Zarządzanie emocjami w pracy z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnej

Dowiedź się jak zrozumieć swoje emocje. Zdobądź kontrolę nas swoimi emocjami. Użyj swoich emocji do realizacji celów.
szkolenie zarządzanie emocjami

Wprowadzenie:

Dowiedź się jak zrozumieć swoje emocje. Zdobądź kontrolę nas swoimi emocjami. Użyj swoich emocji do realizacji celów.

TERMINY SZKOLEŃ

9 LIPCA
10:00-12:00

CENA PROMOCYJNA*
59 zł netto + 23% VAT
(72,57 zł brutto)
  • CENA STANDARDOWA: 150 zł netto + 23 % VAT

*Promocja obowiązuje do 31.08.2020r.

9 WRZEŚNIA
14:00-16:00

CENA PROMOCYJNA*
59 zł netto + 23% VAT
(72,57 zł brutto)
  • CENA STANDARDOWA: 150 zł netto + 23 % VAT

      Szczegóły:

      Ten temat realizujemy również w formie:

      Adresaci webinarium z zakresu zarządzania emocjami:

      • Osoby, które chcą zdobyć kontrolę nad emocjami.
      • Osoby, które chcą uczyć się odczytywania emocji innych osób.
      • Osoby, które chcą użyć emocji do realizacji swoich celów.

      Korzyści dla uczestników webinarium z zakresu zarządzania emocjami:

      • Odkrywanie samego siebie.
      • Poznanie i zrozumienie emocji.
      • Nauka rozpoznawania emocji.
      • Zwiększenie kontroli nad emocjami.
      • Praca nad empatią.
      • Korzystanie z siły emocji.
      • Polepszenie życia i nadanie mu świadomego kierunku.

      Agenda webinarium:

      • 10:00 – 10:10 Rozpoczęcie webinarium, ustalenie celów i potrzeb uczestników.
      • 10:10 – 11:30   Webinarium.
      • 11:30 – 12:00 Pytania i odpowiedzi.

      Program webinarium:

      • Natura emocji i ich rola.
      • Koło emocji.
      • Emocje podstawowe i ich diady czyli dlaczego nieszczęścia “chodzą” parami.
      • Kiedy i dlaczego ulegamy emocjom? Czy najpierw myślenie czy działanie czyli ups… co ja powiedziałem/zrobiłem.
      • Zachowanie w emocjach czyli dlaczego “głupiejemy”.
      • Zabójstwo w afekcie przez bardzo spokojną osobę czyli dlaczego mogło do tego dojść.
      • Blokować emocje czy je uwalniać? Sugestie zdrowego sukcesu.
      • Zaskoczenie i strach – czyli po co i dlaczego?
      • Smutek i udręka – co chcą Ci powiedzieć i co możesz zrobić?
      • Gniew – o co prosi i czego oczekuje?
      • Wstręt i pogarda czyli co Ci zrobili i czego potrzebujesz?
      • Kłamstwa i emocje czyli po co to komu – rola tańca społecznego.
      • Zabójcze emocje czyli jak wpływają na Twoje zdrowie.

      Prelegent:

      Klienci:

      Powyższe szkolenie z zakresu inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: British American Tobacco Polska, Procter & Gamble Polska Sp.z o.o., Yieldbird Sp. z o.o., Press Glass S.A., Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA;  Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o. oraz Medana Pharma S.A., Vistex Poland – CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A., Polskie Górnictwo Naftowe-Gazownictwo S.A., Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Polska Organizacja Turystyczna, Śrubena Unia Sp. z o.o., Windhunter-serwis Sp. z o.o., Miejskie Przesiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

      Zainteresowało Cię to webinarium ?

      Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

      Zarządzanie emocjami w pracy z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnej