Szkolenie online: Profesjonalna obsługa klienta.

Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Trudno tutaj wypracować uniwersalny schemat działania, ponieważ nie jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania klienta – jego postawa czy oczekiwania zależą od osobowości, doświadczeń czy też stanu posiadanej wiedzy. Dlatego osoby pracujące w obsłudze klienta powinny być przygotowane na każdą okoliczność – tak, by klient był zawsze zadowolony ze współpracy, co z kolei przekłada się na sukces przedsiębiorstwa.

Cena i Terminy

02.12.2020r.
09:00-15:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT

Szkolenie odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

Cena zawiera:

  • Dodatkowe materiały od trenera.
  • Certyfikat.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w szkoleniu stacjonarnym otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.

Ten temat realizujemy również w formie:

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Sposobach budowania relacji z klientem w zakresie obsługi jego potrzeb i oczekiwań.
  • Technikach komunikacyjnych w zakresie obsługi klienta.
  • Typach osobowości i ich związku z komunikacją interpersonalną w zakresie obsługi klienta.
  • Zasadach savior-vivre w obsłudze klienta.
  • Zarządzaniu stresem i emocjami podczas obsługi klienta.
  • Technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zakresie obsługi klienta.
  • Zdobyciu wiedzy o fundamentach negocjacji w zakresie obsługi klienta.
  • Zdobyciu wiedzy o najważniejszych technikach manipulacji spotykanych podczas obsługi klienta.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • zarządzania zbyt osobistym odbiorem nieprzyjemnych zachowań ze strony klienta.
  • Radzenie sobie ze stresem podczas obsługi klienta.
  • prowadzenia rozmowy dostosowanej do typu klienta.
  • asertywnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.
  • w zakresie negocjacji warunków roszczeń ze strony klientów.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Obsługą klienta, budowaniem relacji z klientem.
  • Budowaniem wizerunku profesjonalisty i wizerunku pracodawcy.
  • Współodpowiedzialnością za sukces firmy.
  • Zwiększenie świadomości współpracy zespołowej w zakresie spójnej obsługi klienta.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Pracownicy działów obsługi klienta.
  • Menedżerowie zarządzający zespołami związanymi z obsługą klienta.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką.

Program Szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta. Jak profesjonalnie realizować potrzeby klienta i reagować na trudne sytuacje?

Rozpoczęcie szkolenia z zakresu obsługi klienta, ustalenie celów i potrzeb uczestników.

Moduł I – Profesjonalna obsługa klienta – zasady i standardy 

  • Znaczenie wewnętrznych relacji w procesie tworzenia i dostarczania jakości dla klienta.
  • Cele indywidualne i cele firmy w zakresie obsługi klienta.
  • Współpraca i wspólnota celów w zakresie obsługi klienta– jak to się przekłada na postrzeganie firmy przez klienta.
  • Przewaga konkurencyjna – Reguła SUPER w profesjonalnej obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta.
  • Dress code i savoir – vivre w obsłudze klienta.

Przerwa

Moduł – Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów.

  • Styl działania i styl postrzegania w obsłudze klienta – model DISC.
  • Współpraca z klientem wewnętrznym  i zewnętrznym  z uwzględnieniem jego różnorodności.
  • Jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie.
  • Dopasowanie zachowania do klienta z uwagi na jego styl DISC, stanowisko, płeć, wiek itp. – omówienie różnic, analiza przykładów.

Przerwa obiadowa

Moduł III – Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta.

  • Aktywne słuchanie i umiejętność docierania do sedna sprawy w zakresie obsługi klienta.
  • Parafrazowanie i porządkowanie wypowiedzi w zakresie obsługi klienta.
  • Zasada 3xP w zakresie obsługi klienta.
  • Posługiwanie się faktami w zakresie obsługi klienta.
  • Zakazane zwroty w zakresie obsługi klienta.
  • Katalog użytecznych zwrotów w zakresie obsługi klienta.
  • Rodzaje argumentacji – jak radzić sobie z demagogicznymi argumentami klientów.

Przerwa

Moduł IV – Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta.

  • Budowanie pozytywnego nastawienia do zastrzeżeń i trudnych sytuacji w zakresie obsługi klienta.
  • Rodzaje obiekcji i sposoby reagowania na obiekcje w zakresie obsługi klienta.
  • Jak przekazać trudną decyzję/ negatywną informację w zakresie obsługi klienta.
  • Trudne rozmowy z klientami – jak sobie z nimi radzić.
  • Sytuacja z klientem zdenerwowanym.
  • Sytuacja z klientem roszczeniowym.
  • Sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym.
  • Sytuacja z klientem, który „wie lepiej”.

Podsumowanie szkolenia z zakresu obsługi klienta, omówienie wniosków i sporządzenie indywidualnego planu działania w zakresie obsługi klienta.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Polecam szkolenie z zakresu obsługi klienta. To co najważniejsze dla mnie, to to, jak mówi p.Iwona to aby oddzielać punkt widzenia zawodowego od prywatnego.

Kluczowe dla mnie były techniki zarządzania emocjami klienta – zbyt często pozwalałam klientowi eskalować emocje i frustracje na mnie; Szacunek dla wzajemnego zrozumienia potrzeb.

Szkolenie pokazuje jak spowodować, aby klient do nas wrócił mimo różnych problemów z jego sprawami.

Szkolenie pokazało mi, że każdy z nas chce być klientem VIP i być tak traktowanym.

Bardzo sensowne szkolenie; Bez zbędnych teorii – konkret; Polecam ze względu na trenerkę i atmosferę szkolenia – wiedza i doświadczenie; Nie ma trudnych klientów – są tylko nierozpoznane potrzeby i frustracje.

Klienci

Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta prowadziliśmy dla pracowników takich firm jak: HTS Baxter Spółka z o.o., Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje, Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.,  Główny Inspektorat Transportu Drogowego, PIK Instruments, Iron Mountain Polska Sp. z o.o.; PolyOne Poland Manufacturing Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego PPD Sp. z o.o.; Muzem Histrorii Żydów Polskich POLIN;Warsaw Concierge Group Sp. z o.o.,PROFBUD itp.; Kaeser Kompressoren Sp. z o.o.; Biuro Informacji Kredytowej S.A., PZU Pomoc S.A.,  Agencja Reklamowa RADNA Sp. z o.o., Agito Sp. z o.o., MANE Polska Sp. z o.o., ASG Poland S.A., Eventim Sp. z o.o., Sell Point Sp. z o.o.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Profesjonalna obsługa klienta.