etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie stacjonarne: Etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie dyplomacji. Dzięki szkoleniu Uczestnicy poznają normy oficjalnych relacji (spotkań i innych form kontaktu), z uwzględnieniem kontaktów międzynarodowych. Świadomość znaczenia właściwego zachowania w różnych sytuacjach pozwoli na przełożenie zdobytej wiedzy i umiejętności na budowanie prestiżu organizacji i wzmocnienie autorytetu wśród współpracowników.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.

Cena i Terminy

19.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
799 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
27.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
15.06.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie i administracji publicznej.
  • Efektywnej komunikacji międzykulturowej.
  • Zasadach obowiązujących w trakcie spotkań z gośćmi krajowymi i zagranicznymi.
  • Specyfice obsługi międzynarodowych kontrahentów.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zjednywania partnerów biznesowych.
  • Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Komunikacją interpersonalną.
  • Sztuką wystąpień publicznych i autoprezentacją.
  • Budowaniem relacji biznesowych.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby pracujące w administracji publicznej, samorządach oraz związane z biznesem.
  • Osoby nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
  • Kadra kierownicza, menedżerowie, przedstawiciele handlowi.
  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Etykieta i protokół dyplomatyczny

09:00 – 09:15 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu etykiety biznesu oraz protokołu dyplomatycznego.

09:15 – 10:20 Moduł I – Etykieta i protokół dyplomatyczny – savoir vivre i budowanie wizerunku

  • Formy powitań stosowane w miejscu pracy.
  • Przedstawianie się i tytułowanie.
  • Zasady wymieniania wizytówek.
  • Zasady pierwszeństwa w różnych miejscach i sytuacjach.
  • Trudne sytuacje na co dzień – jak nie popełniać faux pas.
  • Zasady netykiety.

10:20 – 10:30 Przerwa

10:30 – 12:30 Moduły II – III

Moduł II – Etykieta i protokół dyplomatyczny

  • Protokół dyplomatyczny, etykieta i savoir-vivre.
  • Reguła prawej strony.
  • Protokół flagowy – zasady eksponowania flagi.
  • Precedencja w państwie i samorządach.
  • Spotkania z przedstawicielami różnych kultur – jak się zachować.

Moduł III – Etykieta i protokół dyplomatyczny – ceremoniał, uroczystości, spotkania 

  • Witanie gości zgodnie z ich hierarchią.
  • Prezentacja gości, forma i kolejność przedstawiania.
  • Sposoby zwracania się do gości i przełożonych.
  • Ustalanie kolejności zabierania głosu zgodnie z precedencją.
  • Zasady usadzania gości przy prezydium i na audytorium.
  • Reguły zajmowania miejsc przy stole.
  • Podawanie poczęstunku w biurze (przyjmowanie zamówień i serwowanie).
  • Podróże samochodem – hierarchia miejsc.

12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa

13:10 – 15:30 Moduły IV-V

Moduł IV – Etykieta i protokół dyplomatyczny – przyjęcia i etykieta stołu 

  • Rodzaje przyjęć.
  • Zasady zachowania przy stole podczas przyjęć zasiadanych.
  • Wznoszenie toastów.
  • Elementy pełnego nakrycia do stołu.
  • Mowa sztućców.
  • Najczęstsze faux-pas przy stole.
  • Reguły stosowane podczas przyjęć na stojąco.

Moduł V – Etykieta i protokół dyplomatyczny – profesjonalny wizerunek – dress code

  • Międzynarodowe skróty stosowane w zaproszeniach.
  • Typy strojów odpowiednich do okazji i zasady ich doboru (formalny, nieformalny).
  • Zasady damskiej i męskiej elegancji.
  • Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet.
  • Najczęstsze błędy w wizerunku mężczyzny.

15:30 – 16:00 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy z zakresu etykiety i protokołu dyplomatycznego.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“Podczas szkolenia trener świetnie komunikował treści dotyczące tematu i zapewnił fantastyczną atmosferę.”

“Bardzo przydatna informacja dotycząca dress codu, organizacji przyjęć, zasad zachowania i zasady rozsadzania przy stole, hierarchii miejsc w samochodzie i savoir vivre.”

“Fantastyczne szkolenie. Miałam poczucie, że zdobyłam pakiet wiedzy, który będę mogła wykorzystać w swojej pracy. Wiele rzeczy było wyjaśnianych na przykładach “z życia”, a trener chętnie odpowiadał na nasze pytania. Bardzo dziękuję za możliwość udziału! :)”

Klienci

Szkolenie z zakresu etykiety firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

gwarancja jakości human skills

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Etykieta i protokół dyplomatyczny