etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie online: Etykieta i protokół dyplomatyczny w biznesie oraz administracji publicznej

Szkolenie stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie dyplomacji. Dzięki szkoleniu Uczestnicy poznają normy oficjalnych relacji (spotkań i innych form kontaktu), z uwzględnieniem kontaktów międzynarodowych. Świadomość znaczenia właściwego zachowania w różnych sytuacjach pozwoli na przełożenie zdobytej wiedzy i umiejętności na budowanie prestiżu organizacji i wzmocnienie autorytetu wśród współpracowników.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie i administracji publicznej.
  • Efektywnej komunikacji międzykulturowej.
  • Zasadach obowiązujących w trakcie spotkań z gośćmi krajowymi i zagranicznymi.
  • Specyfice obsługi międzynarodowych kontrahentów.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zjednywania partnerów biznesowych.
  • Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym
  • poczuciu swobody i pewności siebie.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Komunikacją interpersonalną.
  • Sztuką wystąpień publicznych i autoprezentacją.
  • Budowaniem relacji biznesowych.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby pracujące w administracji publicznej, samorządach oraz związane z biznesem.
  • Osoby nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
  • Kadra kierownicza, menedżerowie, przedstawiciele handlowi.
  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

15.04.2021r.
09:00 – 16:00
CENA PROMOCYJNA*
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
889 zł netto + 23% VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

09.06.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
889 zł netto + 23% VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

13.09.2021r.
09:00-16:00
CENA
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

29.11.2021r.
09:00-16:00
CENA
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Etykieta i protokół dyplomatyczny w biznesie oraz administracji publicznej

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu etykiety biznesu oraz protokołu dyplomatycznego.

Moduł I – Etykieta i protokół dyplomatyczny – savoir vivre i budowanie wizerunku
• Formy powitań stosowane w miejscu pracy.
• Przedstawianie się i tytułowanie.
• Zasady wymieniania wizytówek.
• Zasady pierwszeństwa w różnych miejscach i sytuacjach.
• Trudne sytuacje na co dzień – jak nie popełniać faux pas.
• Zasady netykiety.

Moduł II – Etykieta i protokół dyplomatyczny
• Protokół dyplomatyczny, etykieta i savoir-vivre.
• Reguła prawej strony.
• Protokół flagowy – zasady eksponowania flagi.
• Precedencja w państwie i samorządach.

Moduł III – Etykieta i protokół dyplomatyczny – ceremoniał, uroczystości, spotkania
• Witanie gości zgodnie z ich hierarchią.
• Prezentacja gości, forma i kolejność przedstawiania.
• Sposoby zwracania się do gości i przełożonych.
• Ustalanie kolejności zabierania głosu zgodnie z precedencją.
• Zasady usadzania gości przy prezydium i na audytorium.
• Reguły zajmowania miejsc przy stole.
• Podawanie poczęstunku w biurze (przyjmowanie zamówień i serwowanie).
• Podróże samochodem – hierarchia miejsc.

Moduł IV – Etykieta i protokół dyplomatyczny – przyjęcia i etykieta stołu
• Rodzaje przyjęć.
• Zasady zachowania przy stole podczas przyjęć zasiadanych.
• Elementy pełnego nakrycia do stołu.
• Mowa sztućców.
• Najczęstsze faux-pas przy stole.
• Reguły stosowane podczas przyjęć na stojąco.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu etykiety i protokołu dyplomatycznego.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Podczas szkolenia trener świetnie komunikował treści dotyczące tematu i zapewnił fantastyczną atmosferę.”

“Bardzo przydatna informacja dotycząca dress codu, organizacji przyjęć, zasad zachowania i zasady rozsadzania przy stole, hierarchii miejsc w samochodzie i savoir vivre.”

“Fantastyczne szkolenie. Miałam poczucie, że zdobyłam pakiet wiedzy, który będę mogła wykorzystać w swojej pracy. Wiele rzeczy było wyjaśnianych na przykładach “z życia”, a trener chętnie odpowiadał na nasze pytania. Bardzo dziękuję za możliwość udziału! :)”

Klienci

Szkolenie z zakresu etykiety firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas