LinkedIn – wzmocnij swoją markę osobistą

Pomagamy naszym klientom budować markę osobistą profesjonalisty wewnątrz organizacji, jak i tym, którzy tworzą własne biznesy.

Naszą misją jest tworzenie mocnych marek osobistych naszych klientów poprzez wykorzystanie profesonalnych kanałów social media. 

"Marka osobista to to co mówią o Tobie inni, gdy wychodzisz z pokoju"

Jeff Bezos, szef Amazona

To silna marka osobista powoduje, że są zauważane Twoje kompetencje, że są szanowane Twoje potrzeby i uwzględniane Twoje rekomendacje oraz działania.

LinkedIn - szkolenia i konsultacje

LinkedIn - odkryj możliwości

Budowanie marki osobistej jest tak ważne, ponieważ jest jedyną rzeczą, którą tak naprawdę masz. Twoja reputacja online, a w obecnym świecie biznesu odgrywa ona bardzo ważna rolę, też musi sprawić, że będziesz uchodzić za dobrą osobę. Nie możesz tam niczego ukryć, a co ważniejsze, musisz trzymać też odpowiedni poziom. – Gary Vaynerchuk

Dla kogo dedykujemy naszą propozycję?

  1. Działom HR w celu zwiększenia wiarygodności w procesach rekrutacyjnych – zewnętrznych oraz wewnętrznych.
  2. Pracownikom korporacji, administracji publicznej oraz małych firm, którzy są zadowoleni z aktualnego miejsca pracy ale chcą wzmocić swoją markę i umiejętnie komunikować klientom wewnętrzym oraz zewnętrznym swoje kompetencje.
  3. Pracownikom, którzy chcą zwiększyć swoje szanse w przypadku awansów i rekrutacji wewnętrznych.
  4. Pracownikom, kórzy sprawdzić swoją atrakcyjność na rynku pracy polskim i zagranicznym.
  5. Pracownikom, którzy chcą lub muszą szukać nowego miejsca pracy i już na początkowym etapie selekcji chcą znaleźć się na tz. short liście.
  6. Każdej osobie, która chce wzmocnić siłę swojego imienia i nazwiska.
  7. Freelancerom/ wolnym strzelcom, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność i moc swojej marki w celu zwiększenia ilości zleceń
  8. Sprzedawcom, którzy chcą zwiększyć możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami.
  9. Właścicielom firm, którzy chcą wzmocniż swoją markę i pozycję w świecie biznesu.

 

Etapy współpracy - Twój profil, Twoje cele a nasze doświadczenie:

  1. Bezkosztowa konsultacja online. 
  2. Ustalenie Twoich celów.
  3. Wstępna analiza profilu.
  4. Przedstawienie naszej propozycji – rodzaj usługi, czas trawania oraz koszt.
  5. Wywiad z Tobą w celu zachowania autentyczności i spójności Twojego profilu.
  6. Sesja strategiczna.
  7. Planowanie.
  8. Działania/ współdziałania.
  9. Wdrożenie strategii.
  10. Ustalenie okresu ponownej werfyfikacji profilu.

"Marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli Ciebie jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu"

Dr. Sarah David

SZKOLENIE/ WARSZTATY

Poznaj LinkedIn – jak budować swoją markę osobistą na Linkedin

Ramowy program:
I dzień

  • Poznaj LinkedIn’a – dawka statystyk dla zrozumienia potęgi międzynarodowej  platformy.
  • Linkedin to nie Istagram, Facebook czy Tik Tok – plusy i minusy.
  • Twoje konto na LinkedIn – I etap budowania wizerunku profesjonalisty – 6 kroków, bez których Twój profil nie będzie profesjonalny.
  • Twoje persony – II etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak budować sieć wartościowych kontaktów?
  • O czym będziesz pisać? – III etap budowania wizerunku profesjonalisty – jak komunikować się z siecią kontaktów?
  • Kiedy publikować, aby nasi decydenci czytali? Magiczne godziny.
  • Savoir vivre na LinkedIn’ie – co możemy, a co nie wypada?
  • Co to jest SSI i dlaczego jest dla Ciebie ważny?

2 dzień

  • Zbudowanie pomysłu na Twoją markę osobistą (Twoje wyróżniki, archetyp i cele).
  • Zdefiniowanie persony/person istotnych dla Twojej marki osobistej.
  • Nauka tworzenia postów, które „czytają i klikają się” na LinkedIn – warsztat z komputerem.
  • Podsumowanie.

KONSULTACJE STRATEGICZNE

Wzmocnij swój profil na Linkedin dzięki indywidualnej sesji budowania strategii działania opartej na Twoich celach.

  • Po co Ci LinkedIn? Ustalenie celów działania.
  • Plan A, plan B i plan C – czy lepiej jest mieć mniej czy więcej?
  • Linkedin to nie tradycyjne cv czyli co warto a czego nie warto.
  • Audyt konta czyli od czego zaczynamy i do czego dążymy.
  • Posty, komentarze, publikacje i ich częstotliwość zgodnie z Twoją strategią działania – nie za dużo i nie za mało.
  • Twoje persony czyli do kogo adresujesz swój profil na Linkedin.
  • Jak budować sieć kontaktów?
  • Po co i na jakich zasadach budować sieć kontaktów?
  • SSI – jak go czytać i mierzyć czyli kluczowy wskaźnik efektywności Twojego konta,

Dlaczego warto zadbać o swój profil na Linkedin?

„Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

Robert Kiyosaki

"Zbyt wielu ludzie przykłada zbyt dużą uwagę do tego kim nie są, zamiast skupić się na tym, kim są"

Malcolm Forbes

"Zacznij od tego czego chcesz i kim jesteś, zbuduj na tej podstawie wiarygodność i dostarcz ją w atrakcyjny sposób online"

Krista Neher

Czy znasz archetyp Twojej marki?

Archetypy to uniwersalne wzory, które istnieją w kulturze od zarania dziejów. Znasz je bo każda postać w filmie lub książce oparta jest o jeden z 12 takich wzorów. Tak samo możesz postąpić budując swoją markę. 

Archetypy marki po raz pierwszy pojawiły się w pracach naukowych Carla Gustawa Junga, szwajcarskiego psychiatry. Pochodzą z mitów, legend, bajek, z opowieści, które słyszymy w dzieciństwie.

Archetypy to  fundament,dpowiednie emocje, konkretne skojarzenia i zrozumienie tożsamości Twojej marki. 

Poznaj 12 archetypów marki. Sprawdź które są Ci bliskie.

  1. BUNTOWNIK
  2. BŁAZEN/DUSZA TOWARZYSTWA
  3. KOCHANEK/WIELBICIEL
  4. OPIEKUN
  5. TOWARZYSZ/ZWYKŁY GOŚĆ
  6. NIEWINNA
  7. WŁADCA
  8. MĘDRZEC
  9. CZARODZIEJ
  10. BOHATER/WOJOWNIK
  11. TWÓRCA/KREATOR
  12. ODKRYWCA

Szczegółowy opis oraz analizę Twoich archetypów realizujemy podczas szkoleń i konsultacji.

Pora na Twój krok

Nasi Eksperci: