiczny rozwój kluczowych kompetencji przedstawicieli handlowych.
Podczas spotkania poruszyliśmy aspekt dotyczący kompetencji i ról szefa sprzedaży, który ma wpływ na zespół, któremu przewodzi. Poznasz pojęcie cross coachingu oraz zrozumiesz wpływ spotkań firmowych, podczas których również następuje rozwój kompetencji handlowych.
Mówimy o tym, jak dobierać narzędzia rozwojowe do realnych potrzeb ludzi z Twojego zespołu. Jeśli jesteś liderem sprzedaży lub odpowiadasz za rozwój zespołów handlowych, to spotkanie dostarczy Ci praktycznych wskazówek jak diagnozować kompetencje handlowców oraz motywować zespół do większego zaangażowania i chęci rozwoju.
Omówione przez Trenerkę Anetę Ropek zagadnienia pojęć kompetencji i zaangażowania, a także koncentrują się na praktycznych aspektach analizy i rozwoju w zespole sprzedażowym. Zyskasz wiedzę i praktyczne wskazówki zarówno do pracy z całym zespołem sprzedażowych, jego poszczególnymi członkami, a także handlowcami pracującymi w terenie.
Co zyskasz dzięki zapoznaniu się z treścią webinarium?
- Zrozumiesz, jaką rolę odgrywasz jako lider, menedżer sprzedaży, który przewodzi swojemu zespołowi.
- Dowiesz się, jakie są aktualnie możliwe opcje rozwoju kompetencji handlowca, w tym zwalidowane narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla sprzedaży.
- Uporządkujesz dotychczasową wiedzę na temat procesów rozwojowych.
- Poznasz praktyczne podpowiedzi, które sprawdzają się w drodze po wynik sprzedażowy.
- Otrzymasz uporządkowaną wiedzę niezbędną, aby wykonać przegląd i analizę tego, co obecnie funkcjonuje w dziale, a co można byłoby w nim rozwijać.
- Będziesz potrafił/a dobrać procesy rozwoju dla handlowców wg akronimu WUP.
Jeśli chcesz wzmocnić swoją pozycję jako lidera sprzedaży i mieć bezpośredni wpływ na kompetencje zespołu, to nagranie jest dla Ciebie.
Cele i Korzyści
Sprawdź, jakie korzyści osiągniesz dzięki obejrzeniu webinarium „Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?”
Wzmocnisz wiedzę na temat:
- Kompetencji w roli handlowca,
- Możliwości rozwoju kompetencji handlowca,
- Prowadzenia procesów rozwojowych w dziale handlowym.
- Cross-coachingu i jego zastosowania w dziale.
Wzmocnisz umiejętności:
- Rozróżniania procesów wspierania kompetencji w dziale handlowym.
- Rozpoznawania kierunku działań Szefa Sprzedaży.
- Prowadzenia rozmowy w stylu coachingowym.
Wzmocnisz postawy:
- Podniesiesz świadomość w obszarze dostępnych możliwości rozwoju pracowników handlowych.
- Zwiększą świadomość ról Szefa Sprzedaży w drodze po wyniki.
- Zwiększą gotowość do analizy obecnie dostępnych procesów rozwojowych w swoich działach handlowych.
Prowadząca webinar:
- Trenerka Zarządzania i Sprzedaży
- Coachka
- Mediatorka
- Menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych
- Konsultantka badania kwestionariuszem Mindsonar
- Konsultantka badania kwestionariuszem FinxS Sales Assessment
- Konsultantka badania AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników.
Profil Trenerki:
Aneta Ropek posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu.
Jak wygląda praktyczne doświadczenie sprzedażowe Trenerki?
Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu. W latach 2010 – 2014 jako Dyrektor w Cetrowet – Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.
Specjalizacje szkoleniowe Trenerki:
- Szkolenia menadżerskie: kompetencje liderskie, zarządzanie zespołami handlowymi, w tym zespołami rozproszonymi, mentoring i coaching menadżerski, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji.
- Komunikacja wewnętrznej i zewnętrzna, w tym zarządzanie konfliktem przez menedżerów.
- Rozwój umiejętności „miękkich”, m.in. współpracy, asertywności, pewności siebie, wywierania wpływu, zarządzanie sobą w zmianie.
- Dla trenerów biznesu, mentorów, przywódców, działów HR, m.in. Business Trainer Certificate, Certificate in Business Mentoring, Certified Compensation & Benefits Professional, HR Business Partner.
- Coaching kadry managerskiej i pracowników.
Terminy
Program Szkolenia
Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?” poprowadziła Aneta Ropek, Trenerka Zarządzania i Sprzedaży w Human Skills.
Program webinarium:
Moduł I. Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? – wyzwania i oczekiwania względem handlowca.
- Drogowskaz do rozwoju kompetencji w dziale handlowym.
- Czym są kompetencje, czym jest zaangażowanie?
- Rola Szefa Sprzedaży w dziale handlowym.
Moduł II. Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? – badanie, obserwacja, procesy rozwojowe.
A) Dostępne na rynku gotowe narzędzia:
- Finxs Sales – ustalenie modelu sprzedaży i segmentacja Klientów przy wypełnieniu kwestionariusza przez handlowców [18 kompetencji handlowca].
- MindSonar – style myślenia handlowca w zależności od kontekstu [13 stylów myślenia].
- Odporność psychiczna AQR – jako badanie kwestionariuszem MTQ Plus, w celu analizy obecnej odporności w dziale handlowym, a także rozwój radzenia sobie ze stresem i potknięciami oraz wyzwaniami współczesnego świata Klienta.
- Akademia Sprzedaży- kompleksowa ścieżka rozwoju kompetencji, dedykowana pracownikom zajmującym się sprzedażą, ofertowaniem usług firmy jak i profesjonalną obsługą klienta.
B)Obserwacja pracy przez Szef Sprzedaży (wsparcie działu HR) założenie – posiada wiedzę na temat umiejętności:
- Efektywna komunikacja, czyli techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań, sztuka prowadzenia merytorycznych rozmów i perswazyjnych.
- Techniki sprzedaży i zamykania transakcji.
- Negocjacje handlowe czyli techniki negocjacyjne w dziale handlowym.
C)Asertywność w postawie handlowca.Praca rozwojowa Szefa Sprzedaży przy zastosowaniu coachingowego stylu zarządzania.
- Praca w terenie z handlowcem.
- Inspirowanie i motywowanie zespołu i indywidualnych członków.
D) Kiedy jakie procesy uruchamiać?, czyli wiedza na temat innych możliwości rozwoju kompetencji i zaangażowania handlowca.
- Diagnoza i analiza pod kątem szkoleń.
- Diagnoza i analiza pod kątem procesów mentoringowych i coachingowych oraz podział na procesy wewnętrzne i zewnętrzne.
- Cross mentoring / coaching.
- Odsłuch CC/TM
E) SF czyli spotkania sprzedażowe jako dodatkowy element integracji i rozwoju w działach handlowych, w tym dzielenie się wiedzą i inspirowanie wzajemne zespołu.
F) Top 3 tematy z zapytań płynących z działów handlowych w drodze po wynik i rozwój.
Odpowiedzi na pytania.
Eksperci
Obejrzyj nagranie z webinarium.
Informacje Organizacyjne
Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas