Szkolenie online: Asertywność w biznesie

Jak właściwie rozumieć asertywność, bierność, agresywność oraz realizować swoje potrzeby radząc sobie z manipulacjami otoczenia?

  • Czy chcesz być bardziej asertywnym w życiu zawodowym?
  • Czy chcesz umieć rozróżnić zachowania asertywne od manipulacji, zachowań agresywnych i uległych?
  • Czy chcesz rozpoznać swoich osobistych złodziei asertywności?
  • Czy chcesz wiedzieć jak codziennie zwiększać swoją asertywność w pracy?
  • Czy chcesz wiedzieć jak wyznaczać innym standardy traktowania Ciebie – współpracownikom, klientom i przełożonym? Czy chcesz wiedzieć jak się zachować w stosunku do trudnych osób?

Cena i Terminy

05.11.2020r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto+23 % VAT
08.02.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto+23 % VAT
20.04.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto+23 % VAT
  • Szkolenie odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

Cena zawiera:

  • Dodatkowe materiały do trenera.
  • Certyfikat.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w szkoleniu stacjonarnym otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.
  • Więcej na stronie: Iwona Firmanty

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ:

  • Sposobach podniesienia samoświadomości w zakresie własnych mocnych stron oraz obszarów do rozwoju z zakresu efektywności i asertywności w biznesie.
  • Technikach asertywnej, dyplomatycznej odmowy i prezentowania poglądów.
  • Zasadach radzenia sobie z atakami personalnymi ze strony otoczenia.
  • Zasadach asertywnego radzenia sobie z manipulacją ze strony otoczenia.
  • Korzyściach posiadania postawy asertywnej w kontakcie z innymi.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Skutecznego wyrażania swojego zdania, oczekiwań i poleceń oraz obrony swoich granic.
  • Świadomego kształtowania relacji zawodowych i prywatnych.
  • Świadomego budowania swojej siły i stanowczości.
  • Dyplomatycznej odmowy, która nie urazi innych.

UCZESTNICY NABĘDĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Asertywnością i pewnością siebie.
  • Komunikacją ustną i pisemną.

Program Szkolenia

Asertywność w biznesie. Jak właściwie rozumieć asertywność, bierność, agresywność oraz realizować swoje potrzeby radząc sobie z manipulacjami otoczenia.

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników.

Moduł I Asertywność w biznesie: Czym jest asertywność?

  • Czym jest asertywność w biznesie?
  • Skutki braku asertywności i korzyści z bycia asertywnym na co dzień.
  • Agresja, uległość, asertywność – czym się od siebie różnią?
  • Warunki asertywności – “ja jestem ok i ty jesteś ok”.
  • Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające Twoją asertywność.
  • Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w biznesie.

Moduł II Asertywność w biznesie:  Jak odmawiać i jak mówić o tym, czego potrzebujemy

  • Analiza transakcyjna Berne’a, czyli w co grają ludzie: dziecko, rodzic i dorosły.
  • Trójkąt dramatyczny S. Karpmana. Kiedy możesz wejść w rolę wybawcy, prześladowcy lub ofiary? Jakie niezrealizowane, potrzeby stoją za każdą z tych ról?
  • Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej, czyli jak zajmować przestrzeń, przyjąć postawę oraz dbać o ton głosu, aby być postrzeganym jako asertywna osoba.
  • W jaki sposób budować asertywne komunikaty? Czyli rola komunikatu “ja” – na co zwracać uwagę, kiedy używać a kiedy zastosować “taniec społeczny” ze świadomością kim jest nasz rozmówca (jego rola w naszym życiu).
  • Jak skutecznie używać technik asertywności, aby nie być postrzeganym jako osoba ulegała lub agresywna?

Moduł III Asertywność w biznesie: Jak asertywnie radzić sobie z trudnymi rozmówcami?

  • Asertywne zachowanie w kontaktach z przełożonym, z klientami i współpracownikami, czyli o zasadzie precedencji.
  • Jak zadbać o klarowność naszych intencji?
  • W jaki sposób asertywnie prosić o realizację ustaleń i naszych potrzeb?
  • Jak asertywnie odmawiać?
  • Czy warto się tłumaczyć ?
  • Jak z taktem i kulturą osobistą odpowiadać na nieprzyjemne zachowania?
  • Jak asertywnie wymieniać poglądy, aby nie zostać wykorzystanym?

Moduł IV Asertywność w biznesie: Jak asertywnie radzić sobie z trudnymi rozmówcami?

  • Różne rodzaje wampirów energetycznych i ich strategie.
  • Osoby w stosunku do nas agresywne.
  • Ci, którzy wykorzystują nas do realizacji własnych potrzeb
  • Osoby, które stosują wobec nas techniki manipulacji

Podsumowanie:

  • Jak pilnować naszej asertywności na codzień?
  • Jak budować/odbudować asertywność?

Podsumowanie szkolenia z zakresu asertywności oraz sporządzenie osobistego planu działania.

Poczytaj na blogu: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu asertywności w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: SAS Institute Polska, SKF Polska S.A. Oddział w Warszawie, Sollers Consulting Sp. z o.o. Polska Organizacja Turystyczna, Lux Med Sp. z o.o., Sellpoint Sp. z o.o., Grupa Pracuj Sp. z o.o., Den Hartogh Polska Sp. z o.o., Robert Bosch Sp. z.o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z.o.o., Lionbridge Poland Sp. z.o.o., Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Grupa Pracuj S.A., Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, GTV Poland Sp. z.o.o. Sp. k., Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Brixx Sp. z.o.o., Nikon Polska Sp. z.o.o., Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., GEBERIT OZORKÓW Sp. o.o., Windhunter Serwis Sp. z o.o., Bank BGŻ BPN Paribas S.A., Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o., C&C PARTNERS Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Nexio Management Sp. z o.o., CFE POLSKA Sp. z o.o., Aereco Wentylacja Sp. z o.o., Press Glass S.A., Orsted Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Vestas Poland Sp. z o.o., SANRO Sp. z o.o.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Asertywność w biznesie