aktywna sprzedaż cold calling i cold meeting

Aktywna sprzedaż w formie cold calling i cold meeting B2B i B2C – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.

Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.  

Aktywna sprzedaż w formie cold calling i cold meeting B2B i B2C – Szkolenie otwarte: stacjonarne oraz online

aktywna sprzedaż cold calling i cold meeting

Opanuj techniki cold callingu, cold meetingu i zmieniaj zimne kontakty w trwałe relacje podnoszące Twoje wyniki.

Cold calling – aktywność sprzedażowa budząca opory i stres u wielu handlowców a jednak wciąż skuteczna i potrzebna umiejętność. Nie mniejszy problem sprawia prowadzenie pierwszego spotkania sprzedażowego u klienta z którym nie mamy jeszcze wypracowanych relacji. W trakcie naszego szkolenia przejdziemy wszystkie etapy cold callingu od przygotowań przed wykonanim pierwszego telefonu, przez analizę najskuteczniejszych scenariuszy rozmowy po finalizowanie ustaleń dotyczących spotkania z klientem. W drugiej części przygotujemy się do maksymalnie efektywnego poprowadzenia spotkania i prezentacji oferty naszej firmy. Szkolenie ma charakter warsztatowy a każdy blok tematyczny wypełniony jest ćwiczeniami, analizami i dyskusją. Praktyczne przykłady, gotowe rozwiązania i zaangażowanie wszystkich Uczestników gwarantują, że cold calling już dzień po szkoleniu będzie naturalną czynnością a nie stresującym obowiązkiem.

Szkolenie z aktywnej sprzedaży w formie cold callingu i cold meetingu B2B i B2C prowadzi Trenerka Sprzedaży i Obsługi Klienta, Konsultantka Biznesowa, Przedsiębiorczyni Natalia Kościuk.  

Cele i Korzyści

Cele:

  • Efektywne prowadzenie rozmów telefonicznych (cold calling)
    • Redukcja stresu i przygotowanie do rozmowy z nowym klientem, budowanie relacji od pierwszego kontaktu.
  • Skuteczne reagowanie na obiekcje klientów
    • Poznanie technik przełamywania obiekcji oraz rozwój umiejętności aktywnego słuchania.
  • Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie spotkań sprzedażowych (cold meeting)
    • Planowanie spotkania, prezentowanie oferty językiem korzyści oraz zamykanie rozmowy.
  • Podniesienie profesjonalizmu i komfortu w komunikacji sprzedażowej
    • Doskonalenie doboru słów, stosowanie aktywnego słuchania i technik budujących pewność siebie.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy odpowiedzialni za szukanie nowych klientów dla firmy.
  • Osoby pracujące w sprzedaży telefonicznej.
  • Przedstawiciele handlowi.
  • Doradcy Klienta.

Metody pracy:

Program realizowany jest metodą warsztatową z aktywnym zaangażowaniem Uczestników. Uczestnicy pracują w oparciu o:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • Analizy SWOT.
  • Dyskusję, burze mózgów i wspólne szukanie najlepszych rozwiązań.
  • Analizę przykładowych rozmów telefonicznych.
  • Analizę scenariuszy spotkania sprzedażowego.

Cena i Terminy

Szkolenia online:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
16.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
28.02.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
16.04.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
845 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1098 zł netto + 23% VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Szkolenia stacjonarne:

Szukasz szybszego terminu? Zapytaj!
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
05.12.2024
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
31.01.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
17.03.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
30.05.2025
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
945 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
1198 zł netto + 23 % VAT
Aktualna cena promocyjna obowiązuje w okresie do 31.12.2024 r.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.

  1. Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
  2. Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
  3. Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem ?
    • Źródła dostępnych informacji.
    • Analiza informacji.
    • Praca z informacjami, które posiadamy.
  4. Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.

Moduł II  Rozmowa telefoniczna z klientem.

