Szkolenie online: Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji

Komunikacja interpersonalna jest jednym z najważniejszych procesów w życiu każdego człowieka, dlatego decyduje również o sukcesach w każdej firmie. Komunikacja znacząco wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkiemotywację i satysfakcję pracownikówatmosferę oraz zadowolenie klientów w życiu zawodowym. To umiejętność komunikacji interpersonalnej zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w ich rozwój, usprawniając  porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

Cena i Terminy

25.11.2020r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto + 23 % VAT
18.01.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto + 23 % VAT
22.03.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto + 23 % VAT
21.05.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
450 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
580 zł netto + 23 % VAT

Szkolenie online odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

Cena zawiera:

  • Dodatkowe materiały do trenera.
  • Certyfikat.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w szkoleniu stacjonarnym otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę, która umożliwi im:

  • Zwiększenie umiejętności komunikacji w firmie.
  • Poznanie technik zadawania efektywnych pytań w komunikacji interpersonalnej.
  • Świadomego posługiwania się mową ciała jako komunikacji niewerbalnej.
  • Poszerzenia wiedzy w zakresie technik i metod komunikacji.
  • Formułowania i dobierania właściwego rodzaju przekazu komunikatów do naszego odbiorcy.
  • Świadomą budowę dobrych relacji ze współpracownikami i przełożonymi.
  • Zmniejszenie ilości błędów i pomyłek w komunikacji.
  • Poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.

Uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • Mówienia tak, aby zostać usłyszanym.
  • Komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami.
  • Dostosowania się w komunikacji werbalnej i niewerbalnej do swojego rozmówcy  w celu budowanej lepszej relacji.
  • Wyrażania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń tak aby zostać zrozumianym i usłyszanym.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Komunikacją ustną oraz pisemną.
  • Osobistą skutecznością.
  • Efektywnością zawodową.
  • Budowaniem relacji w życiu zawodowym i prywatnym.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zarządzające zespołami.
  • Osoby współpracujące z zespołem.
  • Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji 

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestników.

Moduł I Komunikacja interpersonalna  w biznesie jako narzędzie budowania relacji-rola komunikacji

  • Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym i nie tylko.
  • Skąd się biorą  „bariery” komunikacyjne i wyjaśnienie ich fundamentów.

Moduł II Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji-kluczowe aspekty komunikacji

  • Rola modelu DISC i typu osobowości – wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC).
  • Elementy komunikacji niewerbalnej – ton głosu postawa ciała i gesty, mimika i prawo spójności.
  • Znaczenie kontaktu wzrokowy czyli jak pokazać akceptację lub skorygować wzrokiem rozmówcę.
  • Rola uścisku dłoni oraz alternatywne możliwości wykazania chęci budowania relacji.
  • Przestrzeń osobistej komunikacji czyli zasady proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak nią korygować rozmówcę.

Moduł III Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji-budowanie jasnych komunikatów 

  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego – jak właściwie interpretować badania Alberta Mehrabiana.
  • Zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów.
  • Kodowanie a dekodowanie czyli co zrobią aby rozumiano o co nam chodzi.
  • Model kwadratu komunikacyjnego – (model poczwórnej tuby i poczwórnego ucha)  Friedemanna Schulza von Thuna – wielopoziomowa struktura ludzkiej wypowiedzi.
  • Jak zadawać pytania aby otrzymać poszukiwaną lub/oraz oczekiwaną informację.
  • Fakt, opinia czy uczucie czyli jak zarządzić subiektywną interpretacją.
  • Wstęp do zasad perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie – Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji, firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A.
i innych.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Komunikacja interpersonalna w biznesie jako narzędzie budowania relacji