LinkedIn – wzmocnij swoją markę osobistą
Pomagamy naszym klientom budować markę osobistą profesjonalisty wewnątrz organizacji, jak i tym, którzy tworzą własne biznesy.
Naszą misją jest tworzenie mocnych marek osobistych naszych klientów poprzez wykorzystanie profesonalnych kanałów social media.
"Marka osobista to to co mówią o Tobie inni, gdy wychodzisz z pokoju"
To silna marka osobista powoduje, że są zauważane Twoje kompetencje, że są szanowane Twoje potrzeby i uwzględniane Twoje rekomendacje oraz działania.
LinkedIn - odkryj możliwości
Budowanie marki osobistej jest tak ważne, ponieważ jest jedyną rzeczą, którą tak naprawdę masz. Twoja reputacja online, a w obecnym świecie biznesu odgrywa ona bardzo ważna rolę, też musi sprawić, że będziesz uchodzić za dobrą osobę. Nie możesz tam niczego ukryć, a co ważniejsze, musisz trzymać też odpowiedni poziom. – Gary Vaynerchuk
Dla kogo dedykujemy naszą propozycję?
- Działom HR w celu zwiększenia wiarygodności w procesach rekrutacyjnych – zewnętrznych oraz wewnętrznych.
- Pracownikom korporacji, administracji publicznej oraz małych firm, którzy są zadowoleni z aktualnego miejsca pracy ale chcą wzmocić swoją markę i umiejętnie komunikować klientom wewnętrzym oraz zewnętrznym swoje kompetencje.
- Pracownikom, którzy chcą zwiększyć swoje szanse w przypadku awansów i rekrutacji wewnętrznych.
- Pracownikom, kórzy sprawdzić swoją atrakcyjność na rynku pracy polskim i zagranicznym.
- Pracownikom, którzy chcą lub muszą szukać nowego miejsca pracy i już na początkowym etapie selekcji chcą znaleźć się na tz. short liście.
- Każdej osobie, która chce wzmocnić siłę swojego imienia i nazwiska.
- Freelancerom/ wolnym strzelcom, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność i moc swojej marki w celu zwiększenia ilości zleceń
- Sprzedawcom, którzy chcą zwiększyć możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami.
- Właścicielom firm, którzy chcą wzmocniż swoją markę i pozycję w świecie biznesu.
Etapy współpracy - Twój profil, Twoje cele a nasze doświadczenie:
- Bezkosztowa konsultacja online.
- Ustalenie Twoich celów.
- Wstępna analiza profilu.
- Przedstawienie naszej propozycji – rodzaj usługi, czas trawania oraz koszt.
- Wywiad z Tobą w celu zachowania autentyczności i spójności Twojego profilu.
- Sesja strategiczna.
- Planowanie.
- Działania/ współdziałania.
- Wdrożenie strategii.
- Ustalenie okresu ponownej werfyfikacji profilu.
"Marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli Ciebie jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu"
SZKOLENIE/ WARSZTATY
Poznaj LinkedIn – jak budować swoją markę osobistą na Linkedin
Ramowy program:
I dzień
- Poznaj LinkedIn’a – dawka statystyk dla zrozumienia potęgi międzynarodowej platformy.
- Linkedin to nie Istagram, Facebook czy Tik Tok – plusy i minusy.
- Twoje konto na LinkedIn – I etap budowania wizerunku profesjonalisty – 6 kroków, bez których Twój profil nie będzie profesjonalny.
- Twoje persony – II etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak budować sieć wartościowych kontaktów?
- O czym będziesz pisać? – III etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak komunikować się z siecią kontaktów?
- Kiedy publikować, aby nasi decydenci czytali? Magiczne godziny.
- Savoir vivre na LinkedIn’ie – co możemy, a co nie wypada?
- Co to jest SSI i dlaczego jest dla Ciebie ważny?
2 dzień
- Zbudowanie pomysłu na Twoją markę osobistą (Twoje wyróżniki, archetyp i cele).
- Zdefiniowanie persony/person istotnych dla Twojej marki osobistej.
- Nauka tworzenia postów, które „czytają i klikają się” na LinkedIn – warsztat z komputerem.
- Podsumowanie.
KONSULTACJE STRATEGICZNE
Wzmocnij swój profil na Linkedin dzięki indywidualnej sesji budowania strategii działania opartej na Twoich celach.
- Po co Ci LinkedIn? Ustalenie celów działania.
- Plan A, plan B i plan C – czy lepiej jest mieć mniej czy więcej?
- Linkedin to nie tradycyjne cv czyli co warto a czego nie warto.
- Audyt konta czyli od czego zaczynamy i do czego dążymy.
- Posty, komentarze, publikacje i ich częstotliwość zgodnie z Twoją strategią działania – nie za dużo i nie za mało.
- Twoje persony czyli do kogo adresujesz swój profil na Linkedin.
- Jak budować sieć kontaktów?
- Po co i na jakich zasadach budować sieć kontaktów?
- SSI – jak go czytać i mierzyć czyli kluczowy wskaźnik efektywności Twojego konta,
Dlaczego warto zadbać o swój profil na Linkedin?
- Doświadczenie
„Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”
- Autentyczność
"Zbyt wielu ludzie przykłada zbyt dużą uwagę do tego kim nie są, zamiast skupić się na tym, kim są"
"Zacznij od tego czego chcesz i kim jesteś, zbuduj na tej podstawie wiarygodność i dostarcz ją w atrakcyjny sposób online"
Czy znasz archetyp Twojej marki?
Archetypy to uniwersalne wzory, które istnieją w kulturze od zarania dziejów. Znasz je bo każda postać w filmie lub książce oparta jest o jeden z 12 takich wzorów. Tak samo możesz postąpić budując swoją markę.
Archetypy marki po raz pierwszy pojawiły się w pracach naukowych Carla Gustawa Junga, szwajcarskiego psychiatry. Pochodzą z mitów, legend, bajek, z opowieści, które słyszymy w dzieciństwie.
Archetypy to fundament,dpowiednie emocje, konkretne skojarzenia i zrozumienie tożsamości Twojej marki.
Poznaj 12 archetypów marki. Sprawdź które są Ci bliskie.
- BUNTOWNIK
- BŁAZEN/DUSZA TOWARZYSTWA
- KOCHANEK/WIELBICIEL
- OPIEKUN
- TOWARZYSZ/ZWYKŁY GOŚĆ
- NIEWINNA
- WŁADCA
- MĘDRZEC
- CZARODZIEJ
- BOHATER/WOJOWNIK
- TWÓRCA/KREATOR
- ODKRYWCA
Szczegółowy opis oraz analizę Twoich archetypów realizujemy podczas szkoleń i konsultacji.