Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami.

Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.

Możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a także dowiedzieć się, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem.

Czy mogę polubić emisję mojego głosu? Czy mogę być bardziej przekonujący? Czy mogę zmienić swoją barwę głosu? Jak zapanować nad tremą związaną z publicznymi wystąpieniami? Jak uniknąć drżenia głosu i wygłosić stanowczą przemowę, której chce się słuchać z przyjemnością? Jak trafić ze swoimi postulatami do rozmówcy czy też zespołu? Jak wyeliminować złe nawyki podczas mówienia? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na szkoleniu emisja głosu w biznesie.

Warsztat teoretyczno – praktyczny pomaga zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu osobistym. Daje konkretne rozwiązania i wskazówki do tego, jak dbać o emisję głosu, aby wzmacniać swoją pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz skutecznie prezentować.

 

 

 

Termin szkoleń

Cena promocyjna:

  1. Szkolenia otwarte z zakresu emisji głosu realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej do 31.03.2020r. 
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z zakresu emisji głosu, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

Cena zawiera:

  • Szkolenie z zakresu emisji głosu realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu emisji głosu.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program szkolenia EMISJA GŁOSU W BIZNESIE. Trening emisji głosu i poprawnej wymowy

Uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu emisji głosu w biznesie o:

  • Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
  • Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
  • Zasadach działania głosu.
  • Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.

Uczestnicy nabędą umiejętności z zakresu emisji głosu w biznesie:

  • Panowania nad swoją komunikacją.
  • Wpływania na odbiorcę.
  • Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
  • Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje z zakresu emisji głosu w biznesie, związane z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacja ustną.
  • Prawidłową emisją głosu.
  • Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.

Adresaci Szkolenia z zakresu emisji głosu w biznesie:

  • Wszyscy, których praca jest oparta na komunikacji oraz tych, którzy chcą nauczyć się efektywnie porozumiewać i wywierać wpływ swoim głosem.
  • Osób prowadzących prezentacje biznesowe.
  • Menadżerowie, osoby zarządzające zespołami i projektami.
  • Pracownicy call center.
  • Specjaliści obsługi klienta.
  • Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, ankieterzy.
  • Dziennikarze, prezenterzy telewizyjni,
  • Trenerzy, nauczyciele, psycholodzy.

Program szkolenia z zakresu emisji głosu w biznesie:

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.

10:00 – 11:00 Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.

  • Mowa jako główne narzędzie.
  • Działanie mózgu w pracy głosem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Analiza audytorium.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II. Emisja głosu w biznesie.Warunki skutecznej emisji głosu. 

  • Budowanie świadomości mówcy.
  • Postawa i gesty.
  • Oddech i jego znaczenie.
  • Trening oddechowy.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III. Emisja głosu w biznesie. Głos – praktyka.

  • Ćwiczenia impostacji.
  • Melodia, prozodia i akcent.
  • Znaczenie pauzy.
  • Tekst mówiony i czytany.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 16:10 Moduł IV. Emisja głosu w biznesie. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.

  • Prezentacja i autoprezentacja.
  • Trudne pytania.
  • Stres i trema.

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Po garść inspiracji zapraszamy do przeczytania fragmentu książki naszej prowadzącej:

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.