Skuteczne delegowanie i efektywne monitorowanie zadań w zespole

Szkolenie online: Skuteczne techniki sprzedaży B2B

Dowiedź się co jest kluczowym fundamentem dla skutecznej sprzedaży. Zmień styl sprzedaży. Naucz się słuchać klienta i dopasowywać ofertę do jego potrzeb.

Prowadź sprzedaż bazującą na otwartości partnerstwa biznesowego. Poznaj sprawdzone zasady budowania mocnych relacji biznesowych.  Dowiedź się jak naturalnie domykać transakcje i zdobywać polecenia do kolejnych klientów.

Cele i Korzyści

Warsztat szkoleniowy składać się będą w 80% z zajęć praktycznych (20% wykład i część teoretyczna), które pozwolą uczestnikom na nauczenie się:

W aspekcie efektywnego pozyskiwania Klientów i sprzedaży:

  • Zwiększenie umiejętności docierania do osób decyzyjnych w firmach / ustalanie kto jest decydentem
  • Budowanie postawy „Handlowca jako Doradcy”, czyli eksperta w swojej branży, który potrafi profesjonalną jakością obsługi, adekwatną argumentacją oraz dostrojeniem do potrzeb rozmówcy pozyskiwać Klientów
  • Pozyskiwania nowych klientów i finalizowania z nimi kontraktów
  • Uświadomienie wagi budowania relacji z klientem opartej na rzetelnym zdiagnozowaniu jego potrzeb i perswazyjnej prezentacji handlowej skoncentrowanej na dostarczeniu klientowi rozwiązania
  • Przeformatowaniu uważności handlowca na to, co mówi klient i jak postrzega sytuację swoją i branży, w której funkcjonuje, a dopiero w drugim kroku na adekwatne do potrzeb i wyzwań klienta prezentowanie rozwiązania
  • Operowanie w rozmowie z klientem językiem korzyści, opartych na zdiagnozowanych potrzebach klientów
  • Praca z wątpliwościami / zastrzeżeniami / obawami klienta. Jak docierać do wątpliwości klientów podczas rozmów i jak je rozwiewać / neutralizować?
  • Przeanalizowanie procesu sprzedaży (jego poszczególnych składowych), zaczynając od pozyskania kontaktu do klienta, przez przygotowanie się do pierwszej rozmowy, wdrożenia podejścia opartego na słuchaniu klienta i umiejętnym zadawaniu pytań pogłębiających, prezentację rozwiązań, pracę
    z zastrzeżeniami i skończywszy na cementowaniu ustaleń – finalizacji
  • Zbudowanie wiarygodności prezentowanego rozwiązania za pomocą przykładów ilustrujących efekty uzyskane w przypadku innych klientów.
  • Nauczenie się skutecznych metod budowania u klienta zobowiązania do działania – zmaksymalizowania poczucia, że dalsze działania w omawianym temacie wymagają pilnej uwagi klienta.
  • Uświadomienie roli zaufania, jako kluczowego czynnika wywierania wpływu na skuteczne przekonywanie ludzi do moich pomysłów, celów czy inicjatyw klienta.
  • Rozwinięcie umiejętności negocjacyjnych w aspekcie obrony ceny; efektywnego robienia ustępstw w negocjacjach; ustalenia propozycji wyjściowej i granicy ustępstw.

Cena i Terminy

w trakcie ustaleń
9:00 – 16:00
CENA PROMOCYJNA*
1290 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1590 zł netto + 23% VAT

*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.08.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł I Skuteczne techniki sprzedaży. Kluczowe pytania.

  • W czym jest mocna firma (nasze produkty), którą reprezentuję?
  • Jakie korzyści ze współpracy ze mną i wykorzystania mojego produktu ma Klient?
  • Dlaczego moi klienci jeszcze nie widzą tych korzyści? Jakie ich poglądy sprawiają, że nie doceniają oni możliwości moich produktów w takim stopniu, w jakim powinni?

Moduł II Skuteczne techniki sprzedaży. Proces sprzedaży.

  • Omówienie schematu prowadzenia rozmowy handlowej z uwzględnieniem działań handlowca na poszczególnych etapach procesu:
  • działania prospectingowe – jak pozyskiwać nowych klientów?
  • planowanie wizyty + przygotowanie się handlowca
  • badanie potrzeb i sytuacji klienta
  • prezentacja handlowa – język korzyści
  • rozbijanie zastrzeżeń klienta
  • zamknięcie sprzedaży – parafraza korzyści
  • podtrzymanie kontaktu z klientem
  • pozyskanie polecenia do nowego klienta

Moduł III Skuteczne techniki sprzedaży. Planowanie wizyty u klienta
Jak należy przygotować się do rozmowy:

  • Kto w firmie klienta jest osobą decyzyjną, a kto będzie moim ambasadorem wpływu na decydenta?
  • Co wiem o kliencie? Co wiem o branży klienta? Co wiem o sytuacji klienta? Co wiem o jego preferencjach biznesowych?
  • O co muszę zapytać klienta? Jakie pytania implikacyjne chcę zadać klientowi?
  • Jakie zagadnienia powinienem poruszyć podczas rozmowy, by stworzyć sobie „trampolinę” do ukazania rozwiązań i możliwości w branży klienta?
  • Jaki jest mój cel na to konkretne spotkanie z klientem? Co chcę osiągnąć w aspekcie relacyjnym, a co w aspekcie biznesowym?
  • Jak chcę zobligować klienta do zobowiązania? Jakiego typu ma być to zobowiązanie?

Moduł IV Skuteczne techniki sprzedaży. Próba zrozumienia sytuacji klienta

  • Koniec z klasycznym modelem sprzedaży pytaj-oceń-napraw – dlaczego?
  • Na czym polega aktywne słuchanie i jak „wciągnąć” klienta do rozmowy, żeby sam sobie sprzedał nasze rozwiązanie – trening uważności
  • Budowanie zaufania w relacji z klientem – słuchanie nie jest częścią procesu zadawania pytań, lecz odwrotnie – zadawanie pytań, to element procesu słuchania
  • Droga w komunikacji z klientem oparta na współpracy i konstrukcji: słuchaj – zrozum – dołącz
  • Tworzenie pytań w celu implikowania problemów klienta i naprowadzania klienta na wartościowe rozwiązania

Moduł V Skuteczne techniki sprzedaży. Badanie potrzeb klienta

Symulacja podczas której uczestnicy zrozumieją rolę i znaczenie pytań w procesie sprzedaży. Uczestnicy przećwiczą i zrozumieją znaczenie pytań:

  • otwartych,
  • pogłębiających,
  • wytrychów,
  • przekierowujących.

Moduł  VI Skuteczne techniki sprzedaży. Prezentacja rozwiązania „Big idea”

Sztuka zmiany perspektywy postrzegania sytuacji przez klienta według
5 kroków argumentacyjnych:

  1. Przeanalizować i przedstawić racjonalne argumenty przemawiające za moją ofertą
  2. Pokazać emocjonalne korzyści dla klienta
  3. Ocenić i pokazać wpływ zmian w porównaniu z alternatywnymi rozwiązaniami
  4. Zmaksymalizować poczucie, że dalsze działania wymagają pilnej uwagi klienta
  5. Zbudować wiarygodność za pomocą przykładów ilustrujących efekty uzyskane w przypadku innych klientów
  6. Sekwencja PCK – potrzeba – cecha – korzyść
  • Jak posługiwać się językiem korzyści podczas efektywnej prezentacji handlowej. Jak oddziaływać na wyzwalacz klienta, czyli jego główną potrzebę?
  • Jeśli handlowiec uzyska dostęp do osoby, która nie jest decyzyjna w firmie, jednak ma ona dostęp do decydenta, to umiejętne wdrożenie kroku 4 jest istotne z punktu widzenia dalszego procesu wywierania wpływu wewnątrz firmy. Dalsze działania w tym przypadku, to wywieranie wpływu na decydenta przez rozmówcę handlowca wewnątrz struktury firmowej.

Moduł  VIII  Skuteczne techniki sprzedaży. Cementowanie ustaleń z wizyty u klienta. Jak cementować sprzedaż, by być postrzeganym jako zaufany doradca – techniki nieinwazyjnego zamykania sprzedaży:

  • parafraza korzyściowa,
  • bilans zysków i strat,
  • alternatywne zamknięcie,
  • gramy w wartości – otwartość i partnerstwo.

Moduł  IX  Skuteczne techniki sprzedaży. To jest za drogie – techniki obrony ceny

  • Uruchom lewą półkulę mózgu Klienta, czyli jak argumentować do emocji, by potrafić przekonać klientów, że cena nie jest najważniejszym kryterium wyboru.

Moduł  X Skuteczne techniki sprzedaży. Taktyki osłabienia oferenta, jak na nie reagować, czyli budowanie efektywnych kontr-taktyk

  • „mam swojego / innego dostawcę…”
  • stawianie w niedoczasie
  • „nie jestem zainteresowany współpracą na takich warunkach”
  • „muszę ciąć koszty” – straszenie konkurencją

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

“Dzięki szkoleniu z pewnością poczuję się pewniej w swojej branży. Wiedza z pewnością do wykorzystania w praktyce.”

“Szkolenie jak najbardziej na plus. Trener podzielił się wieloma cennymi wskazówkami. Na pewno wykorzystam je w codziennej pracy.”

“Trener orientuje się znakomicie w świecie biznesu. Widać, że jego wiedza bierze się w dużej mierze z praktyki. Świetna pigułka wiedzy.”

Klienci

Powyższe szkolenie trener miał przyjemność przeprowadzić dla Firm tj.:

AIFO, Allcon, Ambra, Arhelan, Ariadna, AZ IMEX, Best Western Hotel , Bio-Circle, BTC, Caparol, Cardif ARD, Castorama, Centrum Wina, Ciech, Cityboard Media, DAF, DPD, Donauchem, Douglas, Dromet, EDP, Elmark Automatyka, EL-PUK, Enigma, Eckert, Erbi, ERBUD, Eximo, Forte Meble, Franspol, Gerda, HIT Kody Kreskowe , Innogy, InPost, Jawar, Kiloutou, Lewor, LSI Software, mBank, Media Markt, Novol, Menard, Pamapol, Pepperl+Fuchs, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, Proqual, Rectus, Sage, Saturn Planet, T-Mobile, Teofilów, Truck Gigant, Unicard, Wandalex, Wutkowski, Xella, Volvo

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.

4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas