Wellbeing finansowy w firmie- jak nim zarządzić – obejrzyj nagranie

wellbeing finansowy w firmie webianr

Rok 2023 to dalsze zmagania pracodawców ze znalezieniem równowagi między dbaniem o pracowników, a wyzwaniami otoczenia gospodarczego. Narastające obawy finansowe mają zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. Pomiędzy efektywnością i zaangażowaniem pracownika, a jego poczuciem zadowolenia finansowego istnieje ogromna korelacja. Napięcie, jakie powstaje na tej linii może wywołać wiele negatywnych konsekwencji. Niewystarczająco satysfakcjonujący stan zdrowia finansowego wpływa na poziom stresu oraz lęk pracownika. Wiele osób cierpli na bezsenność, spadek koncentracji i produktywności. To zaś z kolei blokuje możliwości pracowników, zaangażowanie oraz zdecydowanie utrudnia z nimi współpracę. Dodatkowo czynniki takie jak:

  • wiek pracowników,
  • specyfika wykonywanej pracy,
  • styl życia,
  • osobiste wyzwania i problemy,
  • oraz branża

mogą powodować specyficzne potrzeby związane z wellbeingiem finansowym. Jest to jedno z największych wyzwań stojących przed ekspertami HR, kadrą kierowniczą oraz managerami w dzisiejszym niestabilnych gospodarczo świecie.

Jak podjąć temat wellbeingu finansowego pracowników w organizacji?

Wellbeing finansowy, zwany inaczej dobrobytem finansowym to stan opierający się na poczuciu bezpieczeństwa i stabilizacji. Na szczęście, to umiejętność nad którą można pracować i którą można rozwijać. Edukacja jest więc pierwszym i najważniejszym obszarem wpływu na lepsze samopoczucie finansowe pracowników. Z wideo z darmowego webinarium „Wellbeing finansowy w firmie” dowiesz się jak podjąć temat wellbeingu finansowego pracowników w organizacji, dlaczego to się opłaca pracodawcy i w końcu, jak to zrobić dobrze, z korzyścią dla firmy i kadry pracowniczej.

Komu polecamy zapoznanie się z webianarem „Wellbeing finansowy w firmie”?

Wideo przeznaczone jest dla ekspertów ds. HR, dla których ważny jest dobrostan pracowników jak również menedżerów oraz przedsiębiorców w organizacjach różnej wielkości. Zapraszamy do udziału także liderów pragnących poznać bliżej wyzwania współczesnego świata związane z budowaniem spełnienia zawodowego członków ich zespołów. Webinarium okaże się pomocne dla każdego, kto chciałby podnieść wydajność, poczucie zadowolenia oraz spokoju pracowników swojej organizacji. 

Cele i Korzyści

Zapoznaj się z webinarem, a dowiesz się czym jest wellbeing finansowy i jak o niego zadbać. 

Prowadząca wydarzenie:

Dominika Nawrocka, niezależna ekspertka i edukatorka finansowa. Absolwentka ekonomicznych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Autorka innowacyjnych produktów edukacyjnych z zakresu finansów osobistych i wellbeingu finansowego, z których skorzystało już ponad 10 000 dorosłych osób w Polsce. Ceniona propagatorka edukacji finansowej wśród Polaków. Autorka książek, przedsiębiorczyni i inwestorka.

Specjalizacja/ wybrane tematy szkoleniowe Trenerki:

  • Jak prowadzić dobrze budżet domowy?
  • Jak pożyczać pieniądze z głową?
  • Jak oszczędzać pieniądze?
  • Jak zabezpieczyć finansowo rodzinę?
  • Jak zadbać o swoją emeryturę?

Pomaga w łagodny dla organizacji sposób aktywizować pracowników w zakresie dbałości o dobre nawyki, zdrowie i zadowolenie z finansów. Poruszana przez Trenerkę tematyka wpływa znacząco na realne potrzeby i wyzwania firm związane z zaangażowaniem, poprawą efektywności i wydajności kadry.

Terminy

Zamów dla Twojej firmy szyte na miarę
Już jestemy po realizacji tego webianarium. Obejrzyj nagranie :)

Program Szkolenia

Obejrzyj video z webinarium „Wellbeing finansowy w firmie”, a dowiesz się:

  • Co oznacza w teorii i praktyce wellbeing finansowy w organizacji. Czy działania na rzecz dobrostanu finansowego muszą być kosztowne i wiązać się z wysokimi wydatkami?
  • Jakie potrzeby finansowe mają pracownicy w zależności od wieku, rodzaju wykonywanej pracy, zarobków, sytuacji domowej czy stylu życia?
  • Jakiego rodzaju niepokoje i oczekiwania wobec pracodawcy pojawiają się wśród pracowników w związku z postępującym kryzysem gospodarczym, rosnącymi cenami, niepewną przyszłością?
  • Jakie benefity finansowe nabiorą znaczenia w 2023 roku, aby odciążyć domowe budżetu, wesprzeć finansowo pracowników krótko i długoterminowo?
  • Na jakie szkolenia i wsparcie edukacyjne w zakresie finansów osobistych warto postawić zbliżającym się roku oraz jak mierzyć ich skuteczność?

Ponadto zrozumiesz, w jaki sposób organizacja może bezpiecznie wspierać pracowników w dokonywaniu lepszych wyborów i inwestycji finansowych dzięki własnym narzędziom i zasobom.

 

Eksperci

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas