Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta

Szkolenia sprzedażowe i kursy z zakresu obsługi klienta niezmiennie cieszą się ogromną popularnością. Wynika to z wielkiej wartości, jaką dla firmy handlowej lub usługowej jest efektywna sprzedaż i potęgująca siłę marki wysokiej jakości obsługa klienta. Nowej generacji szkolenie sprzedażowe opracowane przez naszych fachowców jest niczym niezbędnik w nowych realiach rynkowych. Nasze szkolenia ze sprzedaży pozwalają handlowcom i ich szefom perfekcyjnie dobierać techniki sprzedażowe i negocjować, tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania klientów oraz stosować najefektywniejsze i zgodne z etyką techniki perswazji i wywierania wpływu.

Inną szczególnie przydatną umiejętnością we współczesnych realiach biznesowych jest zdolność skutecznego negocjowania. Dobry negocjator jest konieczny w każdej organizacji, ale nie wolno też zapominać, że wszyscy niemal każdego dnia prowadzimy różnego rodzaju negocjacje w swoim życiu zawodowym i prywatnym. Szkolenia z negocjacji przydadzą się podczas rozmowy o podwyżkę, podczas zakupów, a nawet konfliktów rodzinnych. Przygotowane przez nas praktyczne szkolenie z negocjacji w przystępny sposób uczy naszych Kursantów, jak przekonać drugą stronę do swoich rozwiązań i osiągnąć wyznaczony cel przy zachowaniu partnerskich relacji. Kurs negocjacji w Human Skills pozwoli Ci ponadto wypracować własny indywidualny styl negocjacyjny. Nasze szkolenia negocjacyjne adresujemy do szerokiej grupy osób, które chcą osiągać sukcesy negocjacyjne w pracy i codziennym życiu.

Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta organizowane przez naszą szkołę to praktyczne kursy przygotowujące do pracy z każdym klientem i w różnorodnych okolicznościach. Dostępny w naszej nowej ofercie kurs z obsługi klienta koncentruje się na bardzo szerokim spektrum umiejętności z zakresu savoir-vivre, technik perswazji, technik komunikacyjnych, negocjacji, panowania nad stresem i emocjami, asertywności. Szkolenie z obsługi klienta w Human Skills to pogłębione kompendium eksperckiej wiedzy o wysokim standardzie obsługi i kompletny warsztat profesjonalisty zatrudnionego na stanowisku związanym z obsługą klienta.

Serdecznie zapraszamy do zapisów na nasze szkolenia.

Wybierz kategorię szkoleń:

  • Wszystkie
  • Online
  • Otwarte
  • Zamknięte
negocjacje szkolenie

Negocjacje w pracy – szkolenie online

negocjacje szkolenie

Szkolenia z negocjacji w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

negocjacje szkolenie

Szkolenia z negocjacji w pracy – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Nie wiesz, jakie szkolenie wybrać?

Jesteśmy po to, by Ci pomóc.

Skontaktuj się z nami

Zobacz także:

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta?

Jakie szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta znajdziesz w Human Skills?

Human Skills oferuje profesjonalne szkolenia sprzedażowe i kursy z obsługi klienta dotyczące różnorodnych zagadnień dotyczących wskazanych obszarów. Są to kursy o wysokim poziomie merytorycznym ukierunkowane na wykształcenie i udoskonalenie praktycznych umiejętności i kompetencji.

Każde szkolenie sprzedażowe z naszego katalogu prowadzone jest przez wysoko wykwalifikowanego eksperta w dziedzinie marketingu, który może pochwalić się dużym doświadczeniem w roli trenera. Oferowane przez Human Skills szkolenia ze sprzedaży dostępne są dla naszych Kursantów i Klientów w różnych wariantach – jako kursy stacjonarne organizowane w naszym świetnie zlokalizowanym centrum szkoleniowym w Warszawie lub jako szkolenia online. Kursy prowadzimy zarówno w formule zamkniętych, jak i otwartych spotkań.

Nasze szkolenia z negocjacji przygotowywane są i prowadzone przez specjalistów w dziedzinie komunikacji, negocjacji i perswazji. Szkolenie z negocjacji w Human Skills Kursanci mogą rozpocząć w ramach kilku różnych tematów. Są to m.in. kurs Zaawansowane negocjacje zakupowe i kupieckie, szkolenie Negocjacje w pracy, kurs negocjacji Techniki wywierania wpływu czy szkolenie Psychologia negocjacji.Szkolenia negocjacyjne Human Skills dostępne są, podobnie jak kursy ze sprzedaży, w wielu wariantach, trybach nauczania i terminach, również jako nowoczesne kursy online do nauki o dowolnej porze i w dowolnym miejscu.

Szkolenia z obsługi klienta organizowane w naszej firmie szkoleniowej mają charakter interdyscyplinarnych i nastawionych na praktyczną wiedzę kursów eksperckich. Każdy kurs obsługi klienta prowadzony jest przez doświadczonych trenerów i koncentruje się na kształceniu kompetencji wymaganych w profesjonalnej obsłudze klienta w różnych branżach, również w sektorze publicznym. Szkolenie z obsługi klienta można odbyć w naszej szkole w formule szkolenia zamkniętego lub otwartego, a także w wersji online. Jesteśmy w stanie zindywidualizować programy naszych kursów, uwzględniając szczególne potrzeby firmy zamawiającej szkolenie czy oczekiwania poszczególnych Kursantów.

Zachęcamy do zapoznania się z programami naszych najnowszych szkoleń z zakresu sprzedaży, przygotowania strategii pozyskiwania klientów, obsługi klienta i skutecznych negocjacji!

SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
Talenty wg Gallupa

Czym wyróżniają się szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta organizowane w Human Skills?

Organizowane przez naszą firmę szkolenia sprzedażowe i kursy z obszaru obsługi klienta cechuje wysoka dbałość o merytorykę i praktyczne aspekty przekazywanej wiedzy. Staramy się, aby każde oferowane przez nas szkolenie sprzedażowe, negocjacyjne czy dotyczące profesjonalnej obsługi klienta było na bieżąco aktualizowane i dostarczało Kursantom wiedzę o najnowszych rozwiązaniach z danej dziedziny, nowych koncepcjach, metodach, technikach. Przykładamy także dużą wagę do indywidualizacji programów szkoleniowych i dopasowania do specyficznych potrzeb naszych Klientów reprezentujących różne branże i profile działalności. Nasze szkolenia ze sprzedaży, kursy obsługi klienta i szkolenia z negocjacji adresujemy nie do jednego sektora, ale do szerokiego grona Klientów. Szkolenie z negocjacji czy sprzedaży może u nas ukończyć każdy – osoba prywatna, pracownik prywatnej firmy oraz pracownicy zatrudnieni w administracji publicznej.

Nasz profesjonalizm i unikatową jakość usług docenili już pracownicy ponad tysiąca firm. Odebraliśmy także wiele wyróżnień, m.in. od Gazety Finansowej i co roku z powodzeniem przechodzimy audyt certyfikacyjny SUS.2.0 przeprowadzany przez renomowaną firmę DEKRA Certification.

Nasze szkolenia Klienci doceniają m.in. za:

  • ekspercki poziom opieki trenerskiej – każdy kurs negocjacji, szkolenie z zakresu sprzedaży czy obsługi klienta prowadzą u nas specjaliści;
  • urozmaicony i celny dobór tematyki kursów z obszaru sprzedaży i obsługi klienta;
  • potwierdzoną certyfikatami i wyróżnieniami jakość naszych kursów i programów rozwojowych;
  • dostępność wielu trybów nauki i form kursów – szkolenia negocjacyjne, sprzedażowe i z obsługi klienta dostępne są jako kursy stacjonarne otwarte i zamknięte oraz kursy online;
  • atrakcyjny i trafiony dobór metod i technik wykorzystywanych na kursach;
  • korzystne ceny – opłaty za nasze szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji można dodatkowo zminimalizować dzięki rabatom, ofertom promocyjnym i dofinansowaniu z BUR czy KFS;
  • wysoki poziom personalizacji kursów i zindywidualizowania programów szkoleniowych – odbywany w Human Skills kurs obsługi klienta, sztuki negocjacji czy sprzedaży staramy się maksymalnie dopasować do konkretnych potrzeb Kursantów;
  • przystępną lokalizację kursów stacjonarnych w naszym warszawskim centrum szkoleń;
  • dostępność łatwych w organizacji i wygodnych kursów online;
  • bezpłatną opiekę trenerską ze strony ekspertów nawet przez 30 dni po tym, gdy zakończy się szkolenie z obsługi klienta, sprzedaży lub negocjacji;
  • inspirującą i swobodną atmosferę na szkoleniach.

Komu polecamy nasze szkolenia ze sprzedaży i z obsługi klienta?

Nasza firma organizuje szkolenia sprzedażowe i kursy z obsługi klienta adresowane do pracowników prywatnego biznesu i pracowników zatrudnionych w sektorze publicznym. Na szkolenie sprzedażowe i pozostałe kursy z oferty Human Skills może również zapisać się każda osoba prywatna, która stawia na swój rozwój i jest zainteresowana pozyskaniem nowych kompetencji.

Szkolenia ze sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dostępne w naszym nowym katalogu kursów szczególnie rekomendujemy:

  • osobom zatrudnionym na stanowiskach związanych z marketingiem, sprzedażą, pozyskiwaniem nowych klientów lub ich obsługą;
  • wszystkim starającym się o pracę w działach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta oraz na stanowiskach wymagających opanowania umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie – nasze wyspecjalizowane szkolenia z negocjacji handlowych szczególnie polecamy pracownikom działu zakupów i dostaw;
  • każdemu, kto pragnie zwiększyć swój potencjał negocjacyjny w życiu zawodowym i prywatnym oraz interesuje go profesjonalne szkolenie z negocjacji, efektywnych technik perswazji i wywierania wpływu;
  • właścicielom firm i ich managerom i pracownikom jako praktyczne przygotowanie do prowadzenia różnego typu negocjacji biznesowych – kurs negocjacji w Human Skills to wysokiej jakości szkolenie z zaawansowanych technik i trików stosowanych w biznesie w czasach VUCA;
  • wszystkim, którzy chcą zwiększyć swój potencjał i skuteczność w sprzedaży czy negocjacjach, ale trudno im znaleźć czas na szkolenie stacjonarne – nasze kursy ze sprzedaży, obsługi klienta i szkolenia negocjacyjne odbywają się również w formie zajęć online;
  • każdemu, kto poszukuje wartościowych certyfikowanych kursów prowadzonych przez specjalistów – nasze szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i negocjacji prowadzą wysoko wykwalifikowani eksperci z praktyką biznesową i wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach;
  • wszystkim, którzy chcą poprawić swoją efektywność w pracy, wzmocnić pozycję zawodową oraz czuć się pewniej i swobodniej na swoim stanowisku – kurs obsługi klienta czy trening technik negocjacyjnych pozwala zdobywać nowe umiejętności, podnosi samoocenę i zwiększa motywację do pracy;
  • firmom, które chcą poprawić swoje wyniki finansowe, zwiększyć sprzedaż i wzmocnić pozytywny wizerunek swojej marki – szkolenie z obsługi klienta czy sprzedaży możemy dostosować do potrzeb konkretnej firmy, rodzaju branży i obranej taktyki biznesowej.