Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Szkolenie online: Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji

Komunikacja interpersonalna jest jednym z najważniejszych procesów w życiu każdego człowieka, dlatego decyduje również o sukcesach w każdej firmie. Komunikacja znacząco wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkiemotywację i satysfakcję pracownikówatmosferę oraz zadowolenie klientów w życiu zawodowym. To umiejętność komunikacji interpersonalnej zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w ich rozwój, usprawniając  porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę, która umożliwi im:

  • Zwiększenie umiejętności komunikacji w firmie.
  • Poznanie technik zadawania efektywnych pytań w komunikacji interpersonalnej.
  • Świadomego posługiwania się mową ciała jako komunikacji niewerbalnej.
  • Poszerzenia wiedzy w zakresie technik i metod komunikacji.
  • Formułowania i dobierania właściwego rodzaju przekazu komunikatów do naszego odbiorcy.
  • Świadomą budowę dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi.
  • Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek w komunikacji.
  • Poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.

Uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • Mówienia tak, aby zostać usłyszanym.
  • Komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami.
  • Dostosowania się w komunikacji werbalnej i niewerbalnej do swojego rozmówcy  w celu budowanej lepszej relacji.
  • Wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń tak aby zostać zrozumianym i usłyszanym.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Komunikacją ustną oraz pisemną.
  • Osobistą skutecznością.
  • Efektywnością zawodową.
  • Budowaniem relacji w życiu zawodowym i prywatnym.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zarządzające zespołami.
  • Osoby współpracujące z zespołem.
  • Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

22.03.2021r.
09:00-15:00
CENA PROMOCYJNA*
498 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
21.05.2021r.
09:00-15:00
CENA
898 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

 Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Program Szkolenia

Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji 

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestników.

Moduł I Komunikacja interpersonalna  w biznesie jako narzędzie budowania relacji-rola komunikacji

  • Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym i nie tylko.
  • Skąd się biorą  „bariery” komunikacyjne i wyjaśnienie ich fundamentów.

Moduł II Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji-kluczowe aspekty komunikacji

  • Rola modelu DISC i typu osobowości – wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC).
  • Elementy komunikacji niewerbalnej – ton głosu postawa ciała i gesty, mimika i prawo spójności.
  • Znaczenie kontaktu wzrokowy czyli jak pokazać akceptację lub skorygować wzrokiem rozmówcę.
  • Rola uścisku dłoni oraz alternatywne możliwości wykazania chęci budowania relacji.
  • Przestrzeń osobistej komunikacji czyli zasady proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak nią korygować rozmówcę.

Moduł III Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji-budowanie jasnych komunikatów 

  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego – jak właściwie interpretować badania Alberta Mehrabiana.
  • Zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów.
  • Kodowanie a dekodowanie czyli co zrobią aby rozumiano o co nam chodzi.
  • Model kwadratu komunikacyjnego – (model poczwórnej tuby i poczwórnego ucha)  Friedemanna Schulza von Thuna – wielopoziomowa struktura ludzkiej wypowiedzi.
  • Jak zadawać pytania aby otrzymać poszukiwaną lub/oraz oczekiwaną informację.
  • Fakt, opinia czy uczucie czyli jak zarządzić subiektywną interpretacją.
  • Wstęp do zasad perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Kluczowe i podstawowe szkolenie dla wszystkich pozostałych. Najpierw warto odbyć szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej a dopiero potem kolejne. Dlaczego? Bez komunikacji nie ma współpracy i efektywnego realizowania celów organizacji”

“Polecam szkolenie dlatego, że uczy, że najpierw słuchajmy a potem mówmy. Trener też pięknie pokazał, że często wydaje nam się, że usłyszeliśmy coś a często jest to nasza subiektywna interpretacja”.

“Kluczowe dla mnie było oddzielanie opinii od faktów i przekonań. Najważniejszy element to przygotowanie do komunikacji – jaki mamy cel i co chcemy uzgodnić. To jak kodujemy komunikat to nie znaczy, że tak samo zdekoduje go nasz rozmówca. Trener wyjaśnia jak się przygotować”.

“Cenne sugestie co zrobić z trudnym rozmówcą”.

Klienci

Powyższe szkolenie – Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji, firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A. i innych.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie online: Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X