Szkolenie online: Personal branding – budowanie marki profesjonalisty

Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej.

Cena i Terminy

13.10.2020
10:00-14:00
CENA PROMOCYJNA
550 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
590 zł netto + 23 % VAT
03.12.2020
10:00-14:00
CENA PROMOCYJNA
550 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
590 zł netto + 23 % VAT
  • Terminy: 13.10., 03.12.2020r.
  • Czas trwania: 4 godziny
  • Godziny: 10:00 – 14:00
  • Cena standardowa: 550 zł netto (+23 % VAT)
  • Cena promocyjna ważna do 31.10.2020: 590 zł netto (+23 % VAT)
  • Szkolenie odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

Cena zawiera:

  • Udostępnienie uczestnikom linku do nagrania szkolenia (ważny 48 h).
  • Dodatkowe materiały od trenera.
  • Certyfikat.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w szkoleniu stacjonarnym otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia w cenie 50 zł netto za 30 min.
  • Uwaga: Jeżeli nie możesz wziąć udziału w tym szkoleniu online w tym terminie to nic straconego. Zapisz się. Otrzymasz link do nagrania ważny 48 godzin oraz materiały uzupełniające.

Ten temat realizujemy również w formie:

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
  • Budowaniu wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadach dress-code i savoir-vire.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Program Szkolenia

PERSONAL BRANDING. Budowanie marki profesjonalisty jak budować wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji i nie tylko?

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.

Personal Branding – fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami.
  • Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubioru, publikowanych informacji w social media’ch? Case study.
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

Wybrane narzędzia do budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju. Indywidualna analiza.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji, czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.

Świadome kreowanie wizerunku

  • Twój wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Wybrane zasady kreowania wizerunku – jak budować spójny i profesjonalny wizerunek w każdej sytuacji zawodowej.

Strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak sobie z nimi radzić i jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jakTelewizja Polska, Otis Polska Sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Robert Bosch Sp. z o.o., Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Personal branding – budowanie marki profesjonalisty