angażowanie i motywacja pracowników

Storytelling – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Storytelling stawia na autentyzm i emocje. Jako jedno z najnowszych narzędzi marketingu storytelling okazał się instrumentem idealnie dopasowanym do oczekiwań i potrzeb współczesnych klientów, których poprzez dobrą opowieść i angażującą narrację zdecydowanie łatwiej zainteresować i zachęcić do działania.

Organizowany przez nas kurs wyjaśnia, czym jest storytelling i jak go wykorzystać w praktyce biznesowej, a także prezentuje najważniejsze reguły wykorzystania walorów storytellingu w strategii biznesowej. Pokażemy Ci, jak zastosować storytelling w marketingu, budowaniu wizerunku i sprzedaży. Nauczysz się w praktyce komunikować się zgodnie z zasadami storytellingu i poznasz chwyty, dzięki którym sztuka opowiadania historii stanie się istotną przewagą Twojej oferty. Storytelling ma zresztą bardzo różnorodne zastosowania. Właściwie zmodyfikowany storytelling może być użyty m.in. do „sprzedawania pomysłów” – perswazji w biznesie i życiu prywatnym, negocjowania, budowania pozytywnych doświadczeń u klientów, angażowania pracowników. Innymi słowy, storytelling w biznesie to sztuka o nieograniczonych możliwościach.

Zaprojektowany przez naszych ekspertów kurs „Storytelling” to szkolenie przygotowane z myślą o różnych grupach zawodowych i celach biznesowych. Warsztaty ze storytellingu nie ograniczają się jedynie do tego, jak spożytkować storytelling w sprzedaży czy budowaniu wizerunku marki. Oferowany przez nas kurs to szyty na miarę projekt szkoleniowy, który uwzględnia realne potrzeby naszych Klientów i pozwala im wykorzystać atuty, które ma sztuka opowiadania historii na różne sposoby i w różnych celach. Na zajęciach poznasz przykłady dobrego storytellingu i nauczysz się tworzyć angażujące opowieści dostosowane do tego, jakie masz aktualnie priorytety. Możesz przez storytelling dotrzeć do większej grupy klientów, możesz elementy storytellingu wykorzystać w komunikacji z partnerami biznesowymi lub w reklamie.

Sprawdź, co storytelling może zaoferować Twojej firmie. Dowiedz się, jak opowiadać angażujące story. Zapisz się na organizowany przez nas kurs „Storytelling” jeszcze dziś!

Szkolenie prowadzimy w formule stacjonarnej oraz online, również w języku angielskim.

Storytelling – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

angażowanie i motywacja pracowników

Storytelling stawia na autentyzm i emocje. Jako jedno z najnowszych narzędzi marketingu storytelling okazał się instrumentem idealnie dopasowanym do oczekiwań i potrzeb współczesnych klientów, których poprzez dobrą opowieść i angażującą narrację zdecydowanie łatwiej zainteresować i zachęcić do działania.

Organizowany przez nas kurs wyjaśnia, czym jest storytelling i jak go wykorzystać w praktyce biznesowej, a także prezentuje najważniejsze reguły wykorzystania walorów storytellingu w strategii biznesowej. Pokażemy Ci, jak zastosować storytelling w marketingu, budowaniu wizerunku i sprzedaży. Nauczysz się w praktyce komunikować się zgodnie z zasadami storytellingu i poznasz chwyty, dzięki którym sztuka opowiadania historii stanie się istotną przewagą Twojej oferty. Storytelling ma zresztą bardzo różnorodne zastosowania. Właściwie zmodyfikowany storytelling może być użyty m.in. do „sprzedawania pomysłów” – perswazji w biznesie i życiu prywatnym, negocjowania, budowania pozytywnych doświadczeń u klientów, angażowania pracowników. Innymi słowy, storytelling w biznesie to sztuka o nieograniczonych możliwościach.

Zaprojektowany przez naszych ekspertów kurs „Storytelling” to szkolenie przygotowane z myślą o różnych grupach zawodowych i celach biznesowych. Warsztaty ze storytellingu nie ograniczają się jedynie do tego, jak spożytkować storytelling w sprzedaży czy budowaniu wizerunku marki. Oferowany przez nas kurs to szyty na miarę projekt szkoleniowy, który uwzględnia realne potrzeby naszych Klientów i pozwala im wykorzystać atuty, które ma sztuka opowiadania historii na różne sposoby i w różnych celach. Na zajęciach poznasz przykłady dobrego storytellingu i nauczysz się tworzyć angażujące opowieści dostosowane do tego, jakie masz aktualnie priorytety. Możesz przez storytelling dotrzeć do większej grupy klientów, możesz elementy storytellingu wykorzystać w komunikacji z partnerami biznesowymi lub w reklamie.

Sprawdź, co storytelling może zaoferować Twojej firmie. Dowiedz się, jak opowiadać angażujące story. Zapisz się na organizowany przez nas kurs „Storytelling” jeszcze dziś!

Szkolenie prowadzimy w formule stacjonarnej oraz online, również w języku angielskim.

Cele i Korzyści

Stacjonarne i zdalne szkolenia prezentujące metodę storytellingu to praktyczne warsztaty, które uczą zastosowania sztuki opowiadania w praktyce. Ponieważ szkolenie „Storytelling” to kurs projektowany na zamówienie, jego program, cele i zawartość merytoryczna są każdorazowo dostosowywane do konkretnych potrzeb Kursantów. W czasie warsztatu, którego tematem jest storytelling, Uczestnicy będą mogli nie tylko poznać zasady storytellingu i najważniejsze sposoby wykorzystania sztuki opowiadania historii w biznesie, ale też przećwiczyć umiejętność tworzenia angażującej narracji w różnych, ważnych dla siebie celach. Możemy przygotować Cię do zastosowania storytellingu w marketingu lub sprzedaży. Nasi eksperci mogą też pokazać Ci, jak tworzyć opowieść, która wzbudza zaufanie, buduje Twój autorytet lub przekonuje Twoich partnerów do Twoich racji. Opracowane przez ekspertów Human Skills kursy „Storytelling” są też na bieżąco monitorowane pod względem jakości i efektywności, a nasza firma jest liderem w obszarze usług szkoleniowych. Co roku z powodzeniem przechodzimy audyt i certyfikację DEKRA. Możesz więc mieć pewność, że trening z nami będzie skuteczny, a wiedza, którą zdobędziesz sprawdzona, rzetelna i użyteczna. Szkolenia „Storytelling” to jednocześnie atrakcyjne pod względem formy nowoczesne warsztaty, w których dominują pionierskie metody i techniki nauczania, nowinki technologiczne i interaktywne formy komunikacji. Gwarantujemy naszym Klientom również swobodę w doborze najodpowiedniejszego trybu szkolenia – kurs z zasad storytellingu organizujemy jako wygodny dla Uczestników warsztat online oraz lubiane tradycyjne szkolenia stacjonarne. Szkolenie prowadzimy również w języku angielskim. Uczestników prezentowanego warsztatu otaczamy na każdym etapie szkolenia fachową opieką doświadczonej i wysoko wykwalifikowanej kadry trenerskiej, a po ukończeniu zajęć wspieramy w ramach bezpłatnej opieki poszkoleniowej, z której Kursanci mogą korzystać nawet przez miesiąc od czasu zakończenia kursu. Oferowane przez nas szkolenia, także zamknięty kurs „Storytelling”, można dofinansować, korzystając ze wsparcia BUR lub KFS.

Co zyskasz, realizując zamknięte szkolenie „Storytelling” w Human Skills?

Podczas warsztatu poznasz praktyczne zastosowania storytellingu i jego zasady. Będziesz mógł przećwiczyć umiejętność tworzenia historii zgodnej z regułami tej metody i nauczysz się wykorzystywać metody narracyjne do realizacji różnych celów biznesowych i służbowych. Poznasz przykłady skutecznie oddziałujących na odbiorców opowieści, postaramy się zainspirować Cię do budowania autentycznych i pełnych emocji stories, które przykuwają uwagę i angażują.

Każdy z nas opowiada historie, relacjonując codzienne wydarzenia czy przedstawiając anegdoty trafnie obrazujące dany temat. Storytelling to świadome wykorzystywanie opowieści w budowaniu relacji biznesowych. Storytelling wymaga historii: scenariusza, bohaterów, zmian akcji, a przede wszystkim …emocji. To w nich jest właśnie wartość dodana, która skupia uwagę. Opowieści „z życia wzięte” dają również poczucie zrozumienia, zbliżenia się do naszego rozmówcy, a tym samym wzbudzenia sympatii. Postaramy się przybliżyć Ci wszystkie te aspekty, abyś zaczął tworzyć historie, które zmienią obraz Twojego biznesu i przybliżą Cię do sukcesu. Storytelling w biznesie to budowanie opowieści – o firmie, o sobie, o produktach bądź usługach. To tworzenie przekazu, który zaciekawi i wzbudzi emocje, pozwoli odbiorcy utożsamić się z opowieścią.

Zamknięty kurs „Storytelling” realizuje następujące cele:

  • uzyskanie przez Kursantów kompleksowej wiedzy dotyczącej storytellingu;
  • poznanie poszczególnych etapów przygotowania narracji i możliwości stosowania storytellingu;
  • zdobycie umiejętności pozwalających na stosowanie storytellingu w praktyce;
  • osiągnięcie autentyczności i wiarygodności w korzystaniu z narzędzi storytellingu, rozmawiając, przekonując czy przemawiając (spontanicznie bądź nie);
  • budowanie uważności i umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy.

Kurs rekomendujemy wszystkim osobom, które chciałyby poznać metodę storytellingu i nauczyć się z niej korzystać w różnych sytuacjach służbowych i prywatnych. Szkolenie jest też zalecane m.in. pracownikom działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i pionów odpowiedzialnych za relacje z klientami oraz szeroko pojętą komunikację w firmie.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA STORYTELLING – KURS STACJONARNY

Warsztat stacjonarny „Storytelling” to projekt szkoleniowy o wysokim stopniu indywidualizacji – zagadnienia i ćwiczenia pojawiające się w trakcie zajęć każdorazowo są dostosowywane do potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów. W związku z tym program szkolenia widoczny poniżej może w razie potrzeby zostać uzupełniony i wzbogacony o alternatywne zadania, przykłady, analizy i treści, a o finalnej zawartości metodycznej i merytorycznej decydują wyniki wspomnianej diagnozy. Stacjonarne szkolenie „Storytelling” tworzą 4 główne moduły. Kurs trwa 1 dzień, a na sesję treningową przeznaczamy wówczas przynajmniej 7 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w kameralnym gronie na terenie naszej siedziby, tj. w centrum szkoleniowym Human Skills w Warszawie przy ul. Widok. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym wskazanym przez Klienta miejscu. Możemy również na życzenie Klienta dopasować agendę godzinową warsztatu. Uczestnikom prezentowanego kursu zapewniamy nieodpłatnie wszelkie pomoce, przybory oraz materiały szkoleniowe. Kursanci goszczący w związku ze szkoleniem „Storytelling” w naszej placówce mogą również skorzystać z opcji poczęstunku, która obejmuje przekąski i napoje podczas śniadania oraz dwudaniowy lunch serwowany w lokalnej restauracji. Poczęstunek jest wliczony w cenę szkolenia. Wszystkie osoby realizujące kurs zamknięty „Storytelling” mogą w ramach specjalnego programu opieki poszkoleniowej korzystać z e-konsultacji z trenerem prowadzącym warsztat przez okres 30 dni od momentu zakończenia szkolenia.

Ramowy program zamkniętego stacjonarnego szkolenia „Storytelling

Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową kursu dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Zajęcia zaczynamy standardowo o 9:00 rano i kończymy około godziny 17:00. Kurs „Storytelling” ma charakter warsztatów – ćwiczenia praktyczne odgrywają dominującą rolę w programie szkolenia, a trenerzy korzystają głównie z inspirujących do aktywności metod nauczania, interaktywnych technik i nowoczesnych narzędzi o potwierdzonej skuteczności. Warsztat odbywa się w pełnej zgodności ze wskazaniami cyklu Kolba i modelu Activity Based Learning (ABL).

Struktura warsztatu:

  • Omówienie i przećwiczenie każdego z elementów autentycznego porozumiewania się.
  • Praca nad samoświadomością, znajomością swoich charakterystycznych zachowań i potrzeb w trakcie porozumiewania się, mocnych stron budujących siłę i wiarę w sukces otworzy ścieżkę do pracy nad bezpiecznym i wiarygodnym przemawianiem do drugiego człowieka.
  • Budowanie opowieści, czyli przede wszystkim omówienie jej elementów oraz zagadnienia związane z dopuszczalnym poziomem abstrakcji i dopasowaniem poziomu narracji historii do publiczności (w tym m.in. formalność i nieformalność stosowanego języka).
  • Praca nad powyższymi obszarami opiera się na rozmowie, dyskusji, prezentacji dobrych praktyk i przykładów storytellingu w porozumiewaniu się. Ćwiczymy w mniejszych grupach, parach i indywidualnie, aby zbudować stan gotowości do działania.

