
Szkolenie online: Negocjacje zakupowe dla dostawców i kupców
Negocjacje zakupowe dla dostawców to szkolenie online o warsztacie pracy kupca korporacyjnego: jego celach, metodach, technikach i zależnościach wpływających na jego decyzje i zachowania. Obrazujemy na nim kulisy pracy działów zakupów i podpowiadamy, co robić, aby współpraca z tym działem firmy klienta układała się lepiej.
Szkolenie dla dostawców z zakresu negocjacji zakupowych to porcja wiedzy o KPI kupca, kupieckich technikach negocjacyjnych, metodach analizy rynku i ścieżce decyzyjnej klienta korporacyjnego oraz okazja do podjęcia negocjacji z zawodowym kupcem w warunkach szkoleniowych.
Cena i Terminy
1598 zł netto + 23 % VAT
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia stacjonarnego otwartego.
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).
Cele i Korzyści
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Procesie zakupowym klientów B2B.
- Potrzebach, oczekiwaniach, KPI kupca.
- Metodyce pracy kupca i technikach kupieckich.
- Technikach, którymi pracownicy zakupów posługują się w prowadzeniu analiz i negocjacji.
- Zasadach realizowania zakupów B2B.
- Przebiegu procesu decyzyjnego klientów B2B.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Konstruowania oferty w sposób najbardziej przydatny dla kupca.
- Komunikacji z kupcem w sposób zwiększający szansę pozyskania biznesu.
- Pozwalających na zwiększenie pewności siebie i zmniejszenie stresu w kontakcie z działem zakupów.
- Bardziej swobodnego „radzenia” sobie z działami zakupów.
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Budowaniem relacji z kupcami.
- Negocjacjami z kupcami.
- Uzyskiwaniem lepszych rezultatów sprzedażowych w kontakcie z działami zakupów.
- Rozumieniem potrzeb i oczekiwań działów zakupów.
- Rozumieniem mechanizmów i czynników kierujących kupcem.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Pracownicy działów sprzedaży.
- Osoby odpowiedzialne za Business Development.
- Właściciele firm.
- Pracownicy zespołów handlowych – hunterzy i farmerzy.
- Key Account Managerowie.
- Managerowie i dyrektorzy sprzedaży.
- Przedstawiciele handlowi.
- Pracownicy posprzedażnej obsługi klienta.
- Wszystkie osoby współpracujące z działami zakupów klienta.
Program Szkolenia
Negocjacje zakupowe dla dostawców i kupców. Czego potrzebuje kupiec, żeby wybrać Twoją ofertę?
Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH.
Moduł I – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Rola kupca i działu zakupów w organizacji.
- Rola działu zakupów w organizacji.
- Zależności między działem zakupów, a innymi działami.
- Cele kupca, jego działu i jego firmy.
- Sylwetka kupca: rola, potrzeby, cele, KPI, metody, strategie – analiza.
- Proces podejmowania decyzji zakupowych.
- Interesariusze w procesie zakupowym B2B.
Moduł II – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Warsztat pracy kupca.
- Symulacja pracy kupca.
- Co zawiera i czego nie zawiera zapytanie ofertowe.
- Co trzeba zawrzeć i jak sporządzić ofertę, aby była atrakcyjna dla kupca.
- Analiza rynku i konkurencji prowadzona przez kupca.
- Przygotowanie strategii negocjacyjnych po stronie kupca.
- Aktywności po stronie handlowca mogące prowadzić do wybrania jego oferty przez klienta.
Moduł III – Negocjacje zakupowe dla dostawców. Negocjacje z kupcem.
- Negocjacje z profesjonalnym kupcem i komisją zakupową.
- Percepcja strategii i argumentacji handlowca.
- Pożądane i niedopuszczalne zachowania handlowca podczas rozmów z kupcem.
- Kupieckie techniki negocjacji.
- Kontrowersyjne techniki i zachowania pracowników zakupów.
- Case study.
- Feedback negocjatorów.
Podsumowanie szkolenia z zakresu NEGOCJACJE ZAKUPOWE DLA DOSTAWCÓW oraz sporządzenie osobistej check – listy.
Trenerzy
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
“Konkretna, a przy tym sympatyczna trenerka, która uczy realizacji celów negocjacyjnych z zachowaniem relacji. Przedstawia proces negocjacji krok po kroku. Przede wszystkim praktyka. Duże uznanie dla podejścia NVC.”
“Wartościowe ćwiczenia praktyczne. Bardzo dobrze prowadzone szkolenie”
“Bardzo dobry kontakt wirtualny z grupą. 😉 Wiele cennych informacji, np. na jakie czynniki, oprócz kwestii finansowych, należy zwracać uwagę przy dopasowywaniu oferty.”
Klienci
Trenerka to szefowa Polskiej Akademii Negocjacji i Komunikacji Biznesowej. Wywodzi się z międzynarodowych koncernów z sektora produkcyjnego i retailu, w których przez 16 lat pełniła funkcję kupca. W swoim doświadczeniu zawodowym miała przyjemność pracować z dużą ilością Klientów z różnych firm i branż m.in: Cemex, Saint-Gobain, Lux-Med., Cargill, King Fisher Polska, Endress Hauser, Epat, Inform, Iturri, Konsalnet, Intraworq, Luxmed, Brain Embassy, H+H, OPS Wesoła, Inea, Świetlice Pasji, MFK, uczestniczki akceleratora Biznes w Kobiecych Rękach, uczestnicy akceleratora Green Evo i inni.
Z zakresu negocjacji dla kupców trenerka przeprowadziła szkolenie dla takich firm jak: Inform Niedziałek, Iturri, IntraworQ, Endress-Hauser.
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej wycena indywidualna przy czwartej.
2. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study
3. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.
4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:
- Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij go i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl
- Lub wypełnij formularz online: