MAGDA BANASZKIEWICZ

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pracuję w Human Skills od października 2020 r. Jestem odpowiedzialna za koordynację szkoleń otwartych, ich realizację oraz kontakt z Klientem indywidualnym.

Od 2014 roku funkcjonuję w obszarze edukacji dorosłych w środowisku międzynarodowym. Zdobywałam doświadczenie m.in. w USA i Wielkiej Brytanii.

Otrzymałam wiele certyfikatów podczas kursów w obszarze edukacji dorosłych:

  • Certificate in Counseling Skills. London, UK
  • Life-Skills Group Facilitator, USA

Moje doświadczenie wynosi: ponad 1000 h zorganizowanych szkoleń, konsultacji, coachingów i mentoringów.

W wolnym czasie lubię podroże oraz pomagam w Fundacjach non-profit. 

Z przyjemnością pomogę Państwu w wyborze szkolenia otwartego – zapraszam do kontaktu! 😊

Zapraszam do świata Human Skills!

Opinie odnośnie pracy Magdy:

Super kontakt organizacyjny, dopieszczenie pod każdym względem 🙂

Dziękuję za miłą obsługę dzisiejszego szkolenia.

Marcin Sobota

Magda jest super.

Uczestniczka bardzo chwaliła to jak ładnie się nią zajmowałaś. Gratuluję 😊

Renata Wrona

W imieniu naszej bezglutenowej koleżanki... bardzo dziękujemy. Miłe zaskoczenie.

Wojciech Mardziel

„Przemiła obsługa”.

Uczestnik szkolenia z obszaru Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych

„Dziękuję za super opiekę podczas szkolenia i organizację”.

Uczestnik szkolenia z obszaru sztuka motywowania siebie i zespołu

„Magda była bardzo pomocna i też tworzyła doskonałą atmosferę swoim entuzjazmem, uśmiechem i serdecznością”.

Paweł Chabros

„Super atmosfera. Zadbano o moje samopoczucie w sposób perfekcyjny i indywidualny”. „Bardzo przyjemne rodzinne warunki”.

Szanowna Pani Magdo, bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w profesjonalnie przygotowanym i zrealizowanym szkoleniu. Materiały edukacyjne - pełnowartościowe, kompleksowe, uzupełniające wiedzę lub ją rozszerzające. Obsługa - nie spotkałam się jeszcze z taką profesjonalną, troskliwą, kompleksową obsługą klienta - jaką Pani mi zaoferowała. Dzięki Pani postawie i zachowaniu oraz działaniu, czułam się zaopiekowana na każdym kroku, byłam poinformowana na bieżąco, wszelkie ewentualne niedogodności zniwelowane na wstępie. Osobiście Pani bardzo dziękuję za poprowadzenie przez cały proces szkolenia - od dostarczenia oferty - skonsultowania jej - zmiany - aż po organizację w czasie tych dwóch dni szkoleniowych. Dziękuję!

Joanna Nowaczyńska

Chciałam Pani dać znać, że uważam, że jest Pani bardzo dobra w sprawianiu, żeby klient czuł się dobrze zaopiekowany 🙂

Lila Cieślar

"Dziękuję Ci za wspaniałą organizację szkoleń i dbałość o każdy szczegół 😊" "Uczestnicy byli zachwyceni tym jak się nimi opiekowałyście podczas przerw. Dziękuję :-)"

Renata Wrona

"Bardzo uprzejma obsługa"

Uczestnik szkolenia z obszaru negocjacji

"Obsługa jest na wysokim poziomie"

Uczestnik szkolenia z zakresu udzielania informacji zwrotnej

Uczestniczka bardzo chwaliła to jak ładnie się nią zajmowałaś. Gratuluję 😊

Renata Wrona
Human Skills Magda Banaszkiewicz

Poznaj pozostałe osoby z zespołu Human Skills: