Businessman holding two papers with happy and angry face each on them

Szkolenie online: Zarządzanie emocjami w pracy

W trakcie szkolenia online “Zarządzanie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?” będziemy skupiać się na rozwoju naszej inteligencji emocjonalnej, czyli umiejętności dostosowania emocji do danej sytuacji oraz na ocenie stanów emocjonalnych innych osób i stosowaniu właściwych reakcji na nie. Niekoniecznie muszą to być cechy uspokajające własną nerwowość. W zarządzaniu emocjami liczy się samokontrola – odpowiedni punkt widzenia oraz trzeźwa weryfikacja, jak się zachować, żeby konsekwencje dla obydwu stron były jak najbardziej korzystne.

Cena i Terminy

14.12.2020r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
489 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
650 zł netto + 23 % VAT
25.01.2021r.
09:00-13:00
CENA PROMOCYJNA
489 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
650 zł netto + 23 % VAT

Szkolenie odbędzie się na platformie, do której otrzymasz link (nie ma konieczności instalacji).

Cena zawiera:

  • Dodatkowe materiały do trenera.
  • Certyfikat.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w szkoleniu stacjonarnym otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu online.
  • Więcej na stronie: Iwona Firmanty

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Inteligencji emocjonalnej oraz jej roli  – w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju.
  • Zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
  • Sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Wykorzystywania w praktyce strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (skuteczne panowanie nad emocjami).
  • Samoregulacji swoich emocji.
  • Strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej tak, by była ona użyteczna zarówno w pracy, jak i w relacjach osobistych.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
  • Samoświadomością i samoregulacją emocji.

Program Szkolenia

Zarządzenie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?

Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

Moduł I –Zarządzanie emocjami –  samoświadomość

  • Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe. Ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych.
  • R. Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami. Omówienie.
  • Cztery kroki zarządzania emocjami. Omówienie.
  • Czułe punkty a zarządzanie emocjami. Ćwiczenie indywidualne, omówienie.
  • Wpływ emocji na neurobiologię. Omówienie casu.
  • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami. Omówienie teorii P. MacLeana.
  • Budowanie świadomości – jak uczymy się wyrażania emocji. Omówienie.
  • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami. Omówienie.
  • Emocje w naszym ciele i ich role – zarówno pozytywne, jak i negatywne.

Przerwa

Moduł II – Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji

  • Komunikacja interpersonalna z określonymi typami zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami. Omówienie i ćwiczenia praktyczne.
  • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości. Ćwiczenie indywidualne.

Przerwa na obiad

Moduł III – Zarządzanie emocjami. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy

  • Ćwiczenie związane z rozpoznawaniem stanu wewnętrznego a zarządzania emocjami.
  • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? Ćwiczenie. Omówienie.
  • Ćwiczenia praktyczne związane z zarządzaniem emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop.
  • Techniki czyszczenia emocji.
  • Techniki kontroli emocji – smutku, lęku, złości,
  • Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
  • Techniki rozumienia emocji innych osób.
  • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
  • Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.

Podsumowanie szkolenia z zarządzania emocjami, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

„Bardzo dziękuje za tak szeroką wiedzę o emocjach. Po tym szkoleniu mam poczucie, że codzienne sytuacje widzę inaczej, że jestem w stanie znaleźć ich rozwiązanie. Zarządzanie emocjami to w pewnym sensie mądrość i umiejętność wykorzystywania tych emocji. Do tego potrzebna jest wiedza, więc zachęcam wszystkich do udziału w tym szkoleniu – zwłaszcza, że prowadząca jest charyzmatyczna i ma dar nauczania. :-)”

„Bardzo ciekawy i przydatny w życiu temat.”

„Szkolenie poprowadzone profesjonalnie, w fajnej atmosferze. Dużo przydatnej wiedzy. Na pewno skorzystam z innych szkoleń.”

Klienci

Szkolenie z zakresu inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: British American Tobacco Polska, Procter & Gamble Polska Sp.z o.o., Yieldbird Sp. z o.o., Press Glass S.A., Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA;  Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o. oraz Medana Pharma S.A., Vistex Poland – CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A., Polskie Górnictwo Naftowe-Gazownictwo S.A., Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Polska Organizacja Turystyczna, Śrubena Unia Sp. z o.o., Windhunter-serwis Sp. z o.o., Miejskie Przesiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Szkolenie online: Zarządzanie emocjami w pracy