etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie online: Etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie dyplomacji. Uczestnicy poznają normy oficjalnych relacji (spotkań i innych form kontaktu), z uwzględnieniem kontaktów międzynarodowych. Zdobyte na szkoleniu wiedza i umiejętności będą miały przełożenie na budowanie prestiżu organizacji oraz wzmocnienie autorytetu wśród współpracowników.

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie i administracji publicznej.
  • Efektywnej komunikacji międzykulturowej.
  • Zasadach obowiązujących w trakcie spotkań z gośćmi krajowymi i zagranicznymi.
  • Specyfice obsługi międzynarodowych kontrahentów.

 UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zjednywania partnerów biznesowych.
  • Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

 UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Komunikacją interpersonalną.
  • Sztuką wystąpień publicznych i autoprezentacją.
  • Budowaniem relacji biznesowych.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby pracujące w administracji publicznej, samorządach oraz związane z biznesem.
  • Osoby nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
  • Kadra kierownicza, menedżerowie, przedstawiciele handlowi.
  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

13.09.2021r.
09:00 – 16:00
CENA PROMOCYJNA*
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
899 zł netto + 23% VAT
29.11.2021r.
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
899 zł netto + 23% VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 30.09.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

09:30 – 09:45 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu etykiety biznesu oraz protokołu dyplomatycznego.

09:45 – 10:30 Moduł I. ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY. SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE Z ELEMENTAMI WIZERUNKU

  • Formy powitań stosowane w miejscu pracy.
  • Przedstawianie się i tytułowanie.
  • Zasady wymieniania wizytówek.
  • Zasady pierwszeństwa w różnych miejscach i sytuacjach.
  • Trudne sytuacje na co dzień – jak nie popełniać faux pas.
  • Zasady netykiety.

10:50 – 11:00 Przerwa

11:00 – 13:00 Moduły II – III
Moduł II. ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY. PROTOKÓŁ I ETYKIETA

  • Protokół dyplomatyczny, etykieta i savoir-vivre.
  • Reguła prawej strony.
  • Protokół flagowy – zasady eksponowania flagi.
  • Precedencja w państwie i samorządach.
  • Spotkania z przedstawicielami różnych kultur– jak się zachować.

 Moduł III. ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY. CEREMONIAŁ I ORGANIZACJA SPOTKAŃ ORAZ UROCZYSTOŚCI

  • Witanie gości zgodnie z ich hierarchią.
  • Prezentacja gości, forma i kolejność przedstawiania.
  • Sposoby zwracania się do gości i przełożonych.
  • Ustalanie kolejności zabierania głosu zgodnie z precedencją.
  • Zasady usadzania gości przy prezydium i na audytorium.
  • Reguły zajmowania miejsc przy stole.
  • Podawanie poczęstunku w biurze (przyjmowanie zamówień i serwowanie).
  • Podróże samochodem– hierarchia miejsc.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 16:00 Moduły IV-V

Moduł IV. ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY. PRZYJĘCIA I ETYKIETA STOŁU

  • Rodzaje przyjęć.
  • Zasady zachowania przy stole podczas przyjęć zasiadanych.
  • Wznoszenie toastów.
  • Elementy pełnego nakrycia do stołu.
  • Mowa sztućców.
  • Najczęstsze faux-pas przy stole.
  • Reguły stosowane podczas przyjęć na stojąco.

 Moduł V. ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY. PROFESJONALNY WIZERUNEK

  • Międzynarodowe skróty stosowane w zaproszeniach.
  • Typy strojów odpowiednich do okazji zasady ich doboru (formalny, nieformalny).
  • Zasady damskiej i męskiej elegancji.
  • Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet.
  • Najczęstsze błędy w wizerunku mężczyzny.

16:00 – 16:30 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy z zakresu etykiety i protokołu dyplomatycznego.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas