Każdy z nas opowiada historie - relacjonując codzienne wydarzenia czy przedstawiając anegdoty trafnie obrazujące dany temat. Storytelling to świadome wykorzystywanie opowieści w budowaniu relacji biznesowych. Dlaczego? Storytelling wymaga historii: scenariusza, bohaterów, zmian akcji, a przede wszystkim …emocji. To w nich jest właśnie wartość dodana, która skupia uwagę. Opowieści „z życia wzięte” dają również poczucie zrozumienia, zbliżenia się do naszego rozmówcy, a tym samym wzbudzenia sympatii. W jaki sposób stosować storytelling? Jakie techniki są najskuteczniejsze? Czy opowiadać tę samą historię różnym ludziom? Zapraszamy na szkolenie Human Skills, dzięki któremu na bazie własnych zasobów, nauczysz się jak odpowiednio stosować metodę storytellingu.

Termin szkoleń

Cena szkolenia z zakresu storytellingu:

  • Cena netto (plus 23% VAT).
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
  • Cena promocyjna:
  • Szkolenia otwarte z zakresu storytellingu realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej do 31.03.2020r. 
  • Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z zakresu storytellingu, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

Cena zawiera:

  • Szkolenie z zakresu storytellingu realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe z zakresu oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu storytellingu.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia z zakresu storytellingu .
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program szkolenia Storytelling - metoda budowania relacji biznesowych poprzez interesujące opowieści.

Adresaci szkolenia z zakresu storytellingu:

  • Ci, którzy na co dzień przekonują innych i chcą robić to kreatywnie: Dyrektorzy Kreatywni, Pracownicy Działów Marketingu i PR, Wykładowcy, Szkoleniowcy, Trenerzy, Menedżerowie.
  • Ci, którzy codziennie przemawiają do innych, sprzedając, zarządzając, negocjując, przewodząc.
  • Ci, którzy są na drodze do stania się profesjonalnymi mówcami.
  • Ci, których temat ciekawi na tyle, by chcieć sprawdzić jaka jest prawda o storytellingu.

Uczestnicy z zakresu storytellingu nabędą wiedzę o:

  • Sposobach znajdywania dobrej, wiarygodnej historii, opartej na własnych doświadczeniach.
  • Technikach budowania ustrukturyzowanej, interesującej i spójnej opowieści, odpowiadającej konkretnym potrzebom.
  • Zasadach, które towarzyszą każdemu procesowi powstawania dobrej opowieści, także tej budowanej „na szybko”, nieoczekiwanie.

Uczestnicy z zakresu storytellingu nabędą umiejętności:

  • Ożywiania historii - tak, aby poruszała.
  • Tworzenia odpowiednio do sytuacji, słuchaczy czy potrzeby.
  • Podążania za reakcjami odbiorcy - tak, aby świadomie moderować wpływ opowieści.

Uczestnicy z zakresu storytellingu pogłębią kompetencje związane z:

  • Rozumieniem siebie samych.
  • Budowaniem, na bazie swoich emocji, dokładnie tego, co w danej sytuacji jest potrzebne.
  • Określaniem swojej misji czy powołania, które pozwalają na ułożenie szczerych historii, budujących relacji.

Program szkolenia z zakresu storytellingu:

09:30 – 10:00 Wprowadzenie, ustanowienie celów i potrzeb Uczestników w odniesieniu do tematu szkolenia z zakresu Storytellingu.

10:00 – 11:00 Moduł I. STORYTELLING: Czy wiesz jak opowiadasz? 

  • Cechy dobrego opowiadacza.
  • Wychwytywanie własnych potencjałów.
  • Odkrywanie zasobów do opowiadania historii wartej wysłuchania.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II. STORYTELLING: Czy wiesz kto Ciebie słucha i dlaczego? 

  • Sposoby poznawania swoich odbiorców.
  • Nauka posługiwania się językiem zrozumiałym dla wszystkich.
  • Zastosowanie modalności - tworzenie obrazu 3D.

13:00 – 13:40 Przerwa na lunch

13:40 – 15:10 Moduł III. STORYTELLING: Opowiedz mi.

  • Ćwiczenie opowiadania.
  • Pozytywna informacja zwrotna - jak jej udzielać i dlaczego jest tak ważna, także dla udzielającego?
  • Metody opanowywania stresu oraz innych czynników zakłócających wypowiedź.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:45 Moduł IV. STORYTELLING: Wielki Finał!

  • Dokładnie pamiętam, jak…czyli storytelling w akcji i wystąpienia końcowe.
  • Podsumowanie zdobytej wiedzy – pytania i odpowiedzi.
  • Końcowe uwagi - czy storytelling ma jakiekolwiek ograniczenia? Dyskusja.  

15:45 – 16:30  Podsumowanie, sporządzenie planu działania i wdrożenia pozyskanej wiedzy. Omówienie na forum. Ewaluacja i rozdanie dyplomów.

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.