W ramach kompleksowej działalność Human Skills prowadzi również działania ewaluacyjne po zrealizowanych projektach, zarówno tych długoterminowych, jak i krótkoterminowych.
W przypadku działań krótkoterminowych proces ewaluacji opiera się na przygotowaniu ankiet poszkoleniowych, zgodnych z założonym pierwotnie kryterium oraz ich opracowaniu w postaci raportu poszkoleniowego, wraz z uwzględnieniem rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju pracowników w organizacji.
Podczas ewaluacji duży nacisk kładziemy na przyrost wiedzy i umiejętności uczestników zestawiając je ze stanem przed i po szkoleniowym.
Dodatkowo oferujemy:
1. Wsparcie w procesie tworzenia ankiet poszkoleniowych, po dokonaniu analizy potrzeb Klienta i określeniu mierzalnych celów szkolenia/projektu.
2. Badanie Net Promoter Score – pomiar lojalności Klientów / Uczestników szkoleń na podstawie krótkiego badania ankietowego dającego jednoznaczne wyniki. Badanie umożliwia ocenę podejmowanych dotychczas przez firmę działań rozwojowych, a ponadto daje możliwość dalszego prognozowania. Badanie NPS w dużym stopniu zabezpiecza przed zafałszowanym wynikiem.
3. Badanie Success Case Method opierające się na takich elementach jak:
W przypadku pytań – zapraszamy do kontaktu.
Zespół Human Skills
tel. (22)2242195, 2242196