Szkolenie online: Negocjacje zakupowe dla dostawców i kupców

Negocjacje zakupowe dla dostawców to szkolenie online o warsztacie pracy kupca korporacyjnego: jego celach, metodach, technikach i zależnościach wpływających na jego decyzje i zachowania. Obrazujemy na nim kulisy pracy działów zakupów i podpowiadamy, co robić, aby współpraca z tym działem firmy klienta układała się lepiej.

Szkolenie dla dostawców z zakresu negocjacji zakupowych to porcja wiedzy o KPI kupca, kupieckich technikach negocjacyjnych, metodach analizy rynku i ścieżce decyzyjnej klienta korporacyjnego oraz okazja do podjęcia negocjacji z zawodowym kupcem w warunkach szkoleniowych.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Procesie zakupowym klientów B2B.
  • Potrzebach, oczekiwaniach, KPI kupca.
  • Metodyce pracy kupca i technikach kupieckich.
  • Technikach, którymi pracownicy zakupów posługują się w prowadzeniu analiz i negocjacji.
  • Zasadach realizowania zakupów B2B.
  • Przebiegu procesu decyzyjnego klientów B2B.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Konstruowania oferty w sposób najbardziej przydatny dla kupca.
  • Komunikacji z kupcem w sposób zwiększający szansę pozyskania biznesu.
  • Pozwalających na zwiększenie pewności siebie i zmniejszenie stresu w kontakcie z działem zakupów.
  • Bardziej swobodnego „radzenia” sobie z działami zakupów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Budowaniem relacji z kupcami.
  • Negocjacjami z kupcami.
  • Uzyskiwaniem lepszych rezultatów sprzedażowych w kontakcie z działami zakupów.
  • Rozumieniem potrzeb i oczekiwań działów zakupów.
  • Rozumieniem mechanizmów i czynników kierujących kupcem.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Pracownicy działów sprzedaży.
  • Osoby odpowiedzialne za Business Development.
  • Właściciele firm.
  • Pracownicy zespołów handlowych – hunterzy i farmerzy.
  • Key Account Managerowie.
  • Managerowie i dyrektorzy sprzedaży.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Pracownicy posprzedażnej obsługi klienta.
  • Wszystkie osoby współpracujące z działami zakupów klienta.

Cena i Terminy

termin niebawem
9:00 – 16:00
CENA PROMOCYJNA*
1399 zł netto + 23 % VAT
Cena Regularna
1598 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Negocjacje zakupowe dla dostawców i kupców.  Czego potrzebuje kupiec, żeby wybrać Twoją ofertę?

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH.

Moduł I – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Rola kupca i działu zakupów w organizacji.

  • Rola działu zakupów w organizacji.
  • Zależności między działem zakupów, a innymi działami.
  • Cele kupca, jego działu i jego firmy.
  • Sylwetka kupca: rola, potrzeby, cele, KPI, metody, strategie – analiza.
  • Proces podejmowania decyzji zakupowych.
  • Interesariusze w procesie zakupowym B2B.

Moduł II – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Warsztat pracy kupca.

  • Symulacja pracy kupca.
  • Co zawiera i czego nie zawiera zapytanie ofertowe.
  • Co trzeba zawrzeć i jak sporządzić ofertę, aby była atrakcyjna dla kupca.
  • Analiza rynku i konkurencji prowadzona przez kupca.
  • Przygotowanie strategii negocjacyjnych po stronie kupca.
  • Aktywności po stronie handlowca mogące prowadzić do wybrania jego oferty przez klienta.

Moduł III – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Negocjacje z kupcem.

  • Negocjacje z profesjonalnym kupcem i komisją zakupową.
  • Percepcja strategii i argumentacji handlowca.
  • Pożądane i niedopuszczalne zachowania handlowca podczas rozmów z kupcem.
  • Kupieckie techniki negocjacji.
  • Kontrowersyjne techniki i zachowania pracowników zakupów.
  • Case study.
  • Feedback negocjatorów.

Podsumowanie szkolenia z zakresu NEGOCJACJE ZAKUPOWE DLA DOSTAWCÓW oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Konkretna, a przy tym sympatyczna trenerka, która uczy realizacji celów negocjacyjnych z zachowaniem relacji. Przedstawia proces negocjacji krok po kroku. Przede wszystkim praktyka. Duże uznanie dla podejścia NVC.”

“Wartościowe ćwiczenia praktyczne. Bardzo dobrze prowadzone szkolenie”

“Bardzo dobry kontakt wirtualny z grupą. 😉 Wiele cennych informacji, np. na jakie czynniki, oprócz kwestii finansowych, należy zwracać uwagę przy dopasowywaniu oferty.”

Klienci

Trenerka to szefowa Polskiej Akademii Negocjacji i Komunikacji Biznesowej. Wywodzi się z międzynarodowych koncernów z sektora produkcyjnego i retailu, w których przez 16 lat pełniła funkcję kupca.  W swoim doświadczeniu zawodowym miała przyjemność pracować z dużą ilością Klientów z różnych firm i branż m.in: Cemex, Saint-Gobain, Lux-Med., Cargill, King Fisher Polska, Endress Hauser, Epat, Inform, Iturri, Konsalnet, Intraworq, Luxmed, Brain Embassy, H+H, OPS Wesoła, Inea, Świetlice Pasji, MFK, uczestniczki akceleratora Biznes w Kobiecych Rękach, uczestnicy akceleratora Green Evo i inni.

Z zakresu negocjacji dla kupców trenerka przeprowadziła szkolenie dla takich firm jak: Inform Niedziałek, Iturri, IntraworQ, Endress-Hauser.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas