Komunikacja interpersonalna w pracy – szkolenie online

Komunikacja interpersonalna w pracy w dużej mierze decyduje o sukcesach w firmie. Wpływa ona na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkiemotywację i satysfakcję pracownikówatmosferę oraz zadowolenie klientów w życiu zawodowym. To umiejętność komunikacji interpersonalnej zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w ich rozwój, usprawniając  porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę, która umożliwi im:

  • Zwiększenie umiejętności komunikacji w firmie.
  • Poznanie technik zadawania efektywnych pytań w komunikacji interpersonalnej.
  • Świadomego posługiwania się mową ciała jako komunikacji niewerbalnej.
  • Poszerzenia wiedzy w zakresie technik i metod komunikacji.
  • Formułowania i dobierania właściwego rodzaju przekazu komunikatów do naszego odbiorcy.
  • Świadomą budowę dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi.
  • Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek w komunikacji.
  • Poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.

Uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • Mówienia tak, aby zostać usłyszanym.
  • Komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami.
  • Dostosowania się w komunikacji werbalnej i niewerbalnej do swojego rozmówcy  w celu budowanej lepszej relacji.
  • Wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń tak aby zostać zrozumianym i usłyszanym.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Komunikacją ustną oraz pisemną.
  • Osobistą skutecznością.
  • Efektywnością zawodową.
  • Budowaniem relacji w życiu zawodowym i prywatnym.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zarządzające zespołami.
  • Osoby współpracujące z zespołem.
  • Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

5.11.2021
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT
08.02.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT
26.04.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT
07.06.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
778 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 30.09.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestników.

Moduł I Komunikacja interpersonalna w pracy – rola komunikacji

  • Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym i nie tylko.
  • Skąd się biorą  „bariery” komunikacyjne i wyjaśnienie ich fundamentów.

Moduł II Komunikacja interpersonalna w pracy – kluczowe aspekty komunikacji

  • Rola modelu DISC i typu osobowości – wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC).
  • Elementy komunikacji niewerbalnej – ton głosu postawa ciała i gesty, mimika i prawo spójności.
  • Znaczenie kontaktu wzrokowy czyli jak pokazać akceptację lub skorygować wzrokiem rozmówcę.
  • Rola uścisku dłoni oraz alternatywne możliwości wykazania chęci budowania relacji.
  • Przestrzeń osobistej komunikacji czyli zasady proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak nią korygować rozmówcę.

Moduł III Komunikacja interpersonalna w pracy – budowanie jasnych komunikatów 

  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego – jak właściwie interpretować badania Alberta Mehrabiana.
  • Zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów.
  • Kodowanie a dekodowanie czyli co zrobią aby rozumiano o co nam chodzi.
  • Model kwadratu komunikacyjnego – (model poczwórnej tuby i poczwórnego ucha)  Friedemanna Schulza von Thuna – wielopoziomowa struktura ludzkiej wypowiedzi.
  • Jak zadawać pytania aby otrzymać poszukiwaną lub/oraz oczekiwaną informację.
  • Fakt, opinia czy uczucie czyli jak zarządzić subiektywną interpretacją.
  • Wstęp do zasad perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

„Kluczowe i podstawowe szkolenie dla wszystkich pozostałych. Najpierw warto odbyć szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej a dopiero potem kolejne. Dlaczego? Bez komunikacji nie ma współpracy i efektywnego realizowania celów organizacji”

„Polecam szkolenie dlatego, że uczy, że najpierw słuchajmy a potem mówmy. Trener też pięknie pokazał, że często wydaje nam się, że usłyszeliśmy coś a często jest to nasza subiektywna interpretacja”.

„Kluczowe dla mnie było oddzielanie opinii od faktów i przekonań. Najważniejszy element to przygotowanie do komunikacji – jaki mamy cel i co chcemy uzgodnić. To jak kodujemy komunikat to nie znaczy, że tak samo zdekoduje go nasz rozmówca. Trener wyjaśnia jak się przygotować”.

„Cenne sugestie co zrobić z trudnym rozmówcą”.

Klienci

Powyższe szkolenie – Komunikacja interpersonalna w pracy, firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., CAT Transport Sp. z o.o., TVP  i innych.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas