Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Szkolenie online: Dostęp do informacji publicznej

Czym jest informacja publiczna? Kto ma do niej prawo dostępu? Jakie informacje, dane podlegają wyłączeniu? Ustawa o dostępie do informacji publicznej jako akt prawny – jego wady i zalety.

Te pytania nasuwają się każdemu, kto kiedykolwiek miał styczność z dostępem do informacji publicznej. Podczas naszego szkolenia postaramy się Państwu przybliżyć temat dostępu do niejjej znaczenia w społeczeństwie oraz zasad udostępniania jej przez podmioty zobowiązane. Zapoznają się Państwo z pojęciem informacji przetworzonej oraz z najnowszym orzecznictwem z tego zakresu.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Aspektach prawnych i treści ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  • Zasadach dotyczących zamieszczania treści w informacji publicznej.
  • Praktycznych aspektach stosowania przepisów.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zamieszczania treści w informacji publicznej zgodnie z istniejącymi przepisami.
  • Ubiegania się o udostępnienie informacji publicznej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Zarządzaniem informacją publiczną.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Pracownicy jednostek samorządowych.
  • Pracownicy administracji publicznej.
  • Osoby odpowiedzialne za publikację informacji.
  • Osoby zainteresowane zagadnieniami prawnymi z zakresu dostępu do informacji publicznej.

Cena i Terminy

21.01.2021
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA*
599 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
699 zł netto + 23% VAT
**Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
28.04.2021
09:00-13:00
CENA
699 zł netto + 23% VAT
11.06.2021
09:00-13:00
CENA
699 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Program Szkolenia

Dostęp do informacji publicznej.Wady i zalety aktu prawnego.

Rozpoczęcie – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

Moduł I – Dostęp do Informacji publicznej – pojęcie i znaczenie.

  1. Czym jest prawo do informacji publicznej w myśl obowiązujących przepisów.
  2. Pojęcie informacji przetworzonej na tle orzecznictwa i doktryny.
  3. Informacja niejawna a dostęp do informacji publicznej.
  4. Ochrona danych osobowych w dostępie do informacji publicznej.
  5. Zasady ograniczenia oraz zakres przedmiotowy ograniczeń.

Moduł II – Podmioty zobowiązane do udostępniania informacji publicznej oraz zakres udostępniania.

  1. Organy państwowe.
  2. Organy samorządowe.
  3. Związki zawodowe.
  4. Partie polityczne.
  5. Inne podmioty zobowiązane do udostępniania informacji publicznej.

Moduł III – Udostępnianie informacji publicznej.

  1. Kto i w jakich sytuacjach może wystąpić z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej?
  2. Prawo prasowe a dostęp do informacji publicznej.
  3. Forma „wniosku” o udostępnienie informacji publicznej.
  4. Zasady udostępniania informacji publicznej.
    – Terminy
    – Opłaty
    – Formy w jakich należy udostępniać informację publiczną (postać elektroniczna np. PDF, JPG)
  5. Biuletyn Informacji Publicznej (BIP).
    – Znaczenie BIP.
    – Zakres informacji zawartych w BIP-ie
    – Redaktorzy BIP-u.
  6. Odmowa udostępnienia informacji.

Moduł IV – Przegląd orzecznictwa z zakresu dostępu do informacji publicznej.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Bardzo praktyczne szkolenie. Przed wydarzeniem zapisałem sobie wiele pytań. Okazało się, że na większość uzyskałem odpowiedzi już w trakcie szkolenia. Pozostałe wytłumaczył mi Pan Trener. Dziękuję.”

“Świetnie zrealizowane szkolenie. Wszystko sprawnie, płynnie i przede wszystkim ciekawie. Pan Marcin dzielił się przykładami trudnych sytuacji,  na podstawie których łatwo się uczyć.  Super!”

“Merytorycznie bardzo dobry pakiet wiedzy. Dodatkowym plusem była forma – wygodnie, online oraz możliwość zadawania pytań i omawiania swoich sytuacji z Trenerem. Polecam.”

Klienci

Z tego szkolenia z zakresu dostępu do informacji publicznej skorzystali pracownicy takich firm jak: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Najwyższa Izba Kontroli, Agencja Rezerw Materiałowych, Polski Instytut Dyplomacji, Urząd Zamówień Publicznych, Główny Urząd Statystyczny, SPZOZ Warszawa Wola Śródmieście, Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Polskie Koleje Państwowe S.A., Ministerstwo Infrastruktury, Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie online: Dostęp do informacji publicznej

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X