Pierwsza część szkolenia to czas na pracę nad umiejętnościami odkrywania cech i preferencji, a także postrzegania świata innych. Ten warsztat służy także zastanowieniu się nad intencjami i potrzebami osób pozostających ze sobą w porozumieniu oraz nad przyczynami powodzenia metod storytellingu.

Druga część czasu szkoleniowego to wykorzystanie zdobytej wiedzy w ćwiczeniach z budowania przekazu. Uczestnicy zostaną poproszeni o przygotowanie prezentacji w kilku wariantach. Będzie to praca w niewielkich grupach, jednak wystąpienia będą indywidualne. Ma to na celu przyjęcie pozycji współpracy, także podczas występowania. Co więcej, ćwiczonymi zmiennymi będą: stres w sytuacji przemawiania, zakłócenia z zewnątrz, gotowość do improwizacji oraz kwestie związane z doborem odpowiednich słów i zwrotów, by jak najpełniej przekazać swą myśl odbiorcy.

Stosowane narzędzia:

  • Narzędzia coachingowe: misja, cel, motywacja, pozytywna recenzja.
  • Narzędzia poznawcze: metaprogramy, pozycje percepcyjne, modalności.
  • Narzędzia budowania opowieści: zasady dobrego przemawiania wg C. Gallo, The single idea story wg Ch. Andersona, podróż bohatera, poziomy logiczne wg R. Diltsa.
  • Narzędzia rozbudzające kreatywność: improwizacja, zabawy lingwistyczne, uaktywnienie ciała poprzez ruch.

Ramowy program szkolenia „Storytelling”:

  • Wprowadzenie do zajęć: prezentacja trenera i powitanie grupy, zadania wprowadzające, diagnoza i omówienie potrzeb szkoleniowych, sprawy organizacyjne.
  • Moduł I: Czy wiesz, jak przemawiasz?
  • Moduł II: Czy wiesz, do kogo mówisz?
  • Moduł III: Czy wiesz, co chcesz powiedzieć? Tell the story.
  • Moduł IV: Wystąpienia Uczestników.
  • Podsumowanie szkolenia: powtórzenie najważniejszych zagadnień, ustalenie planu dalszych działań, Q&A i wnioski, feedback i ewaluacja kursu.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

PROGRAM SZKOLENIA STORYTELLING – KURS ONLINE

Zamknięte szkolenie „Storytelling” realizowane w formie zdalnej prowadzimy, korzystając z pomocy serwisów internetowych typu Clickmeeting lub Zoom. Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym, w małych grupach zgromadzonych w wirtualnych pokoju zarezerwowanym dla danej grupy szkoleniowej. Formuła zdalna nie wymaga specjalnych przygotowań do kursu – wystarczy dostęp do internetu oraz urządzenie, dzięki któremu można wziąć udział w spotkaniu online. Zdalny kurs „Storytelling” rozpoczyna się od diagnozy potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, a jej wyniki są następnie wykorzystywane przez trenera do optymalizacji programu szkolenia oraz dostosowania metod nauczania, przykładów i ćwiczeń. Ponieważ warsztat wyróżnia wysoki stopień indywidualizacji, widoczny niżej program może podlegać modyfikacji. Standardowo trening obejmuje 4 główne moduły, a jego finałem są prezentacje wystąpień przygotowanych przez Uczestników kursu. Wszyscy Kursanci uczestniczący w warsztacie online „Storytelling” są objęci specjalnym programem opieki poszkoleniowej, dzięki czemu mogą korzystać ze wsparcia eksperta prowadzącego zajęcia aż przez 30 dni od momentu zakończenia kursu. Mentoring jest bezpłatny i ma formę konsultacji online. Uczestnicy zajęć zostaną również wyposażeni przez nas we wszelkie potrzebne pomoce, przybory i materiały szkoleniowe.

Ramowy program zamkniętego szkolenia online „Storytelling

Szkolenie online „Storytelling” ma charakter warsztatowy – zadania praktyczne przeważają nad rozważaniami teoretycznymi, a w programie szkolenia dominują stymulujące do aktywności techniki nauczania i metody nastawione na interakcję. Trening prowadzimy zgodnie z wytycznymi Activity Based Learning (ABL) oraz regułami opisanymi w cyklu Kolba. Zajęcia odbywają się najczęściej w godzinach: 9:00-17:00 (szkolimy się przez co najmniej 7 godzin z przerwami).

Program, formę i agendę godzinową szkolenia dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów.

Struktura warsztatu:

  • Elementy autentycznego porozumiewania się (omówienie i ćwiczenia).
  • Praca nad samoświadomością, identyfikacją własnych charakterystycznych dla siebie potrzeb i zachowań w kontekście porozumiewania się, rozpoznaniem mocnych stron budujących siłę i wiarę w sukces – zaproponowane ćwiczenia mają na celu przygotowanie Uczestników do pracy nad wiarygodnym i bezpiecznym przemawianiem do innego człowieka.
  • Budowanie opowieści – omówienie jej elementów, zagadnienia związane z dopuszczalnym poziomem abstrakcji w opowieści, dostosowaniem poziomu narracji historii do odbiorcy (m.in. zastosowanie języka formalnego/nieformalnego itp.).
  • Praca nad wskazanymi wyżej obszarami odbywa się na zasadzie rozmów, dyskusji, a także prezentacji przykładów storytellingu w porozumiewaniu się i dobrych praktyk. Trenujemy w małych grupach, parach i indywidualnie. Celem tego etapu jest zbudowanie w Kursantach stanu gotowości do działania.

W pierwszej części warsztatu koncentrujemy się na pracy nad umiejętnościami odkrywania cech i preferencji oraz postrzegania świata innych. Zastanowimy się również nad potrzebami i intencjami osób pozostających ze sobą w porozumieniu, a także nad przyczynami powodzenia metod charakterystycznych dla storytellingu.

Część druga szkolenia skupia się na wykorzystaniu zdobytej wiedzy z budowania przekazu w praktyce. Kursanci otrzymają zadanie przygotowania prezentacji w kilku wariantach. Trenować będziemy w niewielkich grupach, ale same wystąpienia Uczestników będą indywidualne. Ma to na celu przyjęcie pozycji współpracy, również podczas występowania na forum. Będziemy przy tym ćwiczyć również przygotowanie do takich zmiennych, jak: zakłócenia z zewnątrz, stres związany z sytuacją przemawiania, gotowość do improwizowania, a także umiejętności doboru odpowiednich zwrotów i słów, które umożliwią pełny przekaz myśli odbiorcy.

Wykorzystywane narzędzia:

  • Narzędzia coachingowe: misja, motywacja, cel, pozytywna recenzja.
  • Narzędzia poznawcze: pozycje percepcyjne, metaprogramy, modalności.
  • Narzędzia rozbudzające kreatywność: uaktywnienie ciała poprzez ruch, zabawy lingwistyczne, improwizacja.
  • Narzędzia budowania opowieści: The single idea story wg Ch. Andersona, poziomy logiczne wg R. Diltsa, podróż bohatera, zasady dobrego przemawiania wg C. Gallo.

Ramowy program warsztatu „Storytelling”:

  • Wprowadzenie: powitanie grupy i prezentacja trenera, sprawy organizacyjne, ćwiczenia wprowadzające, rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników z ich omówieniem.
  • Moduł I: Czy wiesz, jak przemawiasz?
  • Moduł II: Czy wiesz, do kogo mówisz?
  • Moduł III: Czy wiesz, co chcesz powiedzieć? Tell the story.
  • Moduł IV: Prezentacja wystąpień przygotowanych przez Uczestników.
  • Zakończenie warsztatu: podsumowanie wiedzy i wnioski, opracowanie planu dalszych działań, sesja pytań do eksperta, ewaluacja szkolenia i feedback.

Czas trwania kursu: 1 dzień

Szkolenia i usługi uzupełniające

Employer Branding szkolenie

Employer branding – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Szkolenie z wystąpień publicznych

Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

skuteczne wystąpienia dla menedżerów

Skuteczne wystąpienia dla menedżerów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

prezentacja

Prezentacja w dobrym stylu – sztuka wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”

„Jestem pod wrażeniem wiedzy, umiejętności i charyzmy Trenerki. Całe szkolenie było bardzo ciekawe, nawet przez chwilę nie pojawiło się znudzenie, czy rozproszenie myśli. Cenne wskazówki i dużo ważnych informacji, które bardzo przydadzą mi się w pracy i nie tylko.”

„Cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tym szkoleniu. Było to ciekawe doświadczenie i ogrom wiedzy.”

„Trenerka przeprowadziła to spotkanie w taki sposób, że nawet nie zauważyłam, że się czegoś uczymy, a okazało się, że nauczyłem się bardzo dużo. :)”

„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”

„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”

„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”

Klienci

Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm m.in: Accenture, Altavia, BNP, Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Danone Sp. z o.o, 7R S.A.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas