
Strategie pozyskiwania klientów
Korzyści dla uczestników: UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O: Praktycznych sposobach pozyskiwania klientów w kanałach online i
Korzyści dla uczestników: UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O: Praktycznych sposobach pozyskiwania klientów w kanałach online i
Jak modelować postawy wobec klientów, jak współpracować zespołowo w obsłudze klienta, rozwiązywać trudne sytuacje i radzić sobie z konfliktem i stresem.
Szkolenie z wykorzystaniem gier.
Cele Szkolenia Celem warsztatu jest wprowadzenie uczestników do tematyki negocjacji według Harwardzkiego Modelu Negocjacyjnego, psychologii
Jak stosować etyczną perswazję oraz bronić się przed manipulacjami?
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.