Szkolenie online: Profesjonalna sekretarka/Profesjonalna asystentka

Profesjonalna Asystentka/Profesjonalna Sekretarka jest dobrze zorganizowana, dyskretna i lojalna. Zarządza biurem, radzi sobie ze stresem, działa systematycznie i pod presją czasu. Posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i profesjonalną autoprezentacją. Sprawnie zarządza kalendarzem zarówno swoim, jak i swojego przełożonego.

Cena i Terminy

28.01.2021r.
9:00-15:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23% VAT
12.03.2021r.
9:00-15:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
898 zł netto + 23 % VAT

Szkolenie online odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

  • Cena zawiera:
    • Materiały dodatkowe przesłane w formie pdf przesłane przed szkoleniem online (uczestnik będzie z nimi pracował podczas szkolenia).
    • Certyfikat odbycia szkolenia online.
    • Rabat 20% na cenę szkolenia stacjonarnego w Warszawie ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.

Ten temat realizujemy również w formie:

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Znaczeniu tego stanowiska/tej roli dla organizacji, bezpośredniego przełożonego i klientów firmy/instytucji.
  • Zasadach dress- code na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Zasadach savoir-vivre na stanowisku asystentki/sekretarki.
  • Modelu DISC – stylów działania i postrzegania.
  • Zasadach komunikacji asertywnej i dyplomatycznej.
  • Kluczowych technikach zarządzania zadaniami w czasie.
  • Kluczowych technikach zarządzania stresem i napięciem na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Budowania wizerunku profesjonalistki.
  • Budowanie wizerunku pracodawcy.
  • Komunikacji z przełożonym oraz klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
  • Zarządzania zadaniami w czasie.
  • Umiejętności piorytetyzacji zadań.
  • Profesjonalnego zarządzania trudnymi sytuacjami na stanowisku asystentki/sekretarki.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Profesjonalną obsługą klienta.
  • Budowaniem profesjonalnego wizerunku.
  • Efektywną komunikacją pisemną i interpersonalną.
  • Kluczowych zasad zarządzania zadaniami w czasie.
  • Zorientowaniem na cele stanowiskowe.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Profesjonalna sekretarka/asystentka– budowanie wizerunku, strategie komunikacji z przełożonym i klientami oraz efektywność zawodowa

Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkoleniowych.

Moduł I – Profesjonalna sekretarka/asystentka – rola i znaczenie stanowiska dla sukcesu organizacji/przełożonego.

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności.
  • Oczekiwania ze strony pracodawcy a osobista ścieżka kariery.

Moduł II – Obsługa klienta a wizerunek profesjonalistki – elementy savoir-vivre i dress code

  • Zasady dress code (dobre i złe przykłady) – jak kreować wizerunek profesjonalistki (ubiór, higiena osobista, makijaż, dodatki).
  • Przyjmowanie klientów w biurze firmy.
  • Profesjonalna obsługa biura – mowa ciała, gesty i mimika, savoir-vivre (co wypada a co nie wypada na stanowisku sekretarki i asystentki).
  • Rozmowy telefoniczne – telefoniczny savoir–vivre.
  • Netykieta – zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej.

Moduł III – Profesjonalna sekretarka/asystentka – współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym

  • Model DISC – style działania i style postrzegania w obsłudze klienta.
  • Zasady asertywnej komunikacji z przełożonym, z podwładnym, ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi.

Moduł IV – Zarządzanie zadaniami na stanowisku sekretarki/asystencki – zasady priorytetyzacji zadań

  • Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
  • Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
  • Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd kluczowych technik.
  • Matryca Eisenhowera w praktyce.
  • Priorytetyzowanie zadań a multitasking/przełączanie między zadaniami.
  • Zasada 5S w praktyce – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
  • Planowanie kalendarza pracy własnej i przełożonego.

Moduł V – Trudne sytuacje na stanowisku sekretarki/asystentki – dobre praktyki.

  • Najczęściej stosowane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizacji.
  • Zarządzanie stresem i napięciem w pracy – sugestia wybranych technik.

Podsumowanie szkolenia oraz przygotowanie planu działania.

Zapraszamy do lektury wpisu na blogu: Profesjonalny wizerunek asystentki

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu profesjonalnej sekretarki i asystentki w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: LS Airport Services S.A., GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. (za pośrednictwem firmy Edubroker), Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Gemius Polska Sp. z o.o.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Profesjonalna sekretarka/Profesjonalna asystentka