Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Szkolenie online na zamówienie: Vademecum prowadzenia prezentacji. Prezentacje online.

Prowadzenie prezentacji na forum lub prowadzenie szkolenia przynajmniej na początku może być wyzwaniem. Z tej prostej przyczyny, że do tej pory tego nie robiliśmy. Potrzeba wiedzy, doskonalenia umiejętności, praktyki i …. błędów, których wprawdzie nie są przyjemne, ale z których się niesamowicie uczymy. Mówimy to z doświadczenia.

Jako trenerzy często słyszymy od uczestników, że prowadzenie szkolenia lub prezentacji to niezwykle trudne zadanie, że wymaga to wyjątkowych umiejętności, niesamowitej osobowości, wiedzy, radzenia sobie ze stresem. Jednym słowem bycia „wyjątkowym”.

Co my na to?

  • Po pierwsze: Prowadzenie prezentacji na forum lub prowadzenie szkolenia przynajmniej na początku może być wyzwaniem i może się wiązać ze stresem. To oczywiste i wiemy to doświadczenia. Potrzeba wiedzy, doskonalenia umiejętności, praktyki i oczywiście błędów, a błędy, pomimo, że nie są przyjemne są czasami najlepszymi nauczycielami;)
  • Po drugie: Każdy może prowadzić prezentacje. Warto znać najważniejsze zasady prowadzenia prezentacji online a następnie wypracować swój własny styl.
  • Po trzecie Prezentowanie i szkolenie to konkretna umiejętność, której można się nauczyć, którą można doskonalić i która może sprawiać wiele przyjemności.

 

Cele i Korzyści

Cena i Terminy

Program Szkolenia

Cele szkolenia online: Vademecum prezentacji

  • Kluczowe elementy przygotowania się prezentacji czy szkolenia online.
  • Zasady poprowadzenia merytorycznej prezentacji.
  • Poznanie technik aktywizacji audytorium.
  • Przekazanie kluczowych wskazówek odnośnie prezentowania.

Ramowy program szkolenia online:

  • Prezentacje – przygotowania prezentacji/danych do przekazania.
  • Kwestie techniczne a profesjonalne prezentacje.
  • Ustalenie celów – różne poziomy.
  • Wizerunek profesjonalisty podczas prezentacji – komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Zarządzanie stresem i tremą przed w trakcie prowadzenia prezentacji.
  • Zasady angażującego przekazu podczas prowadzenia prezentacji.
  • Zarządzanie uważnością uczestników prezentacji – technika EPU.
  • Techniki wspierające przekaz podczas prezentacji.
  • Złote zasady dla prezentujących.
  • Trudne sytuacje podczas prezentacji oraz techniki zarządzania nimi.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

Szkolenie było bardzo ciekawe. Postaram się wprowadzić do swoich prezentacji/szkoleń elementów ze szkolenia np. elementu przykuwania uwagi, ustalania zasad np. zadawania pytań, czasu zakończenia szkolenia (skrócenie pod warunkiem) itp

Kluczowe elementy na które zwrócili uwagę uczestnicy: przygotowanie prezentacji; pozbycie stresu; ćwiczenia przed prezentacją; mowa ciała; zagadnienia stawiania sobie celów i uświadomienia sobie, że są cele prywatne, firmowe, moje i słuchaczy;

Klienci

Szkolenie z zakresu prezentacji zrealizowaliśmy dla:

  • Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.

Jak zapisać się na szkolenie ?

Wybierz interesujące Cię szkolenie z naszej oferty.

Wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, pamiętając o uzupełnieniu wszystkich danych.

W mailu zwrotnym, prześlemy do Ciebie dalsze informacje organizacyjne.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie - Szkolenie online na zamówienie: Vademecum prowadzenia prezentacji. Prezentacje online.

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

X