W trakcie szkolenia online “Zarządzanie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?” będziemy skupiać się na rozwoju naszej inteligencji emocjonalnej, czyli umiejętności dostosowania emocji do danej sytuacji oraz na ocenie stanów emocjonalnych innych osób i stosowaniu właściwych reakcji na nie. Niekoniecznie muszą to być cechy uspokajające własną nerwowość. W zarządzaniu emocjami liczy się samokontrola – odpowiedni punkt widzenia oraz trzeźwa weryfikacja, jak się zachować, żeby konsekwencje dla obydwu stron były jak najbardziej korzystne.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
Cena szkolenia:
Ten temat realizujemy również w formie:
Cena zawiera:
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
Zarządzenie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?
Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.
Moduł I –Zarządzanie emocjami – samoświadomość
Przerwa
Moduł II – Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji
Przerwa na obiad
Moduł III – Zarządzanie emocjami. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy
Podsumowanie szkolenia z zarządzania emocjami, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.
Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
„Bardzo dziękuje za tak szeroką wiedzę o emocjach. Po tym szkoleniu mam poczucie, że codzienne sytuacje widzę inaczej, że jestem w stanie znaleźć ich rozwiązanie. Zarządzanie emocjami to w pewnym sensie mądrość i umiejętność wykorzystywania tych emocji. Do tego potrzebna jest wiedza, więc zachęcam wszystkich do udziału w tym szkoleniu – zwłaszcza, że prowadząca jest charyzmatyczna i ma dar nauczania. :-)”
„Bardzo ciekawy i przydatny w życiu temat.”
„Szkolenie poprowadzone profesjonalnie, w fajnej atmosferze. Dużo przydatnej wiedzy. Na pewno skorzystam z innych szkoleń.”
Szkolenie z zakresu inteligencji emocjonalnej i zarządzania emocjami firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: British American Tobacco Polska, Procter & Gamble Polska Sp.z o.o., Yieldbird Sp. z o.o., Press Glass S.A., Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA; Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o. oraz Medana Pharma S.A., Vistex Poland – CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A., Polskie Górnictwo Naftowe-Gazownictwo S.A., Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Polska Organizacja Turystyczna, Śrubena Unia Sp. z o.o., Windhunter-serwis Sp. z o.o., Miejskie Przesiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
1. Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
2. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
3. W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
4. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
5. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.