Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Trudno tutaj wypracować uniwersalny schemat działania, ponieważ nie jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania klienta – jego postawa czy oczekiwania zależą od osobowości, doświadczeń czy też stanu posiadanej wiedzy. Dlatego osoby pracujące w obsłudze klienta powinny być przygotowane na każdą okoliczność – tak, by klient był zawsze zadowolony ze współpracy, co z kolei przekłada się na sukces przedsiębiorstwa.
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
ADRESACI SZKOLENIA:
Cena szkolenia:
Ten temat realizujemy również w formie:
Cena zawiera:
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
Profesjonalna obsługa klienta. Jak profesjonalnie realizować potrzeby klienta i reagować na trudne sytuacje?
Rozpoczęcie szkolenia z zakresu obsługi klienta, ustalenie celów i potrzeb uczestników.
Moduł I – Profesjonalna obsługa klienta – zasady i standardy
Przerwa
Moduł – Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów.
Przerwa obiadowa
Moduł III – Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta.
Przerwa
Moduł IV – Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta.
Podsumowanie szkolenia z zakresu obsługi klienta, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania w zakresie obsługi klienta.
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
“Polecam szkolenie z zakresu obsługi klienta. To, co najważniejsze dla mnie, to to, jak mówi p. Iwona, aby oddzielać punkt widzenia zawodowego od prywatnego.”
“Kluczowe dla mnie były techniki zarządzania emocjami klienta – zbyt często pozwalałam klientowi eskalować emocje i frustracje na mnie. Szacunek dla wzajemnego zrozumienia potrzeb.”
“Bardzo sensowne szkolenie. Bez zbędnych teorii – konkret. Polecam ze względu na trenerkę i atmosferę szkolenia – wiedza i doświadczenie. Nie ma trudnych klientów – są tylko nierozpoznane potrzeby i frustracje.”
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta prowadziliśmy dla pracowników takich firm jak: HTS Baxter Spółka z o.o., Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje, Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Główny Inspektorat Transportu Drogowego, PIK Instruments, Iron Mountain Polska Sp. z o.o.; PolyOne Poland Manufacturing Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego PPD Sp. z o.o.; Muzem Histrorii Żydów Polskich POLIN;Warsaw Concierge Group Sp. z o.o.,PROFBUD itp.; Kaeser Kompressoren Sp. z o.o.; Biuro Informacji Kredytowej S.A., PZU Pomoc S.A., Agencja Reklamowa RADNA Sp. z o.o., Agito Sp. z o.o., MANE Polska Sp. z o.o., ASG Poland S.A., Eventim Sp. z o.o., Sell Point Sp. z o.o., Zespół Ochrony Prawnej / Biuro Obsługi Prawnej PZU Pomoc SA.
1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.