W trakcie dwóch dni szkolenia wyposażymy Cię w narzędzia niezbędne do odpowiedniego przygotowywania oraz prowadzenia negocjacji zakupowych oraz kupieckich. Zapoznamy Cię z technikami ułatwiającymi osiągnięcie wyznaczonego celu, bez szkody dla relacji na linii klient – firma, a także wskażemy, jak należy przygotowywać oraz analizować oferty.

Decydując się na nasze warsztaty z zaawansowanych negocjacji zakupowych oraz kupieckich poznasz skuteczne techniki prowadzenia rozmów i poprawisz swój styl ich prowadzenia. Już na starcie bądź zawsze krok przed drugą stroną!

Termin szkoleń

Cena promocyjna:

  1. Szkolenia otwarte z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej do 31.03.2020r. 
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

Cena zawiera:

  • Szkolenie z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

 

Program szkolenia ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE. Jak stosować zaawansowane techniki negocjacyjne w handlu i budować przewagę konkurencyjną?

Uczestnicy szkolenia z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich nabędą wiedzę o:

  • Sposobach na zwiększenie szansy osiągnięcia sukcesu negocjacyjnego przy jasno określonym celu.
  • Zaawansowanych technikach i zasadach negocjacji zakupowych.

Uczestnicy szkolenia z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich nabędą umiejętności:

  • Planowania, przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych (ćwiczenia praktyczne).
  • Dostosowywania technik pod kontekst sytuacyjny.
  • Oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeń.

Uczestnicy szkolenia z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich pogłębią kompetencje związane z:

  • Negocjacjami.
  • Rozwiązywaniem problemów związanych z zagadnieniem.
  • Komunikacją interpersonalną.

Adresaci szkolenia z zakresu technik negocjacji:

  • Specjaliści ds. marketingu.
  • Szefowie zespołów handlowych.
  • Pracownicy działu sprzedaży i zakupów.
  • Osoby na co dzień zajmujące się negocjacjami z klientami.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

Program szkolenia z zakresu zaawansowanych negocjacji zakupowych i kupieckich:

I DZIEŃ

09:30 – 10:00  Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

10:00 –  12:30 NEGOCJACJE  ZAKUPOWE I KUPIECKIE– WPROWADZENIE

  1. Definicje i pojęcia podstawowe.
  2. Różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty).
  3. Rola kreatywności w rozwiązywaniu problemów negocjacyjnych.

Moduł I. SPECYFIKA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Formułowanie zapytania.
  2. Jak definiować jakość.
  3. Strefa porozumienia w negocjacjach cenowych.
  4. Ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa.
  5. Ustępstwa dostawcy i nabywcy.
  6. Negocjacje handlowe z punktu widzenia nabywcy (umiejętność analizy i oceny oferty).
  7. Konstruowanie BATNA poprzez rozpoznanie oferty.

Moduł II. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Określenie oczekiwań i korzyści.
  2. Opracowanie i analiza scenariuszy rozmów.
  3. Rozpoznanie rynku, dostawców, oferentów.
  4. Opracowanie argumentów.
  5. Przygotowanie/rozpoznanie oferty cenowej.
  6. Analiza i wybór oferty handlowej.
  7. Czy istnieje konkurencja pomiędzy nabywcami?

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 16:00  Moduł III. PRZEBIEG NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH I KUPIECKICH

  1. Rozpoczęcie negocjacji.
  2. Prezentacja ofert.
  3. Negocjacje właściwe.
  4. Schematy działań w negocjacjach .
  5. Zakończenie i podpisanie umowy.

Moduł IV. SPECYFIKA NEGOCJACJI Z PUNKTU WIDZENIA NABYWCY

  1. Typy sprzedawców – negocjatorów i sposoby postępowania z nimi.
  2. Trudny partner negocjacyjny.
  3. Kierunki szkolenia sprzedawców w umiejętnościach sprzedażowych i negocjacyjnych. Techniki przydatne nabywcy w trakcie negocjacji zakupu.
  4. Przejmowanie inicjatywy w negocjacjach.
  5. Taktyki przydatne dla nabywcy w trakcie negocjacji zakupu.

Moduł V. OCENA PARTNERA NEGOCJACYJNEGO

  1. Źródła wiedzy  o partnerze negocjacyjnym.
  2. Przewidywanie motywów zachowań i  celów negocjacyjnych partnera.
  3. Odkrywanie słabych stron partnera.
  4. Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  5. Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  6. Wybrane elementy  osobowości  negocjatora, motywy zachowań partnera.
  7. Podłoże zachowań ryzykownych partnera, ryzyko a osobowość.
  8. Rola wizerunku negocjatora.

16:00 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia szkolenia.

II DZIEŃ

09:00 – 09:30  Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

09:30 –  12:30 Moduł VI. UWARUNKOWANIA W NEGOCJACJACH

  1. Miejsce.
  2. Czas.
  3. Informacje.
  4. Uwarunkowania międzykulturowe.

Moduł VII. STYLE PROWADZENIA NEGOCJACJI

  1. Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  2. Styl efektywny.
  3. Strategie negocjacyjne.
  4. Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł VIII. ROZPOZNAWANIE MANIPULACJI W NEGOCJACJACH

  1. Manipulacje samooceną.
  2. Manipulacje emocjami.
  3. Manipulacje czasem.
  4. Rozpoznawanie manipulacji i chwytów socjotechnicznych stosowanych przez sprzedawców.
  5. Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 15:45 Moduł IX. ZESPÓŁ NEGOCJACYJNY

  1. Cechy dobrego negocjatora – diagnoza własnego stylu negocjowania.
  2. Dobór zespołu i podział ról.
  3. Współpraca z doradcami.

Moduł X. KSZTAŁTOWANIE ODPORNOŚCI  NA ODDZIAŁYWANIE DRUGIEJ STRONY

  1. Autodiagnostyka – określenie swoich mocnych i słabych stron.
  2. Doskonalenie cech i umiejętności budujących odporność na wpływy i silę w relacjach z innymi ludźmi.
  3. Dostosowanie argumentów i sposobów działania do osobowości i charakteru partnera.
  4. Rola asertywności w relacjach ze sprzedawcami.

Moduł XI. ZAKOŃCZENIE NEGOCJACJI

  1. Zawarcie umowy.
  2. Warunki płatności i dostawy.
  3. Kontrakt zasady formułowania.
  4. Kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.