Szkolenie online: Feedback z elementami feedforward

Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość.

Istotą udzielania feedbacku jest przekazanie drugiej stronie w sposób konstruktywny i zrozumiały tego, na czym nam najbardziej zależy. Warto przy tym wiedzieć, kiedy feedback może zostać odebrany jako negatywny komunikat, pamiętając, jak ważny jest czas, atmosfera, przygotowanie i odniesienie się do konkretnych sytuacji, których feedback bezpośrednio dotyczy.

  • To szkolenie prowadzimy również w formule szkolenia stacjonarnego (in-house): Feedback z elementami feedforward.

Cele i Korzyści

Dzięki temu szkoleniu online nabędziesz wiedzę o:

  • Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
  • Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
  • Sposobach motywowania pracowników.
  • Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.

Dzięki temu szkoleniu online nabędziesz umiejętności:

  • Motywowania pracowników.
  • Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
  • Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
  • Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość.
  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających

Dzięki temu szkoleniu online rozwiniesz kompetencje związane z:

  • Zarządzaniem zespołem.
  • Motywowaniem innych.
  • Komunikacją interpersonalną.

Cena i Terminy

18.03.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

14.05.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

22.07.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
659 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

16.09.2021r.
09:00-16:00
CENA
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

18.11.2021r.
9:00-16:00
CENA
898 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Program szkolenia online: Feedback z elementami feedforward

Moduł I  Feedback o feedforward – fundamenty.

  • Różnice i podobieństwa – feedback a feedforward.
  • Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa.
  • Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
  • Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
  • Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
  • DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).

Moduł II Feedback i feedforward- przygotowanie do działania.

  • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
  • Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
  • Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
  • Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
  • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
  • Przygotowanie celów rozmów.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
  • Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
  • Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.

Moduł III Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.

  • Model STAR (sytuation; task; action; results).
  • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
  • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
  • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
  • System wartości osobistych i zawodowych.
  • Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja zewnętrzna)
  • Arkusz feedbacku coachinowego.
  • Arkusz feedbacku korygującego.
  • Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
  • Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
  • Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.

Moduł IV Feedback i feedforward- trudne sytuacje.

  • Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
  • Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje.
  • Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
  • Empatycznie elementy wywierania wpływu.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.

Poczytaj na blogu: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych.  Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.”

“Pani Iwona to wspaniały trener. Ma w sobie dużo ciepła i poczucia humoru. Jak opowiadała nam o kanapkach, czyli o feedbacku, to padłam. Finalnie, zapamiętałam dzięki temu wiele informacji. O to chodzi!”

“Zaimponowała mi wiedza psychologiczna trenerki. Zrobiła na mnie wrażenie eksperta, miała wiedzę z wielu dziedzin. Z pewnością o wiele łatwiej będzie mi przychodziło udzielanie informacji w moim zespole. Postaram się wykorzystać to szkolenie w swojej pracy.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas