- Szkolenia otwarte
- DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
- Szkolenie stacjonarne: Etykieta i protokół dyplomatyczny

Szkolenie stacjonarne: Etykieta i protokół dyplomatyczny
Szkolenie stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie dyplomacji. Dzięki szkoleniu Uczestnicy poznają normy oficjalnych relacji (spotkań i innych form kontaktu), z uwzględnieniem kontaktów międzynarodowych. Świadomość znaczenia właściwego zachowania w różnych sytuacjach pozwoli na przełożenie zdobytej wiedzy i umiejętności na budowanie prestiżu organizacji i wzmocnienie autorytetu wśród współpracowników.
- Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
Cena i Terminy
998 zł netto + 23 % VAT
Cena szkolenia:
- Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
- Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
- W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.
Ten temat realizujemy również w formie:
- Szkolenia otwartego online.
- Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
- Sesji coachingowych oraz konsultacji.
Cena zawiera:
- Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
- Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
- Certyfikat odbycia szkolenia.
- Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).
Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?
- Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:
- Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).
Cele i Korzyści
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
- Zasadach protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie i administracji publicznej.
- Efektywnej komunikacji międzykulturowej.
- Zasadach obowiązujących w trakcie spotkań z gośćmi krajowymi i zagranicznymi.
- Specyfice obsługi międzynarodowych kontrahentów.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Zjednywania partnerów biznesowych.
- Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.
- Kreowania wizerunku profesjonalisty.
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Komunikacją interpersonalną.
- Sztuką wystąpień publicznych i autoprezentacją.
- Budowaniem relacji biznesowych.
ADRESACI SZKOLENIA:
- Osoby pracujące w administracji publicznej, samorządach oraz związane z biznesem.
- Osoby nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
- Kadra kierownicza, menedżerowie, przedstawiciele handlowi.
- Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego.
- Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.
Program Szkolenia
Etykieta i protokół dyplomatyczny
09:00 – 09:15 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu etykiety biznesu oraz protokołu dyplomatycznego.
09:15 – 10:20 Moduł I – Etykieta i protokół dyplomatyczny – savoir vivre i budowanie wizerunku
- Formy powitań stosowane w miejscu pracy.
- Przedstawianie się i tytułowanie.
- Zasady wymieniania wizytówek.
- Zasady pierwszeństwa w różnych miejscach i sytuacjach.
- Trudne sytuacje na co dzień – jak nie popełniać faux pas.
- Zasady netykiety.
10:20 – 10:30 Przerwa
10:30 – 12:30 Moduły II – III
Moduł II – Etykieta i protokół dyplomatyczny
- Protokół dyplomatyczny, etykieta i savoir-vivre.
- Reguła prawej strony.
- Protokół flagowy – zasady eksponowania flagi.
- Precedencja w państwie i samorządach.
- Spotkania z przedstawicielami różnych kultur – jak się zachować.
Moduł III – Etykieta i protokół dyplomatyczny – ceremoniał, uroczystości, spotkania
- Witanie gości zgodnie z ich hierarchią.
- Prezentacja gości, forma i kolejność przedstawiania.
- Sposoby zwracania się do gości i przełożonych.
- Ustalanie kolejności zabierania głosu zgodnie z precedencją.
- Zasady usadzania gości przy prezydium i na audytorium.
- Reguły zajmowania miejsc przy stole.
- Podawanie poczęstunku w biurze (przyjmowanie zamówień i serwowanie).
- Podróże samochodem – hierarchia miejsc.
12:30 – 13:10 Przerwa obiadowa
13:10 – 15:30 Moduły IV-V
Moduł IV – Etykieta i protokół dyplomatyczny – przyjęcia i etykieta stołu
- Rodzaje przyjęć.
- Zasady zachowania przy stole podczas przyjęć zasiadanych.
- Wznoszenie toastów.
- Elementy pełnego nakrycia do stołu.
- Mowa sztućców.
- Najczęstsze faux-pas przy stole.
- Reguły stosowane podczas przyjęć na stojąco.
Moduł V – Etykieta i protokół dyplomatyczny – profesjonalny wizerunek – dress code
- Międzynarodowe skróty stosowane w zaproszeniach.
- Typy strojów odpowiednich do okazji i zasady ich doboru (formalny, nieformalny).
- Zasady damskiej i męskiej elegancji.
- Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet.
- Najczęstsze błędy w wizerunku mężczyzny.
15:30 – 16:00 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy z zakresu etykiety i protokołu dyplomatycznego.
Trenerzy
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
“Podczas szkolenia trener świetnie komunikował treści dotyczące tematu i zapewnił fantastyczną atmosferę.”
“Bardzo przydatna informacja dotycząca dress codu, organizacji przyjęć, zasad zachowania i zasady rozsadzania przy stole, hierarchii miejsc w samochodzie i savoir vivre.”
“Fantastyczne szkolenie. Miałam poczucie, że zdobyłam pakiet wiedzy, który będę mogła wykorzystać w swojej pracy. Wiele rzeczy było wyjaśnianych na przykładach “z życia”, a trener chętnie odpowiadał na nasze pytania. Bardzo dziękuję za możliwość udziału! :)”
Klienci
Szkolenie z zakresu etykiety firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o.
8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.
2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.
3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).
4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.
5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.
6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.
7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.
8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:
- Pobierz formularz zgłoszeniowy, wypełnij go i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl
- Lub wypełnij formularz online: