Marka kojarzy Ci się wyłącznie z firmami oraz produktami? W takim razie pora zmienić Twoje myślenie! Słyszałeś o budowaniu osobistej marki? Jeśli nie, nic straconego. Human Skills to zespół specjalistów, którzy wyjaśnią Ci, dlaczego warto – a nawet trzeba – budować swój wizerunek i kreować własną karierę. Pomożemy Ci znaleźć sposób na to, by Twoje nazwisko zaczęło kojarzyć się z profesjonalizmem, kompetencjami, autorytetem w Twojej dziedzinie oraz niezawodnością i zaufaniem.
Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Kto może kreować osobistą markę? Każdy, kto chce zwiększyć pewność siebie oraz swoją efektywność zarówno zawodową, jak i osobistą. Nie jest to łatwe zadanie i wymaga opracowania przemyślanej strategii. Pomogą Ci w tym trenerzy Human Skills podczas 1-dniowego szkolenia. Musisz jednak pamiętać, że personal branding będzie wymagać od Ciebie dużego nakładu pracy oraz konsekwencji. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej!

 

 

 

Termin szkoleń

Cena promocyjna:

  1. Szkolenia otwarte z zakresu budowania marki osobistej realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej do 31.03.2020r. 
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z zakresu budowania marki osobistej, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

Cena zawiera:

  • Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu budowania marki osobistej.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program szkolenia BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE Personal branding, strategie komunikacji, kreowanie wizerunku wewnątrz organizacji

Uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie budowania marki osobistej w biznesie o:

  • Zasad przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunkuzgodnego z własną marką.
  • Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR(m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadachdress-codu i savoir-vire.

Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje w zakresie budowania marki osobistej w biznesie związane z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

Adresaci Szkolenia w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Program szkolenia w zakresie budowania marki osobistej w biznesie:

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.

10:00 – 11:00  Moduł I. Budowanie marki osobistej w biznesie: fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami
  • Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? Case study.
  • Twój wizerunek w miejscu pracy -jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 13:00 Moduł II. Budowanie marki osobistej w biznesie: wybrane narzędzia do budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III. Budowanie marki osobistej w biznesie: kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie. Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.

15:10 – 15:20 Przerwa

15:20 – 16:10 Moduł IV. Budowanie marki osobistej w biznesie: strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

16:10 – 16:30 Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

Ważne:

  • Uczestnicy po zakończeniu szkolenia mają możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem.
    Uczestnicy po realizacji szkolenia otrzymują prezent w postaci 20% na wybrane szkolenie.

Zapraszamy do lektury: KREUJ WIZERUNEK PROFESJONALISTY I BUDUJ SWOJĄ MARKĘ WEWNĄTRZ ORGANIZACJI

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.