Aktywna sprzedaż w formie cold calling i cold meeting B2B i B2C – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.
Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.
Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.
Aktywna sprzedaż w formie cold calling i cold meeting B2B i B2C – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online
Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.
Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.
Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.
Cele i Korzyści
Cele:
- Efektywne prowadzenie rozmów telefonicznych (cold calling)
- Redukcja stresu i przygotowanie do rozmowy z nowym klientem, budowanie relacji od pierwszego kontaktu.
- Skuteczne reagowanie na obiekcje klientów
- Poznanie technik przełamywania obiekcji oraz rozwój umiejętności aktywnego słuchania.
- Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych (cold meeting)
- Planowanie spotkania, prezentowanie oferty językiem korzyści oraz zamykanie rozmowy.
- Podniesienie profesjonalizmu i komfortu w komunikacji sprzedażowej
- Doskonalenie doboru słów, stosowanie aktywnego słuchania i technik budujących pewność siebie.
Grupa docelowa:
- Pracownicy odpowiedzialni za szukanie nowych klientów dla firmy.
- Osoby pracujące w sprzedaży telefonicznej.
- Przedstawiciele handlowi.
- Doradcy Klienta.
Metody pracy:
Program realizowany jest metodą warsztatową z aktywnym zaangażowaniem Uczestników. Uczestnicy pracują w oparciu o:
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Analizy SWOT.
- Dyskusję, burze mózgów i wspólne szukanie najlepszych rozwiązań.
- Analizę przykładowych rozmów telefonicznych.
- Analizę scenariuszy spotkania sprzedażowego.
Cena i Terminy
Szkolenia online:
845 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
1098 zł netto + 23% VAT
Szkolenia stacjonarne:
945 zł netto + 23% VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
1198 zł netto + 23 % VAT
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)
Program Szkolenia
Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.
- Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
- Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
- Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem ?
- Źródła dostępnych informacji.
- Analiza informacji.
- Praca z informacjami, które posiadamy.
- Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.
Moduł II Rozmowa telefoniczna z klientem.
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
- Zasada WiP.
- Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
- Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
- klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
- ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
- Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
- Nie mam czasu.
- Mam już dostawcę.
- Nie potrzebujemy tego.
- Nie mam budżetu.
- Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.
Moduł III Spotkanie z klientem.
- Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
- Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
- Prezentacja – jak ją przygotować?
- Objętość, układ, treść.
- Język korzyści.
- Prezentowanie oferty.
- Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
- Domykanie ustaleń.
- Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.
Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.
1.Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.
-
- ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
- Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
- czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
- ćwiczenie „Priorytety klienta”.
- ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.
- Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
- Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
- Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem ?
- Źródła dostępnych informacji.
- Analiza informacji.
- Praca z informacjami, które posiadamy.
- Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.
Moduł II Rozmowa telefoniczna z klientem.
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
- Zasada WiP.
- Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
- Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
- klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
- ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
- Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
- Nie mam czasu.
- Mam już dostawcę.
- Nie potrzebujemy tego.
- Nie mam budżetu.
- Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.
Moduł III Spotkanie z klientem.
- Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
- Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
- Prezentacja – jak ją przygotować?
- Objętość, układ, treść.
- Język korzyści.
- Prezentowanie oferty.
- Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
- Domykanie ustaleń.
- Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.
Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.
1.Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.
-
- ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
- Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
- czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
- ćwiczenie „Priorytety klienta”.
- ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Szkolenia uzupełniające
Eksperci
Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium z Trenerką Natalią Kościuk będącego wstępem do tematu aktywnego zwiększania wyników sprzedaży z klientami.
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Informacje Organizacyjne
Szkolenie online:
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe w pdf.
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?
- Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
- Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
- Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Szkolenie otwarte stacjonarne:
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Opinie o Szkoleniu
Oceny dla tego szkolenia:
Oceń to szkolenie:
Klienci
Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
- Otrzymasz od nas niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
- W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
- W trakcie szkolenia przenalizujemy również Twoje case study.
- W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >
Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:
Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:
Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.
Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl
- W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie zapisu oraz informacje organizacyjne.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Mogą Ci się również spodobać
W pakiecie taniej!
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas