
Szkolenie online: Model DISC Komunikacja interpersonalna w biznesie
- Czy chcesz lepiej zrozumieć siebie potrzeby Twoich współpracowników oraz przełożonego?
- Czy chcesz zrozumieć potrzeby i zachowania Twoich klientów?
- Czy chcesz zwiększyć swoją efektywność zawodową?
- Czy chcesz bardziej świadomie dobierać słowa i argumenty w komunikacji
z określonymi kolorami i ich mieszankami? - Czy chcesz budować udane relacje zawodowe?
- Czy chcesz świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery? Czy chcesz wiedzieć jak wiedza na temat kolorów osobowości w czasach pracy zdalnej może wpłynąć na Twoją efektywność i spokój wewnętrzny?
Cena i Terminy
898 zł netto + 23% VAT
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia stacjonarnego otwartego.
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).
Cele i Korzyści
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Typologii DISC.
- Własnym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
- Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości
- Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC Williama Marstona).
- Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
- Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanej do naszego rozmówcy.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych zgodnie z metodologią T. Hartmana.
- Stosowania narzędzi oraz rozwiązań w zakresie zwiększenia jakości oraz efektywności komunikacji interpersonalnej.
- Rozpoznawania kiedy można o kimś powiedzieć, że jest „dominant”, „inspiring”, „cautious” oraz „supportive”.
- Rozpoznawania różnic w sposobie komunikowania między poszczególnymi typami osobowości.
- Umiejętność komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.
- Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji.
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Komunikacją ustną, komunikacją pisemną, budowaniem relacji z klientem, autoprezentacją, wywieraniem
- Wpływem, współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnością osobistą, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem
i delegowaniem.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
- Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program Szkolenia
Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji zgodnie z modelem DISC (tzw. “kolory osobowości”)
Rozpoczęcie, ustalenie kontaktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.
I Moduł – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji w modelu DISC – wprowadzenie
- Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematyki osobowości.
- Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana.
- Dostępne na rynku narzędzia do badania indywidualnego raportu DISC.
- Wstępne omówienie wyników na forum na życzenie uczestników.
- Różnice i podobieństwa w modelu DISC. Filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami uczestników, omówienie ich z grupą.
Przerwa kawowa
II Moduł – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji w modelu DISC – różnice w komunikacji
- Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka. Wykład, dyskusja z grupą, omówienie przykładów.
- Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie. Wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia.
- Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce. Kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem a kto introwertykiem? Kto jest zorientowany na działanie a kto na relacje? Film szkoleniowy, omówienie z grupą i osobiste refleksje.
- System wartości określonych kolorów. Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe.
Przerwa obiadowa
Moduł III – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji w modelu DISC – zarządzanie potencjałem
- Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej, Wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie na forum.
- Model DISC stresie. Jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? Omówienie przykładów.
- Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. Ćwiczenie, omówienie na forum.
Moduł IV – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji w modelu DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Bank trudnych sytuacji. Praca na przykładach.
- Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.
Podsumowanie i sporządzenie planu działania.
Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje
Trenerzy
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
„Bardzo ciekawe i merytoryczne szkolenie! Będę polecać, a sama zapisuję się na kolejne :)”
“Dziękuję z całego serca za to szkolenie. Mega inspirujące, rozjaśniające jak postępować z innymi, ale i również z samym sobą.”
„Temat genialny, Prowadząca genialna! Jak zawsze – rewelacja.”
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A. i innych.
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej wycena indywidualna przy czwartej.
2. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study
3. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.
4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:
- Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij go i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl
- Lub wypełnij formularz online: