Syreni śpiew w sprzedaży. Jak nie tracić czasu na zwodzących nas klientów- obejrzyj nagranie!

Obejrzyj nagranie z webinaru „Syreni śpiew w sprzedaży. Jak nie tracić czasu na zwodzących nas klientów?” i wyrusz z nami w podróż ku efektywnej sprzedaży! Nagranie dostępne w dolnej części tej strony!

Przypomnijmy sobie mit o Odyseuszu, legendarnym królu Itaki.  Pragnął on powrócić do domu, obrał dobry kurs na swój cel, ale na przeszkodzie stanęły mu piękne syreny. Ich oszałamiające głosy sprawiły, że Odyseusza i jego załogę kusiło zboczenie z trasy. Na szczęście król w porę zauważył zagrożenie,  zatkał uszy i nie dał się zwieść syrenim śpiewom, które prawdopodobnie rozbiłyby jego statek o skały.

Czym realnie jest „syreni śpiew” w sprzedaży?

Syreni śpiew w sprzedaży to Twoi klienci, którzy każdego dnia śpiewają i „uwodzą” ciągle obiecując:

  • że zaraz podpiszą umowę,
  • przekładając kolejne terminy spotkania,
  • nie odpisując na maile, a potem tłumacząc się różnymi wymówkami…

To właśnie legendarne syreny, które obiecują cuda i dają nadzieję na coś wyjątkowego. Ostatecznie jednak inwestycja czasu i energii sprawia, że zbaczasz  z obranego kursu nie osiągając celów sprzedażowych, a zatem też  finansowych!

Nie trać czasu na piękne syreny! Skup się na obranym przez siebie celu i zadaniach, a klientów, którzy nie potrafią się zdecydować na współpracę lub zakup-  odłóż na bok. Nie daj się rozproszyć i nie goń za osobami, które nie są gotowe do podjęcia decyzji zakupowej – szukaj swoich klientów, którzy szukają Twojego produktu lub usługi i jesteś w stanie zrealizować ich potrzeby. Jak trafnie odróżnić potencjalnych klientów od tych bez potencjału zakupowego? O tym właśnie będzie nasz bezpłatny webinar.

Nagranie z webinaru przeznaczone jest dla osób, które mają wrażenie, że inwestują dużo czasu i energii w pozyskiwanie klientów, ale wciąż nie przynosi to oczekiwanych wyników i rezultatów.

Z tego video  dowiesz się:

  • Jak identyfikować klientów z potencjałem zakupowym?
  • Jak zarządzać swoją bazą klientów i jak z nią pracować?
  • Jak profesjonalnie kończyć relacje z klientami-syrenami?
  • Jak asertywnie komunikować się z klientami, którzy oczekują od nas zbyt wiele?
  • Jak zarządzać relacjami z klientami, by czas Twojej pracy był wykorzystany efektywnie?

Sprawdź, co o wydarzeniu mówią jego Uczestnicy! 

Bardzo wartościowe webinaria jak urzeczywistnić sprzedaż. Prowadząca – Natalia Kościuk – ciekawie przedstawiła tematykę klientów zwodzących za nos, opóźniających sprzedaż. W tak krótkim czasie dała też przynajmniej kilkanaście rad i wskazówek jak ten proces usprawnić, jak unikać takich kontrahentów i sytuacji. Polecam!

WERONIKA

Szkolenia Human Skills zawsze są trafione w punkt, dzisiejszy Webinar „Syreni śpiew w sprzedaży” zawierał dużo cennych uwag co na pewno wykorzystam w swojej pracy. Uwielbiam słuchać ludzi z pasją, którzy prowadzą takie spotkania i zawsze chętnie do nich wracam. Zdarzyło się również, że 2-3 razy wysłuchałam tego samego nagrania aby wyciągnąć z nich jak najwięcej dla siebie. Już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania. Serdecznie polecam 🙂

MAŁGORZATA

Brałam udział w webinarze dot. sprzedaży. Doświadczenie prowadzącej było ogromną wartością. Zdobywa wiedza dot. pracy z klientem, edukowania klienta ale też asertywnej komunikacji w działaniach sprzedażowych, pomoże mi świadomie podejmować strategiczne decyzje i planować procesy.

EWA

Bardzo dobry webinar! Super piguła wiedzy od Natalia Kościuk dziękujemy i oby do zobaczenia 🙂

KAROLINA

Bardzo interesujący webinar dotyczący Syreniego śpiewu w sprzedaży. Dużo praktycznej wiedzy, było słychać, że prelegentka zna się na tym co mówi. Na pewno jeszcze skorzystam.

NATALIA

Human Skills organizuje bardzo fajne szkolenia i webinary, miałem okazję uczestniczyć w kilku i musze powiedzieć, że trudno mnie czymś nowym zaskoczyć, a właśnie się im udało. Także polecam, praktyka i teoria bardzo mocno powiązane ze sobą i dla mnie jako inżyniera właśnie takie powiązanie tematów bardzo odpowiada! a do tego zwięźle bez niepotrzebnego gadulstwa!

TOMASZ

Uczestniczyłam w webinarze Syreni śpiew w sprzedaży to bardzo efektywnie spędzony czas. Energia prowadzącej podczas szkolenia udzielała się uczestnikom. Rewelacja. Mnóstwo przykładów. Odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania na czacie.
Z chęcią wezmę udział w szkoleniu, pozdrawiam

ABRETY

Duża dawka praktycznej wiedzy. Miałam przyjemność korzystać z webinarów ale również z szkolenia na żywo. Serdecznie polecam. Trenerzy wiedzą co robią.

EWELINA

Polecam szkolenia.Szkolenie było ciekawe, aktywizujące, dostarczyło mi nowej wiedzy, którą wykorzystam w praktyce. 😃😃😃

KAROLINA

Super webinar. Jak zawsze w human skills. Dużo przydatnej i konkretnej wiedzy w fajnej atmosferze. Dziękuję

KAROLINA

Cały webinar to solidna dawka wiedzy

AGNIESZKA

Super inicjatywa, spotkanie naszpikowane merytoryką, a nie jak większość darmowych – lokowaniem produktów. P. Natalia tak opowiada, ze można słuchać bez końca.

EMI

Bardzo pozytywna prelegentka. Mów dynamicznie, zrozumiale. Pozytywnie się tego słucha.

IZABELA

Bardzo pozytywnie, dobrze przygotowane materiały, świetna, charyzmatyczna prowadząca 🙂

KAROLINA

 

Cele i Korzyści

Obejrzyj nagranie z  webinaru „Syreni śpiew w sprzedaży. Jak nie tracić czasu na zwodzących nas klientów?” i wyrusz z nami w podróż ku efektywnej sprzedaży! Poznaj korzyści z obejrzenia tego video!

  • Wzmocnisz wiedzę o zarządzaniu procesem sprzedaży w firmie.
  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania bazą klientów.
  • Wzmocnisz postawę aktywnego i skutecznego sprzedawcy.
  • Wzmocnisz kompetencje budowania relacji z klientami.

A przede wszystkim:

  • Zaoszczędzisz bezcenny czas, tracony często na niewłaściwych klientów!
  • Wykorzystasz optymalnie czas pracy na pozyskiwanie klientów realnie zainteresowanych usługami lub produktami firmy.
  • Przełamiesz niewłaściwy nawyk ofertowania wszystkich, bez analizy i uporządkowania danych.
  • Twoja praca w sprzedaży i obsłudze klienta będzie lepiej zorganizowana, efektywna i skuteczna.

Prowadząca webinar:

Natalia Kościuk:

  • Trenerka sprzedaży.
  • Konsultantka biznesowa.
  • Praktyczka sprzedaży: Współprowadzi z mężem międzynarodowy e-commerce motoryzacyjny działający na kilku rynkach. Jest czynnym praktykiem sprzedaży poprzez codzienną obsługę klientów z całego świata w 4 językach.
  • Z wykształcenia hungarystka i manager sportowy – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach m.in UEFA EURO 2012.
  • Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe dla marek takich jak PKN Orlen, Continental, VISA, Polkomtel.
  • Trenerka przedsiębiorczości w Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych.
  • Laureatka plebiscytu Top 15 Kobiet Sukcesu w kategorii „Biznes i marketing”.

W ramach swojej działalności trenerskiej „odczarowuje sprzedaż” i zmienia postrzeganie roli handlowca. Prowadzi angażujące i interaktywne warsztaty z nastawieniem na zrozumienie roli sprzedawcy i komunikację z klientem a nie techniki i skrypty sprzedażowe. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji. W każdej wolnej chwili ucieka z całą rodziną na ukochany Cypr.

Terminy

Zamów dla Twojej firmy szyte na miarę.
Już jesteśmy po realizacji tego webianarium. Obejrzyj nagranie :)

Program Szkolenia

Zapraszamy Cię w wyjątkową podróż, gdzie mit o Odyseuszu stanie się inspiracją do odkrywania tajemnic skutecznej sprzedaży. Obejrzyj  webinar „Syreni śpiew w sprzedaży. Jak nie tracić czasu na zwodzących nas klientów?”.

Program webinarium:

Wprowadzenie: Mit o Odyseuszu a nasza codzienna praca w sprzedaży.

Moduł I: Analiza bazy klientów.

  • Porządkujemy bazę posiadanych klientów.
  • Aktywna sprzedaż – co to znaczy i jak ją realizować?

Moduł II: Komunikacja sprzedażowa – kogo chcemy zainteresować ofertą?

  • Analiza kanałów marketingowych firmy pod kątem profilu klienta.
  • Weryfikacja publikowanych treści.
  • Wizerunek firmy vs pozyskiwanie właściwych klientów

Moduł III: Przygotowanie do pierwszego kontaktu z klientem.

  •  Jakie informacje należy zebrać przed pierwszym kontaktem?
  •  Jak sformułować treść maila lub wstęp do rozmowy telefonicznej?
  • Akademicki kwadrans w sprzedaży.

Moduł IV: Podsumowanie i pytania.

 

Eksperci

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas