Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych

Szkolenie online: Personal branding – budowanie marki profesjonalisty

Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
  • Budowaniu wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadach dress-code i savoir-vire.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Cena i Terminy

17.02.2021r.
09:00-14:00
CENA PROMOCYJNA*
569 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
698 zł netto + 23 % VAT
21.05.2021r.
09:00-14:00
CENA PROMOCYJNA*
569 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
698 zł netto + 23 % VAT
02.07.2021r.
09:00-14:00
CENA
698zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

 Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Program Szkolenia

PERSONAL BRANDING. Budowanie marki profesjonalisty jak budować wizerunek profesjonalisty wewnątrz organizacji i nie tylko?

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.

Personal Branding – fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami.
  • Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubioru, publikowanych informacji w social media’ch? Case study.
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

Wybrane narzędzia do budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju. Indywidualna analiza.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji, czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.

Świadome kreowanie wizerunku

  • Twój wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Wybrane zasady kreowania wizerunku – jak budować spójny i profesjonalny wizerunek w każdej sytuacji zawodowej.

Strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak sobie z nimi radzić i jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Wiele cennych wskazówek i obszarów do pracy nad własnym wizerunkiem. Super, że prowadząca ma duże doświadczenie i wiedzę w tym zakresie.”

“Dużo przydatnych treści, a najbardziej: dress code, etykieta, asertywność. Bardzo polecam wszystkim, którzy chcieliby zadbać o wizerunek.”

“Widać, że Trenerka zna się na temacie marki osobistej. W ciekawy sposób prowadziła zajęcia, podawała przykłady, z chęcią odpowiadała na nasze pytania.”

 

Klienci

Szkolenie z zakresu budowania marki osobistej w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jakTelewizja Polska, Otis Polska Sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Robert Bosch Sp. z o.o., Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie online: Personal branding – budowanie marki profesjonalisty

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X