Nonviolent communication w codzienności firmowej- bezpłatne webinarium

Powrót do biura po 1,5 roku przerwy jest wstrząsem dla wszystkich. Widać go z zachowaniach, nastrojach, słowach, których używamy. Aby wrócić do siebie i zacząć skutecznie funkcjonować w starej nowej rzeczywistości potrzebujemy cierpliwości i wyrozumiałości, a jednym z narzędzi które wspierają ten proces jest nonviolent communiation.

Program webinarium został stworzony przez ekspertkę ds. negocjacji NVC w biznesie Kamilę Jakubowską.

Kamila stawia na minimum teorii i praktykę, ponieważ tym w istocie jest komunikacja. Podczas webinarium wytłumaczy, jakie mechanizmy psychologiczne uruchamia empatia, i jakie zachodzą, gdy jej brak, a następnie ochotnicy zastosują empatię w symulowanej rozmowie biurowej.

Cele i Korzyści

Dzięki warsztatowi zrozumiesz, jak działa empatia w codziennej komunikacji i jak możesz ją wykorzystywać, aby lepiej funkcjonować w swojej społeczności.

Uczestnicy wzmocnią kompetencje związane z:

  • Komunikacją w codzienności biurowej.
  • Efektywnością osobistą.
  • Inteligencją emocjonalną.
  • Analizą transakcyjną (analizą potrzeb).

Adresaci webinarium:

  • Kadra zarządzająca.
  • Pracownicy działów personalnych/ Human Resources.
  • Pracownicy działów Public Relations.
  • Pracownicy działów Marketingu.
  • Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej.
  • Wszystkie osoby zainteresowane rozwojem własnej komunikacji.

Terminy

19.10.2021r.
13:00 – 14:00

Program Szkolenia

Nonviolent communication w codzienności firmowej.

Mów tak, by inni chcieli słuchać.

Weź udział w webinarium i dodaj cegiełkę do lepszego porozumienia ze współpracownikami, budowania swojego autorytetu i sprawczości.

Dowiedź się o:

  • Roli empatii w osiąganiu porozumienia.
  • Mechanizmach psychologicznych towarzyszących empatii.
  • 4 krokach komunikacji empatycznej stworzonej przez Marshalla Rosenberga.
  • Metodycznego stosowania empatii w codziennej komunikacji.

Eksperci

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas