Skuteczna komunikacja z pracownikami w kontekście kryzysu (na zamówienie)

Kryzys to sytuacja, która jest wyzwaniem dla organizacji w wielu kontekstach – także komunikacyjnym. Od tego jak skutecznie firma będzie się komunikować ze swoimi pracownikami, zależeć będzie to, jak efektywnie przebiegać będzie zarządzanie sytuacją kryzysową oraz jaki będzie wizerunek organizacji teraz i w przyszłości.

Kryzys oznacza nowe wyzwania komunikacyjne dla osób zarządzających zespołami. Czas pandemii to nie tylko nowe sposoby pracy, ale także liczne emocje towarzyszące bieżącym wydarzeniom. W obecnej sytuacji bardziej niż kiedykolwiek potrzebne są dobre sposoby komunikowania się z pracownikami.

„Narzędzia to jedno, dodatkowo trzeba pomyśleć o wiarygodnych, budujących zaufanie komunikatach, wsparciu pracowników w redukcji stresu oraz sposobach budowania zaangażowania zespołu w kryzysie. I o tym właśnie jest webinarium „Skuteczna komunikacja z pracownikami w kontekście kryzysu”.

Jeśli chcesz wiedzieć:
• na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji z pracownikami podczas kryzysu?
• jak z pozycji menedżera można wspierać pracowników w redukcji stresu?
• dlaczego warto wdrażać nowe standardy / rutyny komunikacyjne w zespole?
• jak budować zaufanie pracowników poprzez odpowiednio skonstruowane komunikaty?
• w jaki sposób skutecznie angażować pracowników i motywować ich do działania w sytuacji dynamicznej zmiany?

Adresaci webinarium z zakresu komunikacji menedżerskiej w kryzysie:

  • Menedżerowie i pracownicy działów Human Resources.
  • Menedżerowie i pracownicy działów PR.
  • Zarządy, decydenci oraz menedżerowie wszystkich szczebli organizacyjnych.

Cele szkolenia:

Webinar pomaga uniknąć błędów wymienionych poniżej obszarach:

  • Ustalania nowych standardów / rutyn komunikacyjnych,
  • zapewnienie pracownikom dostępu do najświeższych, wiarygodnych informacji,
  • interpretacji ogólnofirmowych informacji na poziom zespołu i poszczególnych jego członków,
  • ustalania i weryfikacji priorytetów,
  • definiowania oraz konsultacja możliwości realizacji krótkoterminowych celów,
  • tworzenia przestrzeni na eksperymentowanie,
  • rozmów o trudnościach i ich przyczynach,
  • doceniania bieżących postępów i małych sukcesów,
  • uwzględniania indywidualnych uwarunkowań wpływających na pracę (nie tylko zdalną).

Dzięki poruszanym podczas webinaru tematom Uczestnicy:

  • Będą mieć świadomość tego, co kluczowe w komunikowaniu do pracowników podczas kryzysu.
  • Rozwiną umiejętności komunikowania zarówno dobrych, jak i złych wiadomości – nauczą się konstruować transparentne komunikaty.
  • Dowiedzą się, jak dobierać narzędzia komunikacji w zespołach rozproszonych, w warunkach pracy zdalnej.
  • Zdobędą kompetencje związane z mierzeniem efektywności komunikacji on-line.

Program webinarium z zakresu komunikacji menedżerskiej w kryzysie:

  • Komunikacja menedżerska w kryzysie -czym jest transparentna komunikacja?
  • Komunikacja menedżerska w kryzysie –reguły budowania zaangażowania przez komunikację.
  • Komunikacja menedżerska w kryzysie – role komunikacyjne lidera a kryzys – na co zwrócić szczególną uwagę w komunikacji menedżerskiej i jak przygotować menedżerów.
  • Komunikacja menedżerska w kryzysie – narzędzia komunikacji w kontekście pracy zdalnej i zarządzania rozproszonymi zespołami.
  • Komunikacja menedżerska w kryzysie- mierzenie efektów działań komunikacyjnych on-line.

Opinie:

Powyższy webinar zorganizowaliśmy między innymi dla firm zrzeszonych w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefa Ekonomiczna “INVEST-PARK”

Prelegentka:

Zainteresowało Cię to webinarium ?

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Skuteczna komunikacja z pracownikami w kontekście kryzysu (na zamówienie)