Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? Obejrzyj webinar.

Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?” poprowadziła Aneta Ropek, Trenerka Zarządzania i Sprzedaży w Human Skills. Nagranie dostępne na dole strony. 

Jako lider sprzedaży na swoich barkach niesiesz więcej niż tylko wyniki – to Ty kształtujesz, inspirujesz i motywujesz ludzi, którzy te wyniki dostarczają organizacji. Sprzedaż nie zależy przecież wyłącznie od produktów, ale także od umiejętności i zaangażowania zespołu handlowego, na które menedżer sprzedaży ma decydujący wpływ.

Zapraszamy Cię do obejrzenia bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?”, w którym pokażemy Ci, jak świadomie uczestniczyć w procesie budowania adekwatnych kompetencji niezbędnych w Twoim zespole. Nasz webinar skoncentrowany jest na możliwych opcjach w rozwijaniu umiejętności zespołu sprzedażowego z uwzględnieniem wybranych, dostępnych narzędzi na rynku.

Dla kogo ten webinar będzie idealny:

  • Program webinaru jest doskonałym rozwiązaniem dla liderów sprzedaży i działów HR w drodze do podnoszenia wyników sprzedażowych poprzez strategiczny rozwój kluczowych kompetencji przedstawicieli handlowych.

Podczas spotkania poruszyliśmy aspekt dotyczący kompetencji i ról szefa sprzedaży, który ma wpływ na zespół, któremu przewodzi. Poznasz pojęcie cross coachingu oraz zrozumiesz wpływ spotkań firmowych, podczas których również następuje rozwój kompetencji handlowych.

Mówimy o tym, jak dobierać narzędzia rozwojowe do realnych potrzeb ludzi z Twojego zespołu. Jeśli jesteś liderem sprzedaży lub odpowiadasz za rozwój zespołów handlowych, to spotkanie dostarczy Ci praktycznych wskazówek jak diagnozować kompetencje handlowców oraz motywować zespół do większego zaangażowania i chęci rozwoju.

Omówione przez Trenerkę Anetę Ropek zagadnienia pojęć kompetencji i zaangażowania, a także koncentrują się na praktycznych aspektach analizy i rozwoju w zespole sprzedażowym. Zyskasz wiedzę i praktyczne wskazówki zarówno do pracy z całym zespołem sprzedażowych, jego poszczególnymi członkami, a także handlowcami pracującymi w terenie.

Co zyskasz dzięki zapoznaniu się z treścią webinarium?

  • Zrozumiesz, jaką rolę odgrywasz jako lider, menedżer sprzedaży, który przewodzi swojemu zespołowi.
  • Dowiesz się, jakie są aktualnie możliwe opcje rozwoju kompetencji handlowca, w tym zwalidowane narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla sprzedaży.
  • Uporządkujesz dotychczasową wiedzę na temat procesów rozwojowych.
  • Poznasz praktyczne podpowiedzi, które sprawdzają się w drodze po wynik sprzedażowy.
  • Otrzymasz uporządkowaną wiedzę niezbędną, aby wykonać przegląd i analizę tego, co obecnie funkcjonuje w dziale, a co można byłoby w nim rozwijać.
  • Będziesz potrafił/a dobrać procesy rozwoju dla handlowców wg akronimu WUP.

Jeśli chcesz wzmocnić swoją pozycję jako lidera sprzedaży i mieć bezpośredni wpływ na kompetencje zespołu, to nagranie jest dla Ciebie.

Cele i Korzyści

Sprawdź, jakie korzyści osiągniesz dzięki obejrzeniu webinarium „Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?”

 Wzmocnisz wiedzę na temat:

  • Kompetencji w roli handlowca,
  • Możliwości rozwoju kompetencji handlowca,
  • Prowadzenia procesów rozwojowych w dziale handlowym.
  • Cross-coachingu i jego zastosowania w dziale.

 Wzmocnisz umiejętności:

  • Rozróżniania procesów wspierania kompetencji w dziale handlowym.
  • Rozpoznawania kierunku działań Szefa Sprzedaży.
  • Prowadzenia rozmowy w stylu coachingowym.

Wzmocnisz postawy:

  • Podniesiesz świadomość w obszarze dostępnych możliwości rozwoju pracowników handlowych.
  • Zwiększą świadomość ról Szefa Sprzedaży w drodze po wyniki.
  • Zwiększą gotowość do analizy obecnie dostępnych procesów rozwojowych w swoich działach handlowych.

Prowadząca webinar:

Aneta Ropek

  • Trenerka Zarządzania i Sprzedaży
  • Coachka
  • Mediatorka
  • Menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w różnorodnych kulturach organizacyjnych
  • Konsultantka badania kwestionariuszem Mindsonar
  • Konsultantka badania kwestionariuszem FinxS Sales Assessment
  • Konsultantka badania AQR w obszarze leadership’u i odporności psychicznej pracowników.

Profil Trenerki:

Aneta Ropek posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą, budowaniu zespołów i doskonaleniu umiejętności miękkich w celu zwiększania efektywności zespołów. Prowadzi szkolenia, warsztaty szkoleniowe i procesy coachingu.

Jak wygląda praktyczne doświadczenie sprzedażowe Trenerki? 

Na początku pracy zawodowej pracowała na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w firmie Bosch. W latach 2004 – 2007 Kierownik działu sprzedaży w Neptun Software – firmie z sektora IT. Zarządzała zespołem sprzedaży w strukturze rozproszonej. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Następnie Kierownik Oddziału w Agrex Arcon a od 2008 roku Manager pomorskiego oddziału Farutex (sektor: FMCG, HoReCa) gdzie kierowała pracą 40-osobowego zespołu. W latach 2010 – 2014 jako Dyrektor w Cetrowet – Cezal (sektor medyczny) była odpowiedzialna za prowadzenie oddziału i realizację planów sprzedażowych, przetargowych. W firmie Over Group jako Dyrektor działu weterynaryjnego odpowiadała za zmianę ogólnopolskiej strategii sprzedażowej. Zarządzała pracą podległego zespołu handlowego i zespołu call center. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespół ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.

 

Specjalizacje szkoleniowe Trenerki:

  • Szkolenia menadżerskie: kompetencje liderskie, zarządzanie zespołami handlowymi, w tym zespołami rozproszonymi, mentoring i coaching menadżerski, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji.
  • Komunikacja wewnętrznej i zewnętrzna, w tym zarządzanie konfliktem przez menedżerów.
  • Rozwój umiejętności „miękkich”, m.in. współpracy, asertywności, pewności siebie, wywierania wpływu, zarządzanie sobą w zmianie.
  • Dla trenerów biznesu, mentorów, przywódców, działów HR, m.in. Business Trainer Certificate, Certificate in Business Mentoring, Certified Compensation & Benefits Professional, HR Business Partner.
  • Coaching kadry managerskiej i pracowników.

Terminy

Jesteśmy już po realizacji tego wydarzenia.
Zamów dla swojej firmy szyte na miarę.

Program Szkolenia

Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Jak podnosić wyniki, dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego?” poprowadziła Aneta Ropek, Trenerka Zarządzania i Sprzedaży w Human Skills.

Program webinarium:

Moduł I. Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? – wyzwania i oczekiwania względem handlowca.

  • Drogowskaz do rozwoju kompetencji w dziale handlowym.
  • Czym są kompetencje, czym jest zaangażowanie?
  • Rola Szefa Sprzedaży w dziale handlowym.

Moduł II. Jak podnosić wyniki dbając o kompetencje zespołu sprzedażowego? – badanie, obserwacja, procesy rozwojowe.

A) Dostępne na rynku  gotowe narzędzia:

  • Finxs Sales – ustalenie modelu sprzedaży i segmentacja Klientów przy wypełnieniu kwestionariusza przez handlowców [18 kompetencji handlowca].
  • MindSonar – style myślenia handlowca w zależności od kontekstu [13 stylów myślenia].
  • Odporność psychiczna AQR – jako badanie kwestionariuszem MTQ Plus, w celu analizy obecnej odporności w dziale handlowym, a także rozwój radzenia sobie ze stresem i potknięciami oraz wyzwaniami współczesnego świata Klienta.
  • Akademia Sprzedaży- kompleksowa ścieżka rozwoju kompetencji, dedykowana pracownikom zajmującym się sprzedażą, ofertowaniem usług firmy jak i profesjonalną obsługą klienta.

B)Obserwacja pracy przez Szef Sprzedaży (wsparcie działu HR) założenie – posiada wiedzę na temat umiejętności:

  •  Efektywna komunikacja, czyli techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań, sztuka prowadzenia merytorycznych rozmów i perswazyjnych.
  • Techniki sprzedaży i zamykania transakcji.
  • Negocjacje handlowe czyli techniki negocjacyjne w dziale handlowym.

C)Asertywność w postawie handlowca.Praca rozwojowa Szefa Sprzedaży przy zastosowaniu coachingowego stylu zarządzania.

  • Praca w terenie z handlowcem.
  • Inspirowanie i motywowanie zespołu i indywidualnych członków.

D) Kiedy jakie procesy uruchamiać?, czyli wiedza na temat innych możliwości rozwoju kompetencji i zaangażowania handlowca.

  • Diagnoza i analiza pod kątem szkoleń.
  • Diagnoza i analiza pod kątem procesów mentoringowych i coachingowych oraz podział na procesy wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Cross mentoring / coaching.
  • Odsłuch CC/TM

E) SF czyli spotkania sprzedażowe jako dodatkowy element integracji i rozwoju w działach handlowych, w tym dzielenie się wiedzą i inspirowanie wzajemne zespołu.

F) Top 3 tematy z zapytań płynących z działów handlowych w drodze po wynik i rozwój.

Odpowiedzi na pytania.

 

Eksperci

Obejrzyj nagranie z webinarium.

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas