- Strona Główna
- Coaching
Coaching
Coaching to najlepszy wybór drogi rozwojowej realizacji potrzeb klienta.
W ostatnich latach wiele słyszy się o coachingu, który ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Tak różne podejście wynika zapewne z niewiedzy i niezrozumienia tej metody rozwoju osobistego, zawodowego, poszerzenia świadomości oraz poprawienia efektywności podejmowanych działań.
Zapraszamy do skorzystania z oferty coachingu realizowanego przez firmę szkoleniową Human Skills.
UMÓW SIĘ NA DARMOWĄ SESJĘ
CZYM JEST COACHING?
Coaching to nie jest tradycyjne szkolenie.
Nie zdobędziesz dzięki niemu nowych umiejętności i nie dostaniesz gotowych rozwiązań oraz przepisów na sukces. Nie dostaniesz odpowiedzi.
Coach słucha, zadaje pytania i inspiruje.
Motywuje klienta do działania i pracy nad sobą. Pozwala mu zrozumieć daną sytuację, określić cele oraz wspiąć się na wyżyny swoich możliwości. Często bowiem nie zdajemy sobie sprawy z drzemiącego w nas potencjału i nie wykorzystujemy go w 100%. Dotyczy to zarówno sfery osobistej, jak i biznesowej.
Coaching to proces.
Dlatego jego program składa się z regularnych sesji, podczas których coach towarzyszy klientowi w trakcie drogi do osiągnięcia tego, co z pozoru wydaje się niemożliwe do osiągnięcia.
JAKIE SĄ ETAPY PROJEKTU COACHINGOWEGO?
Sesja 0*
- Weryfikacja potrzeb potencjalnego uczestnika sesji coachingowej i pracodawcy.
- Wstępna dyskusja, jak można zaplanować dalsze działania.
- Przedstawienie propozycji współpracy przez coacha.
- Podjęcie przez strony decyzji o rozpoczęciu współpracy.
Sesja I
- Określenie potrzeb Klienta.
-Ustalenie warunków współpracy tzw. kontrakt (zakres pracy, czas trwania sesji, częstotliwość, płatność, zasady odwołania sesji, punktualność, poufność, zaangażowanie Klienta itp.).
- Zaplanowanie i omówienie planu działania.
- Akceptacja planu przez Klienta. - Pierwsze zadania/testy.Kolejne sesje
- Faza właściwa coachingu.
- Praca nad celami Klienta.
- Zadania dla Klienta do wykonania między sesjami.
Sesja podsumowująca
- Podsumowanie wyników.
- Omówienie wniosków.
- Zamknięcie procesu coachingu lub/oraz ustalenie nowych obszarów i celów do pracy.
*Sesja 0 odbywa się z Iwoną Firmanty, która na bazie zebranych informacji, przydzieli najbardziej kompetentnego eksperta do Twoich potrzeb.
POZNAJ NASZE METODY PRACY W TRAKCIE SESJI COACHINGOWYCH:
Miniwykład i i dyskusje
Prezentacje multimedialne
Studia przypadków (case’y)
Analiza sytuacji
Testy
Brainstorming session – poszukiwanie rozwiązań
Zadania do wykonania między sesjami
CENA I INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Sesje coachingowe on-line odbywają się za pośrednictwem telefonu, Skypa lub innej platformy.
- Sesje coachingowe stacjonarnie odbywają się w biurze firmy Human Skills, w samym centrum Warszawy – ul. Widok 18/2.
- Pierwsza sesja coachingowa tzn. zerowa jest bezpłatna i jest niezobowiązująca. Trwa 30 min. Jej celem jest zdefiniowania celów potencjalnej współpracy.
- Koszt sesji jest uzależniony od typu coachingu:
a) Coaching zawodowy:
– Executve coaching: Zarząd firmy (prezes, dyrektor generalny, dyrektor jednostki) – 1200 zł netto + 23% VAT/55 min;
– Bussines coaching: Kadra zarządzająca (kierownik, lider zespołu) – 800 zł netto + 23 % VAT/55 min;
– Work coaching: Specjalista (stanowiska samodzielne) – 400 zł netto + 23% VAT/55 min;
b) Life coaching – 300 zł netto/55 min. Do 31.12.2020r. koszt wynosi 260 zł netto za 55 min sesji.
3. Płatność za sesję coachingową może zostać zrealizowana poprzez przelew (przedpłata) lub gotówką, w siedzibie firmy.
4. Wystawiamy faktury VAT i paragony (do kwoty netto doliczamy 23% VAT).
POZNAJ RODZAJE COACHINGU:
Dedykowany kadrom zarządzającym, w tym kluczowym menadżerom, kierownikom, dyrektorom i prezesom. Dotyczy rozwoju umiejętności podejmowania decyzji, kreatywnego rozwiązywania problemów i wyzwań prowadzonego działu/biznesu. Dostarcza narzędzi zwiększających efektywność.
Wspieramy naszych Klientów w:
- 10 praw władzy.
- Określenie własnego stylu przywództwa oraz dopasowanie do strategii organizacji.
- Opracowanie planów przywództwa.
- Budowanie sieci wsparcia oraz zaufania ze strony zarządu, zespołu oraz klientów firmy.
- Rozwój kompetencji związanej z realizacją celów stanowiska oraz celów organizacji.
- Współpraca z zarządem.
- Tworzenie i komunikowanie wizji.
- Sztuka przemawiania i prowadzenia prezentacji.
- Sztuka słuchania.
- Wywieranie wpływu na otoczenie.
- Sztuka pisania czyli efektywna komunikacja pisemna.
- Zarządzanie zespołem.
- Zarządzanie niedopasowanym zespołem.
- Planowanie i organizowanie czasu pracy.
- Prowadzenie efektywnych spotkań.
- Zarządzanie projektami.
- Zarządzanie zmianą w zespole.
- Budowa dopasowanego zespołu – rekrutacja i zwalnianie.
- Formalne ocenianie podległego zespołu.
- Przekazywanie nieformalnych informacji zwrotnych.
- Zarządzanie ryzykiem konfliktów w zespole.
- Rozwiązywanie problemów.
Dedykowany zespołom. Skupia się na rozwoju potencjału zawodowego uczestników. Ma na celu zwiększenie efektywności zespołu, poprawieniu atmosfery, wsparciu w konkretnym celu, konsolidacji po zmianach.
Wspieramy naszych Klientów poprzez:
- analizę SWOT danego zespołu
- weryfikację potrzeb zespołu
- weryfikację ognisk zapalnych w zespole
- konsolidację zespołu po zmianie
- wzmocnienie zespołu
- nauce przeciwdziałania trudnym sytuacjom i radzenia sobie z nimi
Dotyczy rozwoju zawodowego na danym stanowisku pracy, wsparcia w realizacji szczególnych wyzwań zawodowych, czy też bieżących zadań. Rozwija umiejętności, pozwala skupić się na zmianie przekonań i postaw, które są potrzebne do efektywnego osiągania celów biznesowych i stanowiskowych.
Wspieramy naszych Klientów w:
- kreowaniu wizerunku profesjonalisty
- weryfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju
- weryfikacji typu osobowości
- budowaniu własnej marki
- rozwoju kompetencji miękkich
- weryfikacji potencjału zespołowego
- wsparciu w realizacji celów biznesowych oraz stanowiskowych
- nauce przeciwdziałaniu trudnym sytuacjom zawodowym i radzeniu sobie z nimi
Skupia się na wspieraniu Klienta w czasie modyfikacji, lub wyboru kierunku rozwoju zawodowego.
Jest zalecany w sytuacji konieczności określenia nowych obszarów pracy zawodowej, a w tym kontekście również mocnych stron i ewentualnych ograniczeń pracownika. Może dotyczyć sytuacji przygotowania do awansu, lub wsparcia na nowym stanowisku pracy.
Wspieramy naszych Klientów w:
- ocenie preferencji i predyspozycji zawodowych
- analizie posiadanych kompetencji
- weryfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju
- wsparciu w realizacji celów biznesowych oraz stanowiskowych
- nauce przeciwdziałania trudnym sytuacjom zawodowym i radzenia sobie z nimi
Dotyczy rozwoju zawodowego w zakresie zmiany pracy. Dedykowany Klientom biorącym udział w projektach outplacement.
Wspieramy naszych Klientów w:
- ocenie preferencji i predyspozycji zawodowych
- analizie posiadanych kompetencji
- określeniu stanowisk oraz firm, do których będą składać aplikacje (przygotowanie strategiczne)
- weryfikacji ogłoszeń o pracę
- poprawnym tworzeniu dokumentów aplikacyjnych typu CV oraz list motywacyjny
- modyfikacji wszelkich błędów popełnianych w procesie poszukiwania pracy
- nauce tworzenia profesjonalnego PR-u na portalach społecznościowych
- przećwiczeniu technik skutecznej autoprezentacji podczas rozmowy telefonicznej oraz „face to face”
- przećwiczeniu sesji rekrutacyjnej (na życzenie z wykorzystaniem kamery)
Dotyczy osobistej sfery życia Klienta. Skupia się na poprawie sytuacji w życiu prywatnym.
Wspieramy naszych Klientów w:
- kreowaniu wizerunku profesjonalisty
- weryfikacji mocnych stron i obszarów do rozwoju
- weryfikacji typu osobowości
- rozwoju kompetencji miękkich
- przeciwdziałaniu frustracji i wypaleniu zawodowemu
- radzeniu sobie w trudnych sytuacjach
Dedykowany działom HR, jak i osobom prywatnym. Konsultanci Human Skills prowadzą na zlecenie Klientów szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji osobistych oraz indywidualne konsultacje dotyczące zmiany zatrudnienia. Realizujemy zewnętrzne rekrutacje, zamknięte projekty z zakresu Assessment/Development Center oraz outplacematu.
Wspieramy naszych Klientów w:
- zmianach organizacyjnych w aktualnym miejscu pracy
- efektywnym szukaniu nowej pracy (przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej)
- tworzeniu profilów społecznościowych związanych z życiem zawodowym
- przygotowaniu do projektów Assessment Center oraz Development Center
- znalezieniu nowego zatrudnienia po zwolnieniu
- komunikacji zmian w organizacji