  1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
  2. Zasada WiP.
  3. Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
  4. Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
  5. Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
    • klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
    • ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
  6. Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
    •  Nie mam czasu.
    •  Mam już dostawcę.
    •  Nie potrzebujemy tego.
    •  Nie mam budżetu.
  7. Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.

Moduł III  Spotkanie z klientem.

  1. Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
  2. Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
  3. Prezentacja – jak ją przygotować?
    • Objętość, układ, treść.
    • Język korzyści.
    • Prezentowanie oferty.
  4. Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
  5. Domykanie ustaleń.
  6. Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.

Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.

1.Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.

    • ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
  1. Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
    • czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
    • ćwiczenie „Priorytety klienta”.
    • ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
  2. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Moduł I Przygotowanie do kontaktu z nowym klientem.

  1. Wstęp, omówienie celów szkolenia, kontrakt.
  2. Integracja grupy – ćwiczenie rozgrzewkowe „Głuchy telefon”.
  3. Analiza ćwiczenia – jak przygotować się do pierwszego kontaktu z klientem ?
    • Źródła dostępnych informacji.
    • Analiza informacji.
    • Praca z informacjami, które posiadamy.
  4. Czy wiesz po co dzwonisz? Cele rozmowy z klientem.

Moduł II  Rozmowa telefoniczna z klientem.

  1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
  2. Zasada WiP.
  3. Asystentka – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
  4. Etapy rozmowy telefonicznej z klientem.
  5. Sztuka zadawania odpowiednich pytań.
    • klasyfikacja 10 grup pytań podczas rozmowy z klientem.
    • ćwiczenie „Kto pyta, nie błądzi”.
  6. Najczęściej pojawiające się obiekcje i sposoby na ich przełamywanie.
    •  Nie mam czasu.
    •  Mam już dostawcę.
    •  Nie potrzebujemy tego.
    •  Nie mam budżetu.
  7. Ćwiczenie „Sprzedaż niemożliwa”.

Moduł III  Spotkanie z klientem.

  1. Przed spotkaniem – przygotowujemy checklistę.
  2. Zasady dress code – o tym nie możesz zapominać.
  3. Prezentacja – jak ją przygotować?
    • Objętość, układ, treść.
    • Język korzyści.
    • Prezentowanie oferty.
  4. Zaplanuj przebieg spotkania z klientem – agenda spotkania.
  5. Domykanie ustaleń.
  6. Po spotkaniu: jak przeprowadzić skuteczny follow-up.

Moduł IV Zasady profesjonalnej i skutecznej komunikacji.

1.Słowa klucze i zakazane zwroty w komunikacji z klientami.

    • ćwiczenie „Powiedzmy to inaczej”.
  1. Aktywne słuchanie – kluczowa kompetencja w sprzedaży.
    • czym jest aktywne słuchanie w praktyce.
    • ćwiczenie „Priorytety klienta”.
    • ćwiczenie „Lekcja plastyki”.
  2. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Szkolenia uzupełniające

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenia z obsługi klienta – Szkolenie otwarte stacjonarne oraz online

Eksperci

Obejrzyj godzinne nagranie otwartego webinarium z Trenerką Natalią Kościuk będącego wstępem do tematu aktywnego zwiększania wyników sprzedaży z klientami.

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

Szkolenie online:

Cena zawiera:

  • Materiały szkoleniowe w pdf.
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).


Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu otwartym online?

  • Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
  • Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać).
  • Przygotuj sobie notatnik oraz długopis.
  • Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).

Szkolenie otwarte stacjonarne:

Cena szkolenia otwartego stacjonarnego zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro) lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy lub w wybranej sali szkoleniowej w Warszawie z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Opinie o Szkoleniu

Oceny dla tego szkolenia:
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 / 5 (na podstawie 0 opinii)
Doskonałe0%
Bardzo dobre0%
Przeciętne0%
Słabe0%
Fatalne0%
Oceń to szkolenie:

Klienci

Zobacz gdzie odbywają się nasze szkolenia:

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills
human skills szkolenia dla firm oraz administracji publicznej

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas