Szkolenie online: Feedback z elementami feedforward

Jak rozwijać pracowników poprzez korygowanie ich zachowań, docenianie i motywowanie do działania oraz ustalanie działań ukierunkowanych na przyszłość.

Istotą udzielania feedbacku jest przekazanie drugiej stronie w sposób konstruktywny i zrozumiały tego, na czym nam najbardziej zależy. Warto przy tym wiedzieć, kiedy feedback może zostać odebrany jako negatywny komunikat, pamiętając, jak ważny jest czas, atmosfera, przygotowanie i odniesienie się do konkretnych sytuacji, których feedback bezpośrednio dotyczy.

Największym wyzwaniem przy udzielaniu feedbacku jest nasz obiektywizm, czyli przekazanie naszej perspektywy, postrzegania pewnych zachowań drugiej osoby, unikając generalizacji i oceny oraz odpowiednio zarządzając własnymi emocjami. Ważne jest też to, że informacja zwrotna służy zwróceniu uwagi na pewne zachowania z przeszłości, jednakże jej celem jest ukierunkowanie działań w przyszłości.

  • To szkolenie prowadzimy również w formule szkolenia stacjonarnego (in-house): Feedback z elementami feedrorward.

Cena i Terminy

20.11.2020r.
10:00-14:00
CENA PROMOCYJNA
445 zł netto
Cena Regularna
580 zł netto
  • Termin: 20.11.2020r.

Uwaga: Jeżeli nie możesz wziąć udziału w tym szkoleniu online w powyższym terminie to nic straconego. Zapisz się. Otrzymasz to, co zawiera cena.

  • Godziny: 10:00-14:00
  • Czas trwania: 5 godzin
  • Cena stała: 580 zł netto (+ 23% VAT)
  • Cena promocyjna ważna do 31.10.2020r.: 450 zł netto (+ 23% VAT)
  • Szkolenie online odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).
  • Cena zawiera:
    • Link do nagrania szkolenia ważny 48 h.
    • Materiały szkoleniowe w pdf.
    • Certyfikat odbycia szkolenia online.
    • Rabat 20% na cenę szkolenia stacjonarnego w Warszawie ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.
    • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia w cenie 50 zł netto za 30 min.

Ten temat realizujemy również w formie:

Cele i Korzyści

Dzięki temu szkoleniu online nabędziesz wiedzę o:

  • Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
  • Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
  • Sposobach motywowania pracowników.
  • Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.

Dzięki temu szkoleniu online nabędziesz umiejętności:

  • Motywowania pracowników.
  • Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
  • Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
  • Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość.
  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających

Dzięki temu szkoleniu online rozwiniesz kompetencje związane z:

  • Zarządzaniem zespołem.
  • Motywowaniem innych.
  • Komunikacją interpersonalną.

Program Szkolenia

Program szkolenia online: Feedback z elementami feedforward

  • 10:00-10:30 Rozpoczęcie, omówienie kontraktu i celów szkolenia.
  • W trakcie przerwy.
  • 13:30-14:00 Podsumowanie szkolenia i przygotowanie planu działania.

Moduł I  Feedback o feedforward – fundamenty.

  • Różnice i podobieństwa – feedback a feedforward.
  • Dotychczasowe doświadczenia czyli dlaczego tzw. „kanapka” raczej już nie działa.
  • Wykorzystanie modelów w zwiększeniu realizacji celów biznesowych wg.prof. Marshall Goldsmith’a.
  • Style działania i myślenia DISC a feedback i feedforward.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna a style działania i myślenia DISC.
  • Motywowanie, delegowanie i korygowania a style działania i myślenia DISC.
  • DISC a typologia rozwoju wg typologii Kena Blancharda (R4).

Moduł II Feedback i feedforward- przygotowanie do działania.

  • Struktura reaktywnej sesji feedbackowej czyli było i jest.
  • Struktura proaktywej sesji feedforward czyli plan na przyszłość.
  • Przygotowanie osobiste do rozmów – oddzielenie subiektywnego podejścia w kierunku profesjonalnej sesji feedbackowej.
  • Relacja partnerska podczas sesji feedforward – jak o to zadbać.
  • Przygotowanie do rozmów – fakty, opinie, odczucia.
  • Przygotowanie celów rozmów.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Wybór kanału rozmowy – face to face, telefonicznie, online.
  • Zaproszenie na rozmowę feedback i feedforward.
  • Rola semantyki w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Uważność na zachowania rozmówcy – rola asesora w udzielaniu feedbacku z elementami feedforward.

Moduł III Feedback i feedforward- skrzynka narzędziowa.

  • Model STAR (sytuation; task; action; results).
  • Model PAR (problem; akcja; rozwiązanie).
  • Model GOLD (goal; outcome; learn; diffirent).
  • Model GROW (goal; reality; obstackles/options; way forward/ what’s next).
  • System wartości osobistych i zawodowych.
  • Arkusz feedbacku motywacyjnego (motywacja wewnętrzna, motywacja zewnętrzna)
  • Arkusz feedbacku coachinowego.
  • Arkusz feedbacku korygującego.
  • Arkusz feedforward – zastanów się; opisz cel; zapytaj; podziękuj.
  • Arkusz planowanych rozwiązań SMART – (specific; measurable; attractive; realistic).
  • Zasady i możliwości dopasowania powyższej skrzynki narzędziowej do konkretnej organizacji, relacji oraz sytuacji.

Moduł IV Feedback i feedforward- trudne sytuacje.

  • Trudne sytuacje wynikające z niewłaściwego przeprowadzenia sesji feedback z feedforward.
  • Pokolenie X,Y,Z – te same narzędzia a różne reakcje.
  • Sugestie reakcji na opór, stres, emocje, frustracje, wypalenia zawodowe i inne problemy.
  • Empatycznie elementy wywierania wpływu.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward.

Poczytaj na blogu: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dostosowanie do potrzeb grupy. Model C5, model DISC, semantyka, dostosowanie przekazu do odbiorcy i do motywacji innych.  Ogrom doświadczenia Trenerki Iwony Firmanty. Materiał jest ogromny, wiem, że nie sposób wszystkiego przejść.

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu udzielania feedbacku z elementami feedforward firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: HTC Poland Sp. z o.o., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., Jadexim Sp. z o.o., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Vetrex. Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o.; LUX MED. Sp. z o.o.; Lions Estate Sp. z o.o.; Mercdes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Sollers Consulting Sp. z o.o.,Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Servier Polska sp. z o.o., Kaeser Kompressoren Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., CRIDO, CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Feedback z elementami feedforward