MAGDA BANASZKIEWICZ
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Pracuję w Human Skills od października 2020 r. Jestem odpowiedzialna za koordynację szkoleń otwartych, ich realizację oraz kontakt z Klientem indywidualnym.
Od 2014 roku funkcjonuję w obszarze edukacji dorosłych w środowisku międzynarodowym. Zdobywałam doświadczenie m.in. w USA i Wielkiej Brytanii.
Otrzymałam wiele certyfikatów podczas kursów w obszarze edukacji dorosłych:
- Certificate in Counseling Skills. London, UK
- Life-Skills Group Facilitator, USA
Moje doświadczenie wynosi: ponad 1000 h zorganizowanych szkoleń, konsultacji, coachingów i mentoringów.
W wolnym czasie lubię podroże oraz pomagam w Fundacjach non-profit.
Z przyjemnością pomogę Państwu w wyborze szkolenia otwartego – zapraszam do kontaktu!
Zapraszam do świata Human Skills!
Opinie odnośnie pracy Magdy:
Super kontakt organizacyjny, dopieszczenie pod każdym względem 🙂
Dziękuję za miłą obsługę dzisiejszego szkolenia.
Magda jest super.
Uczestniczka bardzo chwaliła to jak ładnie się nią zajmowałaś. Gratuluję 😊
W imieniu naszej bezglutenowej koleżanki... bardzo dziękujemy. Miłe zaskoczenie.
„Przemiła obsługa”.
„Dziękuję za super opiekę podczas szkolenia i organizację”.
„Magda była bardzo pomocna i też tworzyła doskonałą atmosferę swoim entuzjazmem, uśmiechem i serdecznością”.
„Super atmosfera. Zadbano o moje samopoczucie w sposób perfekcyjny i indywidualny”. „Bardzo przyjemne rodzinne warunki”.
Szanowna Pani Magdo, bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w profesjonalnie przygotowanym i zrealizowanym szkoleniu. Materiały edukacyjne - pełnowartościowe, kompleksowe, uzupełniające wiedzę lub ją rozszerzające. Obsługa - nie spotkałam się jeszcze z taką profesjonalną, troskliwą, kompleksową obsługą klienta - jaką Pani mi zaoferowała. Dzięki Pani postawie i zachowaniu oraz działaniu, czułam się zaopiekowana na każdym kroku, byłam poinformowana na bieżąco, wszelkie ewentualne niedogodności zniwelowane na wstępie. Osobiście Pani bardzo dziękuję za poprowadzenie przez cały proces szkolenia - od dostarczenia oferty - skonsultowania jej - zmiany - aż po organizację w czasie tych dwóch dni szkoleniowych. Dziękuję!
Chciałam Pani dać znać, że uważam, że jest Pani bardzo dobra w sprawianiu, żeby klient czuł się dobrze zaopiekowany 🙂
"Dziękuję Ci za wspaniałą organizację szkoleń i dbałość o każdy szczegół 😊" "Uczestnicy byli zachwyceni tym jak się nimi opiekowałyście podczas przerw. Dziękuję :-)"
"Bardzo uprzejma obsługa"
"Obsługa jest na wysokim poziomie"
Uczestniczka bardzo chwaliła to jak ładnie się nią zajmowałaś. Gratuluję 😊