Szkolenie online: Profesjonalna sekretarka/Profesjonalna asystentka

Profesjonalna Asystentka/Profesjonalna Sekretarka jest dobrze zorganizowana, dyskretna i lojalna. Zarządza biurem, radzi sobie ze stresem, działa systematycznie i pod presją czasu. Posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i profesjonalną autoprezentacją. Sprawnie zarządza kalendarzem zarówno swoim, jak i swojego przełożonego.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Znaczeniu tego stanowiska/tej roli dla organizacji, bezpośredniego przełożonego i klientów firmy/instytucji.
  • Zasadach dress- code na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Zasadach savoir-vivre na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Modelu DISC – stylów działania i postrzegania.
  • Zasadach komunikacji asertywnej i dyplomatycznej.
  • Kluczowych technikach zarządzania zadaniami w czasie.
  • Kluczowych technikach zarządzania stresem i napięciem na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Budowania wizerunku profesjonalistki.
  • Budowanie wizerunku pracodawcy.
  • Komunikacji z przełożonym oraz klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
  • Zarządzania zadaniami w czasie.
  • Umiejętności piorytetyzacji zadań.
  • Profesjonalnego zarządzania trudnymi sytuacjami na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Profesjonalną obsługą klienta.
  • Budowaniem profesjonalnego wizerunku.
  • Efektywną komunikacją pisemną i interpersonalną.
  • Kluczowych zasad zarządzania zadaniami w czasie.
  • Zorientowaniem na cele stanowiskowe.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

09.09.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23% VAT
26.11.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 30.09.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Profesjonalna sekretarka/asystentka– budowanie wizerunku, strategie komunikacji z przełożonym i klientami oraz efektywność zawodowa

Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkoleniowych.

Moduł I – Profesjonalna sekretarka/asystentka – rola i znaczenie stanowiska dla sukcesu organizacji/przełożonego.

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności.
  • Oczekiwania ze strony pracodawcy a osobista ścieżka kariery.

Moduł II – Obsługa klienta a wizerunek profesjonalistki – elementy savoir-vivre i dress code

  • Zasady dress code (dobre i złe przykłady) – jak kreować wizerunek profesjonalistki (ubiór, higiena osobista, makijaż, dodatki).
  • Przyjmowanie klientów w biurze firmy.
  • Profesjonalna obsługa biura – mowa ciała, gesty i mimika, savoir-vivre (co wypada a co nie wypada na stanowisku sekretarki i asystentki).
  • Rozmowy telefoniczne – telefoniczny savoir–vivre.
  • Netykieta – zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej.

Moduł III – Profesjonalna sekretarka/asystentka – współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym

  • Model DISC – style działania i style postrzegania w obsłudze klienta.
  • Zasady asertywnej komunikacji z przełożonym, z podwładnym, ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi.

Moduł IV – Zarządzanie zadaniami na stanowisku sekretarki/asystencki – zasady priorytetyzacji zadań

  • Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
  • Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
  • Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd kluczowych technik.
  • Matryca Eisenhowera w praktyce.
  • Priorytetyzowanie zadań a multitasking/przełączanie między zadaniami.
  • Zasada 5S w praktyce – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
  • Planowanie kalendarza pracy własnej i przełożonego.

Moduł V – Trudne sytuacje na stanowisku sekretarki/asystentki – dobre praktyki.

  • Najczęściej stosowane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizacji.
  • Zarządzanie stresem i napięciem w pracy – sugestia wybranych technik.

Podsumowanie szkolenia oraz przygotowanie planu działania.

Zapraszamy do lektury wpisu na blogu: Profesjonalny wizerunek asystentki

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Technicznie wszystko bardzo sprawnie, bez żadnych problemów. Trenerka profesjonalna i doświadczona.”

“Dla mnie najważniejsze było to, że otrzymałam dużo praktycznych zasad zarządzania swoim czasem, a w mojej pracy to bardzo istotne. Podobało mi się też to, że Trenerka miała dobrą prezencję i zadbany wygląd, wzbudziła moje zaufanie.”

“Bardzo korzystne i przydatne szkolenie, szczególnie zarządzanie czasem, zarządzanie koszykiem zadań, ustalanie priorytetów w zakresie wykonywania czynności na swoim stanowisku. Polecam serdecznie.”

“Docenić styl prowadzenia szkolenia; Prowadząca szkolenie to osoba o dużej wiedzy i ze sporą dozą dowcipu. Nie daje się nudzić szkoleniem; Szkolenie bardzo ciekawe, cieszę się, że znalazło się miejsce na omawianie konkretnych “bolączek” uczestników – myślę, że to bardzo pomaga i czyni szkolenie przydatniejszym dla grupy; Pani jest bardzo kompetentna, nic mi nie zabrakło; Niczego nie zabrakło. Doceniam Panią Iwonę! i oby więcej tego typu szkoleń.; Podziękowanie dla Trenerki – super poprowadzone szkolenie.; Za mało czasu, poproszę więcej szkoleń.; Sposób prowadzenia i prostota prowadzenia oraz wiedza – super”.

“Pozytywna, kompetentna prowadząca z ogromem wiedzy i zaangażowaniem; Perfekcyjnie przygotowany wykładowca; Wspaniała prowadząca; spełniło moje oczekiwania; Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, inspirujący do działania. Przydatne informacje, które na pewno pomogą w codziennej pracy. Profesjonalne, miłe, zaskakujące, porządkujące szkolenie.; Ciekawe i przydatne szkolenie; Bardzo profesjonalne i czytelne szkolenie, miła atmosfera i pełen profesjonalizm; Dobre podejście do tematu i elastyczność w prowadzeniu”.

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki i asystentki w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o.;, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Kuźnia Polska SA.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas