
Etykieta i savoir-vivre
Jak budować wizerunek profesjonalisty i uniknąć biznesowego “faux pas”?
Jak budować wizerunek profesjonalisty i uniknąć biznesowego “faux pas”?
Wprowadzenie W życiu zawodowym często dochodzi do wielu niedomówień, chaosu, pomyłek czy słabego przepływu informacji
Poznaj swój kolor osobowości, styl postrzegania, styl działania by zwiększyć swoją efektywność zawodową. Buduj świadomie relacje interpersonalne.
Jako narzędzie do budowania relacji i autoprezentacji.
czyli jak skutecznie rozładowywać napięcie i planować efektywność zawodową
czyli jak stosować techniki zarządzania stresem i łagodzić jego skutki
Wzmacnianie zaangażowania w zespole.
Charakterystyka różnic pokoleniowych, analiza potencjału pracowników i style komunikacji.
Jak zadbać o dobrą komunikację i współpracę podczas tworzenia projektu?
Jak skutecznie korygować, motywować i wspierać pracowników?
Jak budować wizerunek szefa, skutecznie się komunikować, budować współpracę zespołową i radzić sobie z wyzwaniami menedżerskimi?
Szkolenie z wykorzystaniem indywidualnych profili Insights Discovery
Personal branding, strategie komunikacji, kreowanie wizerunku wewnątrz organizacji
jak zarządzać emocjami w pracy, zrozumieć swoje emocje i panować nad emocjami otoczenia?
Jak stosować techniki organizacji i zarządzania zadaniami w czasie.
Warsztat z wykorzystaniem gier szkoleniowych
Poznaj swoje prawa i dowiedz się jak uniknąć ryzyka związanego z pełnioną funkcją.
Budowanie wizerunku, strategie komunikacji z przełożonym i klientami oraz efektywność zawodowa
Jak zarządzić malejącym zaangażowaniem wśród pracowników, podnieść ich motywację do pracy i efektywność?
Jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym?
Jak kreować wizerunek profesjonalisty i prowadzić profesjonalne wystąpienia publiczne?
Szkolenie z wykorzystaniem kamery
Jak przeciwdziałać, uświadamiać i reagować? Aspekty prawne i psychologiczne.
Jak planować, prawidłowo monitorować i kontrolować realizację projektu?
Wprowadzenie „Power Point, Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne” to interaktywny warsztat, który stawia na praktyczne
Wprowadzenie Często przypisujemy motywacji zbyt duże zasługi. Wydaje nam się , że jak tylko będziemy
Wprowadzenie Nowoczesne technologie, takie jak automatyzacja procesów, digitalizacja i wydajne narzędzia zdalnej komunikacji, wkraczają we
Wprowadzenie Współczesny lider to człowiek orkiestra. Potrafi sprawnie zarządzać, rozumie ludzi, reaguje w sytuacjach trudnych,
Wprowadzenie Sprawne zarządzanie i przewodzenie to główne zadania, które stoją przed liderami. Nieodzownym elementem oddziaływania
Wyjdź poza tryb nawykowy, by poszukać kreatywnych rozwiązań i wzmocnij pozycję lidera (Points of You, HeartMath).
Program szkolenia DZIEŃ I Omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników. Gra szkoleniowa – ustalanie zasad
Korzyści dla uczestników: UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O: Pewności siebie i o tym, jak wpływa ona
czyli o łagodzeniu konfliktów i potrzebach społecznych mózgu koniecznych do budowania współpracy w oparciu i zaufanie
Wprowadzenie Często przypisujemy motywacji zbyt duże zasługi. Wydaje nam się , że jak tylko będziemy
Jak pobudzić kreatywność dzięki wykonywaniu zadań i ćwiczeń poszerzających perspektywę, oraz zmienić przekonania leżące u podstaw kreatywności.
Wprowadzenie Czym jest informacja publiczna? Kto ma do niej prawo dostępu? Jakie informacje, dane podlegają wyłączeniu? Ustawa o dostępie
Poznaj 4 perspektywy poznawcze: FAKTY, RELACJE, IDEE, STRUKTURY i łatwiej komunikuj się z osobami myślącymi inaczej niż Ty.
Czym jest prawo autorskie? W jaki sposób możemy legalnie korzystać z własności intelektualnej?
zarządzanie pokoleniami, różnice międzykulturowe, zespoły rozproszone, zarzadzanie w zmianie
Program szkolenia Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników. MODUŁ I. Podmioty uprawnione do zawierania
Korzyści dla uczestników: UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O: Praktycznych sposobach pozyskiwania klientów w kanałach online i
Korzyści dla uczestników: UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O: Sposobach analizy interesariuszy wewnętrznych Typach osobowości w środowisku
Jak modelować postawy wobec klientów, jak współpracować zespołowo w obsłudze klienta, rozwiązywać trudne sytuacje i radzić sobie z konfliktem i stresem.
Szkolenie z wykorzystaniem gier.
Wprowadzenie Bezpośrednie spotkania są najbardziej skuteczną metodą wymiany informacji, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Właściwie
Cele Szkolenia Celem warsztatu jest wprowadzenie uczestników do tematyki negocjacji według Harwardzkiego Modelu Negocjacyjnego, psychologii
Cele Szkolenia Rozwój kompetencji uczestników szkolenia w zakresie prowadzenia rozmów oceniających z pracownikami w szczególności:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.